PASSANDE VA?

52049-1809


Hannah har köpt   en ny GUESS väska  

 Ja..eller inte köpt såå..joo.....köpt har jag ju  gjort..MEN...måste erkänna....:
Nu har jag faktiskt nätshoppat ÅT MIG SJÄLV..igen..fy fy...men den är grymt snygg ska ni veta =)!
   .

Fick som vanligt   hämta ut försändelse från Bubbleroom  på   skum tobak med massa vattenpipor.. .
Jag kan inte förstååå varför Schenker envisas med att skicka paket just dit   när alla andra paket från alla andra  kommer till normal SevenEleven   ..men men...efter ca 20 min fick jag mitt paket.....iallafall....

 Väskan  är precis  en sådan  rymlig bag-modell  som jag behöööver   .

 Den är i tyg och skinn och så fick jag den med 40% rabatt med rabattkoden  COSMOPOLITAN3    som just nu gäller på  Bubbleroom     ..om någon nu  missat det... :)!
Ca 1050 kr gick väskan på efter rabatten!

Om nu  någon mer än moi  gillade den   så är jag lessen   att behöva skriva att jag tror jag beställde den sista   ...den försvann ur sortimemtet iallfall när jag slutförde min beställning i Söndags...så det lutar nog åt det... :/

Söta W undrade om hade köpt den för att matcha mitt hår ....ha ha....neeej..såå långt tänkte jag faktiskt inte  , mer att den skulle passa till min Peak jacka och Goosejacka....men.... nu när han ändå påpekade  det tycker jag nog  faktiskt den matchar rätt  bra till håret också... eller ? ha ha  ;)

Hoppas ni har en bra kväll....De flesta kanske förmodligen förhoppningsvis  sooooover  sött nu men jag är helt färdig  efter  denna dag så jag ooorkar inte gå och sova...riktigt än...bra logik : P!

Kram hannah♥
40 kommentarer
Diana

Åh, jättefin!! Skulle också behöva nåt sånt! Och tack för påminnelsen om rabattkoden - ska genast in på Bubbleroom och kika om de har nåt intressant! ;)

hannahsthlm

Diana: Den är otroligt praktisk och färgen är perfekt för en sådan som mig som jämt spiller latte och saker omkring sig ;)!
Hoppas du hittar något på Bubbleroom, det är lite utplockat tycker jag men några godbitar finns det allt om man letar ;)!

Käthe

Så fin den var. Kul! :)

hannahsthlm

Käthe: Tack tack=) Jag gillar den jätte mkt..än så länge ;)!

ida

heeej,, jääätte snygg väska :D

Johanna

Jätte bra köp, Väskan är verkligen ur snygg!!
Jag har med tänkt att beställa en sådan.

kram

Mia

Den är verkligen jättefin, gillar Guessväskor för huvud taget, de har många fina modeller.

Frida & Fabulous

Jättefin! Hihi, han har rätt!

Elismamma

Ha,ha
Köpte en Juicy Couture väska, oxå den sista och kom på att jag ville ha den snygga Guess väskan ett par dar senare,dock utan 40% koden som ju bara gällde en gång, men då var den såld *morr*
Nu vet jag vart den hamnade, ursnygg är den ju.

lameilleuse

Superfin väska!

Maddie

Skitsnygg väska!! Avis ;)

Lottisin

åh, vilken snygging du fått hem! =)

Agnes

Jättesnygg väskan!

Sandra

Så supersnygg är den! Finns den att köpa i Sthlm, i en "vanlig" affär tro?

8ball

is very interesting site...

Hillari

Many interesting information on your site - keep up good worka

Hillari

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.a

analbleaching

Hello, nice site

Bob

I have your site for its useful and funny content and simple design.

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP..+

Urii

Your work is marvelous!!t

Britney

sports%2Dbook++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.com+%5Dsports%2Dbook%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.net+%3Esports%2Dbook%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fsports%2Dbook.atotierra.info.org+sports%2Dbook+%0D%0AExcellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.n

Jesus

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsf

Anna

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Joon

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!:

Meteor

Your work is marvelous!!s

Helga

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Katie

Excellent site, added to favorites!!t

Amanda

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...%23

Bush

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckw

Park

Very good site! I like it! Thanks!u

Elizabeth

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Nicole

I have your site for its useful and funny content and simple design..

Amanda

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...

Joon

I%2Byou%2Ball%2Blove%2521w

Katie

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Elza

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.:

Meteor

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.i

Joon

This is very interesting site...