Är jag verkligen lik Beyonce ?!

Blir     +      +  52049-176 =

..................åhhh....Lilla-E är verkligen en entertainer av stora kalibrar! Han har så sköööön stil och tar med sig hockeyhandskar,snuttis,RobbieWillaims(gosehund) och nappflaska VARJE tur vi tar ner till tvättstugan..man vet ju aldriga vad man kan behöva de "3 min. åt gången vi är där liksom?!"
Nu när vi kom upp satte vi på MTV (Lilla-E:s favvokanal) och där var nån video med Beyonce...Men titta skrek Lilla-E...Mamma du e på TV!  ...  OKEJ?!...Emma Andersson & Angelina J (fast jag ser absolut ej ut som Angelina) har jag hört förr..men Beyonce var NY..fick mig ett gott skratt iallafall;) Lilla-E är ett orginal! Ciao;)
33 kommentarer
Paulina

va rolig han verkar va..

Isabel

Du är mer lik åt den Beyonce - inte Angelia Jolie - men kul att du följer min blogg gör du det?

hannah.sthlm

isabel: Jaa..jag följer din blogg;)

Angelica

vad söt! Jo, vissa likheter finns det!

hannah.sthlm

Angelica: ...ja han e föör rolig;)

Cassie

Jag tycker att du är jättelik Emma Andersson !

hannah.sthlm

Cassie: Tack;)..tycker oxå att det lutar åt henne om jag är lik nån av dom tre...

8ball

is very interesting site...

Kim

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backd

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckl

Meteor

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...+

Jimpson

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..t

Amanda

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!s

Hillari

Your site is very interesting and usefuls

Jooni

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29d

Prohor

Your%2Bsite%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Band%2Busefuls

Amanda

Cool!.. Nice work...u

Svetlana

Sentimental+and+nostalgic.+Great.a

Elza

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!+

Svetlana

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21i

Katie

Sentimental+and+nostalgic.+Great..

Jooni

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Urii

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F

Nicole

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21o

Jersey

Nice site... Cool guestbook...y

Hillari

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

Katie

Cool!.. Nice work...i

Sveta

Hello people! Nice site!b

Katie

Greetings%21..t

Smith

Excellent site, added to favorites!!h