Där ser man...Min son ska tydligen bli astronaut...

52049-1812

Bild lånad från aftonbladet.se  (Hoppas på att det är ok ;)


.............eller forskare om rymden eller vad han nu pratade om ikväll när han övertalade mig att få vara uppe i natt...; )

Söta W har nu  ställt sin mobil på 03.35 för att bevittna uppskjutningen av Christer Fugelsnag  i rymden!
Detta är  stoooooort  , enligt Söta W.(och säkert några fler miljoner ;)

Jag kan nästan  lova att jag inte   kommer sitta bredvid i soffan och tindra som ett ljus  ..om jag kommer undan...men man  aldrig...: P
 Det är ju en  onekligen intressant händelse....men....03.35.48... kunde inte den guldhjälpsklädde mannen valt en annan tidpunkt på dygnet för sin uppfärd....kanske ? ;)

Självklart   har full förståelse för  tidsskillnaden i Florida..men ändå... Han VET ju att vi  ,hans svenska  landmän och landskvinnor ;vill  SE  detta  LIVE och att vi inte gillar att gå upp halv fyra....  iallafall INTE jag =)!

/Hannah♥

Uppdate: Låga moln stoppade tydligen uppskjutningen av den guldhjälmklädde Svensken...
Tur att jag inte blev  väckt iallafall för att höra  DET beskedet...
Söta W hade dock varit uppe och knäppt på TV:n och sen somnat om på stört..det hade nog inte jag gjort  ; )!
30 kommentarer
Diana

Jag funderar på att kolla... Bara typ två timmar kvar nu ju! :) Fast det blir nog att göra som Söta-W och ställa in mobilen, för nu är det nog sovdags för mig! *gäsp*

Linda

Jag ska kolla :) Hade ställt mobilen men vaknade av mig själv redan nu. Jag får väl sova bort hela fredagen istället :)))

Kerstin

Och då sussade jag i min säng - full som en alika :)

hannahsthlm

Diana: Hmm..hoppas du glömde att ställa mobilen ; )..han kom ju icke iväg..synd =(

Linda: Åhh..stackare..han kom ju inte ivägg..=8 Hoppas du sussar sött nu iaf :)!

Kerstin: hi hi..det lät ju bättre än att sitta uppe och vänta på något som inte blev av ; )!

hannahsthlm

Linda: Iväg skulle det stå..inte ivägg..ha ha..=)!

Katarina

Måste bara får berätta en liten kul grej som min ena femåring sa igår när han tittade på julkalendern:
Mamma, mumien har levit, det var den som stulde tavlan!
Var det inte en underbar svenska??? Den kommentaren fick åka in i hans minnesbok!
:-)

irmeli

gick stackarn upp i natt i onödan?

hannahsthlm

Katarina: Åhh..too cute ;)!

irmeli: Japp=)!

Frida & Fabulous

Verkligen tur att vi inte satte klockan...

hannahsthlm

Frida : jaa..tur för er ;)!

8ball

is very interesting site...

Britney

Your site is very interesting and usefult

Jooni

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.a

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jersey

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !w

Meteor

Oh o ho! very nice site!s

Katie

It\'s a great and valuable site!i

Bob

I consider that beside Your site there is future!s

Bob

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !e

Joon

Greetings!..b

Hillari

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Urii

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.2

Sveta

This+is+very+interesting+site...e

Bob

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.i

Jennifer

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.d

Svetlana

Greetings!..w

Svetlana

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Sveta

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.

Jersey

Many interesting information on your site - keep up good workr