Ojj...

Finns min blogg kvar..eller?
35 kommentarer
Diana

Den finns kvar! =)

hannahsthlm

Diana: Jaaa..jag ser det nu ..den försvann nämligen förrut ..det var inte sååå roligt ;)!

Agnes

Hej vill sända en inbjudan

Välkommen på VIP kväll är du intresserad så svara på min mail så återkommer jag med mer info.

[email protected]

Sandra

Ja blogg.se verkar strula idag! Tur att den är kvar!

Diana

Nej, det förstår jag! :(

hannahsthlm

Agnes: Tack:) Jag mejlar dig och kollar vidare info!

Sandra: Jaaa...super segt=/ Verkligen tur att min blogg "kom tillbaka"....trist att ha en blank blogg :)!

Cicci

Den finns kvar :)! Men det är flera andra som verkar helt bort!

Anonym

Cicci: Ohh..ajj då..vi får hoppas att även de "återvänder" ! Trevlig kväll:)

hannahsthlm

Nu föll avsändaren bort också...det förstår jag inte heller..men men...det var jag som svarade ;)!

D

Bra inlägg! Trevlig blogg du har.


Titta gärna in på min blogg,
där kan du även lyssna på
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad.
HELT GRATIS!

http://www.kandisskvaller.com

Mvh
KS

Galadriel

min försvann oxå förut, höll på att sätta i halsen .. nu när jag äntligen flyttat tillbaka från blogspot och börjat om!

de har ju något tekniskt felmeddelande i bloggen, läs det och se om du blir klokare ;)

puss o kram//Galadriel (om du minns mig :) )

hannahsthlm

D : =)

Galadriel: åhh..välkommen tillbka "hit" då=)
Trist med blogg.se strulet men det verkar ha löst sig mer eller mindre nu iaf..tur det ;)!

Såklart jag ag minns dig =P

Kramis & Gonatt!

8ball

is very interesting site...

Park

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!j

Meteor

Cool%2521..%2BNice%2Bwork...b

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Svetlana

Hi! Definitely nice and neat site you got there.t

Svetlana

Nice site... Cool guestbook...t

Jones

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Anna

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+oftens

Bush

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...d

Sveta

Thank you for your site. I have found here much useful information....

Jones

Excellent site - do keep up the good work.l

Britney

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often.

Anna

Great%252BSite%252B%25252D%252Breally%252Buseful%252Binformation%252521s

Joon

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.

Elizabeth

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.h

Britney

Great Site - really useful information!e

Smith

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21e

Bill

Excellent web site I will be visiting often2

Jersey

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timee

Urii

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time¯

Jesus

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!