Jul och Amazing Amanda

52049-1866

Har varit en minst sagt  intensiv dag....Mycket trevlig och rolig också såklart! :)
Jag hoppas ni haft det lika underbart som oss !
Massa julklappar..såklart....visar några imorgon!

Lilla-E har önskat sig en lillasyster ett bra tag nu och fick....iallafall..  Amazing Amanda    .
(se lilla bilden)
Dockan heter  alltså så och har nu äntligen kommit till Sverige!
Hon är programerad och kan prata, äta, sova och skrika. Han är grymt glad....Jag med..nu kanske han inte vill ha en syster längre ;)!

Det enda dumma är att hon ropar" maaammmma" hela tiden....Han är ju faktiskt  ingen mamma, utan en pappa ; )!
Det  gick tyvärr inte att programera bort...allt annat går att ställa in som tid och datum....
Huxflux  vid julklappsöppningen sa Amazing Amanda: " Låt oss sjunga några julsånger"..ha ha...Min kusin blev riktigt chockad....HUR KUNDE DOCKAN VETA VILKEN DAG DET VAR?... men som sagt..hon är ju programerad efter datum ;)!
Vråldyr docka..men han fick den inte av mig! : D
Lilla-E  fick även mer "killiga" julklappar...om någon undrade ....:0

Min  jul-outfit blev enkel och bekväm...Imorgon blir det fest..då blir det något mer glammigt!  ;)
American Apparel Linne
Filippa K Cardigan
Chanel brosch
Yaya Ullkjol  röd , grön och grå
Over knee Strumpisar från Lindex
Paul Frank tofflor (julkalapp..var såå sköna så jag ville inte ta av mig dem ; )

/Hannah♥

Har  fått mitt "nya"  äkta hår från Happy Hair nu....(det andra har jag sålt..det mörka)Passade på att pröva det idag på julafton.
Det funkar mycket bra i färgen men tyvärr fick jag inte riktigt till det som jag ville så jag gjorde en enkel fläta ! Det är ett bra alternativ när man vill göra något roligt för en dag eller kväll även om jag gillar mitt korta hår lite mer nu...liiiite.... ;)!
12 kommentarer
Mia

Sötisar båda 2, ni verkar haft en fin jul, har vi med haft. Ha det gott

Johanna

Åhh vad söt outfit du hade! Ser väldigt skön ut. Och dockan är ju söt, :). Ha en skön annandagjul också!! Kramis.

TopLook

Låter som ni haft en riktigt bra jul! Kul med dockan :)
Anna på TopLook

Sara

Åhh, vad söt du var! Hoppas du haft en fin jul!

Rebecka

Älskar Chanel-broschen, superfin!!
Är den köpt på nätet eller i butik? ;)
//Rebecka

hannahsthlm

Mia: Tack:) Vad härligt att ni haft en mysig jul!

Johanna: Tack ska du ha! Hoppas din julhelg varit toppen! :)

Anna Top Look: Ja...dockan är för adorable ;)!

Sara: Tack! hoppas du med haft det bra i jul:)!

Rebecka: Den har jag köpt i USA ;)!

Camilla

Jag tycker i alla fall att du är fantastiskt fin i ditt kortare hår!

Camilla

Jag tycker i alla fall att du är fantastiskt fin i ditt kortare hår!

barajagjohanna

Gud vad jag glad jag blir att du köpt en docka till din son! :) Inte många som gör det. Men vad synd att den inte kan skrika både mamma och pappa... Well well. Ville bara säga det. Kanske skulle ta och börja jobba nu...

Rebecka igen!

Åååh lyllos dej! Får kolla lite på eBay, kanske kan hitt något liknande :)

hannahsthlm

Camilla: Tack :)!

barajagjohanna:Hihi...det var inte jag som köpte den..utan morfar ;)...den är lovely..men som sagt..Lilla-E är lite upprörd att den inte kan säga hans namn eller pappa..bara mammma!:P
Den är så avancerad själva dockan att jag tror att han tror att den kan säga vad som helst men ändå väljer att kalla honom för mamma..men så är ju inte fallet..inte lätt att förklara dock ;)!
Ha det fint!

Rebecka: Ja det kan du säkert..lycka till:)!

Dan

Åååh lyllos dej! Får kolla lite på eBay, kanske kan hitt något liknande :)