JULRABATT

52049-1811
American Apparel tröja med puffärm för  168 kr  med 15 % snabbrabatt som gäller tom. Fredag kl 18:00. (Bild lånad från Nelly)

Skärpet ingår inte dock , och är  ändå inget jag  tror  att just jag  skulle använda ; )!


 Måste erkänna...Har inte haft tid att kolla en enda   blogg sedan vi kom hem ikväll och sääkert  är det  fler som  bloggat om just NELLY:s julratt som gäller tom. imorgon Fradag kl 18.00! =) 
Buuuut ...jag skriver ett inlägg ändå ifall någon nu missat  detta!

Kollade mina mejl  tidigare ikväll och såg ett  från Nelly  som anlänt igår där en snabbrabatt   på 15 %  gäller på  hela sortimentet  om man anger koden julrabatt1548  direkt när man klickat in på http://www.nelly.se
Jag prövade nyss själv och det funkar utmärkt att använda koden.
Den gäller dock bara tom. Fredag 8/12 kl 18.00.

Kunde inte låta bli att klicka ner den söta American Apparel   tröjan jag bloggade om häromdagen, en  perfekt liten  julklapp till mig själv...och...så passade jag på att köpa en julkalapp också..  till någon annan än mig själv ..ha ha... det var ju rätt braaaa ; )
Vad
kan jag dock inte skriva...  här...

Den  ( ja A A tröjan med puffärm)blev  ca 30 kr billigare med rabatten. (ord. pris är 198 kr).

Du kan även betala med faktura på 30 dagar om det är mycket som ska shoppas så här i juletider samt få din gåva  inslagen om du vill för en   liten extra summa ,om du har ont om tid  eller så=)!

Hey ...nu ska jag försöööka  natta   Lill klimpen  ( Lilla-E )som är  mycket vaken  ..hmmmm...vad lyckat..eller inte.....;)
Klockan är snart 23 ..la la la.... 
Han somnade  lite olägligt på vägen hem förrut från vår lilla tripp och vaknade kl 20.....Så kan det gå  ; )!

Vi har haft riktigt trevligt iallafall.. jaa..när vi var borta...mer info  kommer  NOG senare 
   i veckan om  just det ämnet   : P

/Hannah♥
41 kommentarer
Sandra

Hej! Jag har en fråga...såg att du använder Essie-produkter och undrar vad du har för "erfarenhet" av "Formal Affair" (är den röd?) och "Real Simple" ifall du testat dem? :) Det är så svårt att se hur färgerna är på blush:s hemsida.
Tack på förhand!

hannahsthlm

Sandra: Formal Affair är lite rosaröd skimrande och Real Simple har jag tyvärr inte prövat...Lycka till med valet=)!

Sandra

Är Formal Affair en färg du skulle rekomendera? (Är ljus i hyn o.s.v)
Och tack så mycket för det snabba svaret! :)

hannahsthlm

Sandra: Du kan beställa Formal Affair på blush.se för 110 kr då får du ett mini -överlack med gratis!=)
Annars gillar jag Bachelorette Bash (eller vad den heter ;) som oxå finns på blush.se och med samma erbjudande med överlack MEN Formal Affair kanske är snyggare till vintern & nyår ,det tror jag!
Bacheloorette Bash är mer rosa och somrigt enligt mig även om jag gillar den nyansen också!
Annars finns det ju massa snygga röda och vinröda också på blush.se...men inte med det erbjudandet..vad jag sett iaf!
Hoppas du hittar något nu som du blir nöjd med och jag skulle slå till på Formal Affair om jag var du, det är ett riktigt bra erbjudande med överlacket som är super =)!

Sandra

Det blir Formal Affair och Real Simple med överlacks-erbjudandet, tusen tack för det fina tipset! :)

Johanna

Jag kunde inte trycka in julkoden på Nelly.. (!)Försöker imorn och ser! Natti, Kramis.

hannahsthlm

sandra: Hoppas du kommer trivas med dina nya lack nu då =)! Kram

Johanna: Va trist då=( Ja..försök igen imorgonså får vi hoppas det funkar =)!Man ska skrva koden i ett ord alltså: julrabatt1548 på strtsidan på nelly.se, sedan ska sidan automatiskt sänka alla priser åt sig innan du lägger i varukorgen..Lycka till!

jessica

du måste ju blogga lite om budgetsidor oxå ;) för oss med lite pengar ;)

anina

Jag är helt förälskad i din nya väska... Om du ska sälja den, hör av dej till mig =)

Ha en mysig helg!

Johanna

Ja nu gick det när jag slog in koden där, =). Tack!

Johanna

hej hannah!!
Jag har hört att American Apparel tröjorna är jätte sköna & att de har bra kvalite. stämmer de??
Fundera själv på att beställa ett linne eller något som gör en lite glad.
Kram Johanna

hannahsthlm

Jessica: Nelly har en del budget...American Apparel blir rätt billigt med rabatten som gäller nu ;) MEN..självklart ska jag se om jag kan plocka fram några andra budget shopping tips som kanske kan vara av intresse =)! Ha en fin helg nu!


Anina: ha ha...har inga planer på att sälja den..just nu iaf;) MEN..lovar att tipsa dig om jag skulle vilja det någongång framöver !=)

Hoppas du får en fin helg du med =)!

Johanna: Så bra..vad shoppade du ?=)Kram

Johanna: Ja..det stämmer absolut!
AA har underbara kläder!
Dock kan det variera lite från plagg till plagg. Farfarströjorna var inget för mig MEN linnena (speciellt U-neck) är en NY favorit!
Tar man stl M på U-neck så är de perfekt långa och super snygga till jeans! Rib Boy linnena är kortare.
Även klänningarna är super sköna (på den har jag XS..de är rätt stora i storlkeen tkr jag) och trosorna (boxermodellen) är underbart bekväma.
De kan man ta sin vanliga stl på eller en stl mindre!

Lycka till med shoppingen!
Berätta gärna om du beställde något och vad du tycker isådanfall!=) Trevlig Helg! Kram

8ball

is very interesting site...

Sveta

Hi! Definitely nice and neat site you got there.e

Nicole

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!L

Britney

Greetings!..%

Jennifer

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.h

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jones

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28o

Urii

Your work is marvelous!!p

Marilyn

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Bush

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timea

Jooni

Greetings!..r

Amanda

Sentimental+and+nostalgic.+Great.u

Bob

I\'m love this great website. Many thanks guy

Hillari

I consider that beside Your site there is future!o

Kim

Very good site! I like it! Thanks!m

Jones

You have built a good websitet

Bob

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOU%2B

Smit

Oh o ho! very nice site!t

Bush

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!

Jimpson

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...0

Keno

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Anna

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Jennifer

This is very interesting site...m

Svetlana

Great Site - really useful information!e

Jersey

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.

Park

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.h

Nicole

Excellent web site I will be visiting oftenn