Kolla blicken dååå....

52049-1798
.....han är ju såå söt =)!  Varför kunde han inte få vinna dååå?! ;)

Nej men  seriöst! . Hannah blev faktiskt inte  glad när Markus  vann finalen...
Hannah bryr sig inte såå mycket om IDOL eg. men tydligen tillräckligt mycket för att skriva ännu ett inlägg om  det .

Om man bedömmer  röst och   charm  så vinner ju Erik med hästlängder...
Hörde en snutt av vinnarlåten i båda versionerna och tyckte Erik gjorde den mycket  bättre .
Det var lite  engelskt  över det hela....jaaa..sådär lite Irländskt pojkband....Me like England & Irland=)!

Jag är inte  direkt såå mycket för snus,rockers , älg och folk som pendlar mellan genialitet och galenskap..ha ha..kanske därför som  aldrig Markus  fastnade på min näthinna    eller i mina  öron .
Men som jag skrivit förr..han verkar var en trevlig, självsäker  och pratglad  gosse ...men  för det behöver man ju inte vinna  IDOL ...eller? Tydligen....

Han ÄR  ju nu  då VÅR NYA SVENSKE  IDOL (inte min dock...ha ha tror inte jag har en enda "idol"..skulle vara mormor då...;) men jag  undrar  verkligen vilka som sitter hemma och  röstar ...det undrar jag  alltid   =)

Vad tyckte ni då?

Hannah♥

Middagen var trevlig! Jag drack två glas skumpa, nös inte på någon (eller i någons glas;) och gick hem tidigt..nu ska jag sooova bort min förkylning....hoppas jag =)!
42 kommentarer
Käthe

Lite trist var det allt att Erik inte vann. Han gjorde vinnarlåten bäst, därmed basta. :)

Sandra

Det "brukar" ju gå bäst för tvåan så se det på det sättet ;-)

Mia

Jag som inte heller följt det hela slaviskt har även jag levererat ett inlägg om ämnet...Lilleman somnade snabbt igår så jag hann se programmet. Tycker båda var lika bra men att markus varit bättre(musikaliskt) under de program jag tidigare sett. Men som sagt Erik vilken karamell.

Sexan

Erik må vara gulligast, men bäst sångare var ju solklart Markus.:P

Malin

Jag tycker att det var helt rätt att Marcus vann, han sjunger som en guud ! =D

Nettan

Jag tycker att Erik var riktigt bra i finalen & en tid innan dess.. men Markus har varit klockren hela tiden. Iaf i mina öron & ögon :)

Diana

Jag hejade på Erik tills jag hörde framförandena av vinnarlåten. Tycker att Marcus sjöng mer personligt tror jag... Gillade hans version bättre iaf! :)

Sussi

Jag har knappt följt idol alls... Men hörde en snutt när båda framförde vinnarlåten. Tyckte att Eriks röst passade bättre till just den låten. Men det spelar som sagt ingen roll vem som vinner. Har med så mycket annat att göra om man sedan ska lyckas. Se på Darin. Honom har det gått otroligt bra för. Men Daniel har man knappt sett efteråt.

jessica

jag ville att båda skulle vinna haha men enligt vinner med hästlängder i söthet *basta* dock är markus grymt bra

jessica

*asg* ERIK vinner i söthet ska det ju stå

sofiemadelene

Det har jag försökt göra i två veckor nu snart, sova bort förkylningen alltså. Men det går inget vidare, lycka till =)

julia

Erik passade bäst för vinnarlåten!

Alena

Markus föll mig aldrig i smaken. Eriks resa och utveckling tycker jag var precis som en Idol-resa ska vara. Erik fick faktiskt nån röst av mig igårkväll =) Grattis Tv4 som fick mina pengar kanske man ska säga ...

matilda

marcus sjunger 100 gånger bättre. jag var så trött på smöriga idoldeltagare, äntligen en med lite klös i!

emma

tycker båda är lika bra!

cattis

Erik var bäst, lätt! Han har utstrålning och en underbar röst. Sen verkar han ha en härlig personlighet. Marcus är lite lam och tråkig, och har inte så mkt att säga. Jag är inte norrlandsfreak. Undrar just vilka det var som röstade på marcus, för när jag säger att erik var bäst, menar jag inte att han var sötast :)... Personligen röstade jag inte alls, faktiskt.

Linnea

Markus is the shit! :) Vadå Markus lam och tråkig? Han är ju rena motsatsen till det, hur ser du på såna saker egentligen cattis? ;P

hannahsthlm

Linnea: Jag har väl inte skrivit att Markus är lam och tråkig? VAR läste du DET?=) Däremot så tkr jag inte han har såå mkt som TILLTALAR mig ...inte min musiksmak helt enkelt ; )!Men han är speciell..det kan jag hålla med om :)

hannahsthlm

Linnea: Ok..nu läste jag att du syftade på det Cattis skrivit..ha ha..ok..då ÄR jag med ;) Ha d bra!

Mikaela

Haha, jag var en av de som röstade faktiskt. Brukar ALDRIG göra sånt, men ville så gärna se Erik som vinnare. Tyvärr räckte det inte...

Debbie

Håller med! Erik sjöng vinnarlåten grymt mycket bättre än Markus. Markus kom inte ens upp lika högt i refrängen!

8ball

is very interesting site...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jimpson

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29o

Jimpson

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingss

Joon

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Marilyn

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Elizabeth

You have built a good websitee

Marilyn

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?f

Sveta

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Bob

Excellent web site I will be visiting oftens

Nicole

I like it and the background and colors make it easy to read.

Prohor

Great+Site+%2D+really+useful+information%21

Svetlana

I\'l be back... :)o

Smith

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!+

Nicole

Hi%2521%2BDefinitely%2Bnice%2Band%2Bneat%2Bsite%2Byou%2Bgot%2Bthere.a

Elizabeth

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guy%3A

Svetlana

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.M

Smith

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jesus

Very cool design! Useful information. Go on!