Till MIG Från MIG

52049-1851

Nåja..för några sekunder hamnade mitt  Blush- paket bland sina jämnlikar under den lille granen...  sedan... var jag såklart tvungen att  öppna det ;)!
Det var även en julklapp i paketet som inte är med på bilden och som inte är till mig...sååå.. hur som helst var jag ju faktiskt ansvarig för att packa upp den...och...dåååå....  kunde jag  lika gärna packa upp allt!Ellerhur ? ; )

Jag brukar variera mellan  Smashbox  Photo Finish Foundation Primer och Model Co:s Face Base  (en  relativt likvärdig primer men billigare).
 Huden mår bra av att byta produkter med jämna mellanrum, det gäller både primer och fuktcreme samt rengöring! Tänk på det!

Denna gång var det dax för Primern  från  Model Co    .
 På Blush kostar den  295 kr.

En annan favorit  från Smashbox slank dock med denna gång, 
Smashbox Filter pen with Dermaxyl Complex ,340kr.

Filterpen är underbar att använda som primer under ögonen, innehåller samma ingredienser som"vanliga" Smashboxprimern men i mer koncentrerad form.
Även smart att ha i väskan för "touché ups" under dagen eller kvällen om man har torra partier ec. som man lätt kan få i vinterkylan..som snart lär göra éntre på riktigt...huuuu ...:0


Hmmm...egentligen hade jag inte råd med detta till mig själv just nu  , men men....
Både Primern och Filterpen:s platser gapade ekande  tomma i badrums-skåpet...Jag riktigt kände hur de ropade på mig...eller något.. ...; )!

/Hannah♥

18 kommentarer
Malin

Jisses, du måtte ha pengar som gräs som kan beställa så mycket saker hela tiden!*svårt avis*

Malin

Jisses, du måtte ha pengar som gräs som kan beställa så mycket saker hela tiden!*svårt avis*

Mia

Ja det är svårt att låta bli att shoppa lite till sig själv i dessa tider...

Jen

Jo det gick bra i trängseln på stan idag. Några snabba butikstillslag sen var det klart. Lyckades köpa lite smått till mig oxå... hi hi... lätt hänt. Full förståelse för att du öppnade Blush-paketet. Beundrar försöket att faktiskt lägga det under granen. ;)
Tack för rec ang färgade Smashbox-primern. Tror jag håller mig till den ofärgade som du sa. Blev dock sugen på att slå till på filter pen nu.... hm... Får se vad snälla Blush-tomten kommer med i mellandagarna. :)
Kram

anina

Tack för tipset! Man blir ju gärna insnöad på vissa produkter =) Jag är helt besatt av kanebos puder kan inte tänka mig att köpa nåt annat...

Ha en bra dag!

StyleSucker

I'm practicing on my Swedish so I wouldn't really know... But isn't it spelled 'jamlikar'?

Vanja

Jag köper också julklappar till mig själv hela tiden, cant help it.

Johanna

Face Base ska jag köpa också!

sura tanten

Tack för tipsen! Jiiihooo...nu ska jag shoppa lite försenade julklappar åt mig, bl a filterpennan:)

Felicia

Det stämmer=) Bild kommer sen=)

Z.

Det är klart man SKA unna sig själv lite saker till jul! Jag har själv unnat mig ett välbehövligt frisörbesök, som förvisso sved lite i plånboken men jag tröstar mig själv med att det 1) är jul, 2) att jag kan glädjas av det varje dag framöver! ;)

Frida & Fabulous

Vad spännande! Jag måste införskaffa en primer känner jag.

Sabor

Ja unna dig klapp till dig själv ;) Då får du oxå det du önskar dig ;) kramiz

Lottisin

Känner igen mig i det där, "har egentligen inte råd MEN..." :) Visst ska man unna sig själv ngt ibland också! :)

Sofia

Är den bra Smashbox Photo Finish Foundation Primer? Har funderat på att köpa den..

hannahsthlm

Malin: Nej det har jag inte..

Mia: Ja..man behöver ju saker själv även fast det är jul ;)!

Jen: Hoppas du får ngt fint och bra av "Blush-tomten"..hi hi..Kram & God Jul

Anina: Så var jag med Dior:s puder (loose powder) förr men nu har jag börjat "vidga vyerna" lite även på den fronten ; )!

Style Sucker: Gör det säkert..; )

Vanja: Skönt att jag inte är ensam då ;)!

Johanna: Gör det! Den kan jag verkligen rek :)!

Sura tanten: hi hi..spännande..hoppas du kommer gilla pennan lika mkt som jag ; )!

Felicia: Kul att jag gissade rätt! :=)

Z: Klart man måste vara snygg till jul..kul att du blev nöjd med frisör besöket :)!

Frida: Det rek. jag alla att ha hemma :)!

Sabor: Ja..det är en poäng med att shoppa julklappar till sig själv..man får alltid det man önskar sig ;)!

Lottisin: Ja..man måste det ;)!

Sofia: Ja den ÄR bra, men Model Co är lika bra =)!

Sara

Haha, är helt såld på Diorshow, kommer nog aldrig testa en annan mascara :P

Georgsina

Very nice site!