Mina bästa köp 2006 och GOTT NYTT ÅR!

52049-1884
Jag passar på att önska alla läsare ett   GOTT NYTT ÅR     !
 Det är ni alla  absolut värda och jag hoppas era önskningar för det nya året slår in!:-)

Jag har lovat att ¨återkomma med nyårsbilder och outfit framåt kvällen och det   gör jag allt!. Dock är säkert många av er och middagar eller nyårspartaj  så jag passar på att önska GOTT NYTT  nu!

Själv ska jag börja förberdeda middagen här hemma snart, champagnen ligger på kylning och klädvalet stundar ....vore ju fint om jag kanske KUNDE    bestämma mig..snaaart ; )!

Mina bästa köp 2006 var :

1.Väldigt mycket användbart från H&M...jag som aldrig  handlade H&M saker förr fick upp ögonen för deras sortiment.. igen...vissa saker från H&M  faktiskt  riktigt förträffliga ! :)

2. V&R strumpisarna  (även de från H&M; )..too cute =)!

3.Freeze Ice cream från Blush och Accesssora..Vilken creme! Vilken hy! Världens bästa fuktcreme?;)

4.Att Nelly tog in både Yaya och American Apparel som jag älskar..det var minsann ingen dålig combo ;)!

5. Mina ankelboots..har slitits med hälsan vill jag lova ;)!

Vilket var ditt bästa köp 2006?

HAPPY HAPPY NEW YEAR ALLA UNDERBARA LÄSARE ÖNSKAR Hannah & co ♥
18 kommentarer
Anonym

Jag har köpt så otroligt mycket snygga och bra kläder i år så det är svårt att välja.. men om jag måste så blir det nog min korta svarta skinnjacka med muddar! Väldigt välanvänd! :)

Gott nytt år och tack för en jättebra blogg! :D

SweetCatwalkCity

Gott nytt år :))

Karin

Gott nytt år önskar jag dig och din familj!

Amanda

Bästa köpen var mina två Mulberryväskor och en svart tröjklänning från H&M. Gott nytt år, hoppas du får en toppenbra nyårsafton! =)

Mia

GOTT NYTT ÅR!!!
Bästa köpen... oj jag har gjort massor med bra köp allt från kappan från HM till make från Dior, senaste stövletterna är jag helnöjd med... Ja på det hela har mitt shoppingår känts lyckat. Tack föresten för alla bra maketips.

TopLook

Gott Nytt År tjejen!
Hoppas du får en bra kväll!
Kram Anna och Jennifer på TopLook

Vintage* Jessica

Gott nytt år på dig Hanna :)

Bästa köpet 2006 Mpsta vara alla mina vintage skor / väskor.
Mina guld smycken.
Min mobil.
Mina smink prylar och parfymer

Maria

Gott Nytt År-kram och hoppas att du får en fin kväll :)

Anonym

Gott Slut och Ett Gott Nytt År!!!

Hoppas ni får en supertrevlig afton/natt!

Kram.

Johanna

Gott Nytt År!! Ha en super trevlig kväll, Kramis :)

Anna

Gott Nytt År

Johanna

Hoppas på att du får en riktigt trevlig kväll & Gott Nytt År på dig och en god fortsättning under 2007. Kramar Johanna

Helena

Gott nytt på dig oxå Hannah!

Malin

Gott nytt år!:)

Linda

Hoppas att du får en trevlig nyårsafton och ett gott nytt år! :)

sofiemadelene

Gott nytt år!

sanna

anklebootsen var verkligen urfina!

hannahsthlm

Till alla: GOTT GOTT NYTT 2007 :)!!