SHOPAHOLIC...

.........paket kom den skäggige lilla brevbäraren med idag .... ha ha...det börjar bli vardagsmat för Lilla-E att han ringer på med "sina gåvor"...;)
För detta var  just ännu en gåva    , fast eg. icke  från  "lille brevisen" utan från Söta Taru   Shopaholic    .

Vi fick ju fritt välja  valfri Petit Bateau T-shirt eller linne från Shopaholic  på  bloggdrinken som Amanda   och Sophie  hade för några veckor sedan :)52049-1797

Jag kunde såååklart inte komma fram till  ifall   jag ville ha ett grått  eller  hallonrött linne   och när jag väl bestämt mig var de tyvärr slut i den storleken jag önskade...
MEN... Jag fick ett mejl från Taru att jag fick välja något annat plagg från Petit Bateau som tex. en långärmadtröja eller polo....Super snällt   =)!

Sååå..jag slog till på en Scoop Neck    tröja i svart  (såklart) :-) 
Ohh.....verkligen hur skön och mysig som helst!
Scoop Neck kostar annars 239 kr på Shopaholic och finns även i en riktigt snygg grå färg och några fler...=)

Nu ska jag snart börja fixa mig inför fördelsedagspartyt ikväll...GRATTIS ANDREAS!!!
VAD ska jag ha på mig?Skulle gärna ta Victor & Rolf klänningen...hmm..synd att det var alldeles fel längd på den för mig..snyft =(Såå..det blir att LETA fram något i garderoberna....Känner mig rätt trött och förkyld MEN jag HOPPAS ÄNDÅ jag kommer vara en social och trevlig gäst ikväll och att jag inte nyser i någons champagneglas...;)
Blir nog inte såå sen dock....

Ha en underbaaar Fredag/Hannah♥
44 kommentarer
Amanda

Petit Bateau har nästan blivit en ny favorit, riktigt skön kvalité! Ha en toppenbra kväll! =)

hannahsthlm

Amanda: Håller verkligen med :)! Ha en riktigt fin Fredagkväll du med !

Johanna

Den ser skön ut!
Ha en underbar fredag och ta med dig näsdukar ;)
Kramis!

Angelicas Closet

Fin tröja
:)

sofia

åh petit bateau-linnet jag fick är toppen! suuuperskönt och bra! ha så trevligt ikväll, och prosit i förväg ;)

jessica

jag vill oxå ha sånt där hem i brevlådan ju *tjurar* ;)

Mia

haha du å brevbäraren...
Vi har också en trevlig sådan, som plingar på dörren när paketen är för stora å inte får plats i brevinkastet. Det är schyst tycker jag

Bloggnewbie

Jag har den gråa (och blåa) scoop necken, de är ju hur sköna som helst!

Milla

Rekommenderar du nån speciell nätbutik för kosmetika? Låga fraktpriser och snabb leverans? Låga priser gentemot andra?

hannahsthlm

Milla: www.accessora.se har superbra service och snabb leveraans.=) Även www.blush.se har snabb lev!
En butik som har rätt låga priser är www. beautyplanet.se och de skickar på 2-5 dagar.
MVH Hannah

Till Alla: Hoppas ni hade en trevlig kväll också och har en BRA helg! Petit Bateau har underbar underbar kvalitet =)!

Milla

Tack för tipsen

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

Bob

Excellent site, added to favorites!!m

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

Many interesting information on your site - keep up good work

Prohor

Hello people! Nice site!t

Jimpson

Your site is very interesting and usefulk

Bob

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.S

Bob

Many interesting information on your site - keep up good workt

Urii

I you all love!

Jesus

I\'l be back... :)e

Kim

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jennifer

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Jimpson

Nice site... Cool guestbook...

Elizabeth

Cool%21..+Nice+work...C

Britney

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21n

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Katie

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!+

Park

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.I

Jesus

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.%3A

Jersey

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.%28

Jersey

Thank for making this valuable information available to the public.

xdvjru cwlgbxz

ugbiwoj fldqjnz sytpico ewnq ckpyt wvhb ktdycw

Sveta

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !p

Smith

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Joon

i love this site.e

Svetlana

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(%

Smith

Excellent site, added to favorites!!c

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.T

Jones

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.t

Britney

Greetings!..=

Nicole

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..%