Nej men oooojjjj...

..imorgon ÄR   det redan  NYÅRSAFTON !
Bara för att Lilla-E fyller år mellan jul och nyår så tycker jag den här tiden är den mest hektiska på hela året...det ena avlöser det andra....kul såklart..men lite stressigt! ;)
Idag måste jag fixa massa saker inför morgondagen och ikväll blir det ev. en bio...kanske  The Holiday   !:)
Ska försöka hinna blogga lite...men kan inte lova att jag hinner!

Vad ska ni göra på nyårsafton?

Kram Hannah♥

uppdate: Folk är ju som gaaalna här inne i city...kan de inte hålla sig till nyårsaftonsmogon iallafall?
Neeej..sedan typ juldagen har de skjutit smällare och tom.raketer...igårkväll var det rena rama bixtnedslaget på himmelen härutanför...nu låter det som jag hamnat mitt i en krigszone....aja....det är ju bra nyår engång om året..men ÄNDÅ :P!
6 kommentarer
Karin

Tycker absolut att du ska se the holiday. Tyckte den var jättebra! Gott nytt år på dig!

hannahsthlm

Karin: ok..det lutar åt den :) Gott Nytt år!:)

Alena

Nyårsafton innebär ett nattpass på jobbet, där man ska ge ut massa taxinummer till folk som på allvar tror att de kan få tag i en taxi efter 12-slaget. Sen blir de väl sura när man inte kan koppla fram dem till taxibolaget, för telefonväxlarna har havererat. *suck*
Ha ett fantastiskt nyårsfirande!

Godisen

Såg du filmen.. gör det annars... såååå bra!!

Linnéa

På nyårsafton förlovar jag mig!! Ska bli riktigt mysigt!!:)

hannahsthlm

Alena: Hoppas du får bra ersättning för att jobba just nyår iallafall :) Gott Nytt År!

Godisen: Japp..helt wonderful ju :)!

Linnea: Fy så mysigt! :) grattis grattis och gott Nytt år!!