CUT IT LIKE BECKHAM....

...nåja....inte direkt   .....Mitt hår blev inte alls  som jag tänkt   ...buhuuu=(

I mitt feberyra tillstånd här hemma tänkte jag att jag borde muntra upp mig lite , ska bla. bort på Torsdagkväll på ett event, så jag plockade fram saxen och började klippa...all by my self....ho ho :/!


FÖRE KLIPPET BILD:


EFTER KLIPPET  BILD:
52049-1835
Fy...vilka blodsprängda ögon jag har...såg det NU..aja..jag har ju feber såå...får skylla på det ;)!

Jag har redan  börjat leta  på internet efter  Clip-on  ...sådana där hårförlängningar som man kan knäppa  på med spännen när man tex. ska gå på fest etc. och som man tar ut när man kommer hem!
Verkar praktiskt att ta till medans jag väntar till år 2010 när håret kanske är   lagom långt   igen...;)

Vill absolut INTE  ha extensions som  klistras fast   på håret....sååå jobbigt....och dyrt och....ganska ohygieniskt!

Vad tycker ni? Ser det horribelt   ut...my new hair?!
 Det gör absolut inget om ni tycker det  ,  för jag tycker  det själv också..men men..man kanske kan lägga i några roliga slingor..something för att "piffa till det hela"....aja..får se vad jag gör....
Någon som har TIPS på dundervitaminer så HÅRET växer i raketfart`?!!
MOTTAGES ÖDMJUKAST! =)

/Hannah♥

75 kommentarer
Nettan

Jag tycker faktiskt det blev bättre efter du klippte det :D

Anonym

Horribelt? Det blev ju superfint!
Bild nummer två är ju jättesöt!:)
(Bättre än före, får man säga så??)

hannahsthlm

Nettan: Åhh..det skriver du säkert bara för att muntra upp mig ;) ....men TACK ska du ha..det var iallafall roligt att höra =)!

Linnéa

Silica sägs ge starka naglar, långt hår och spänstig hud!;)

Kalle

Jättefint,men nu är det killarnas tur att klippa sig!!!!
Vet att det finns nån vitamin som ger bättre hårväxt och starkare naglar!minns dock ej namnet på den!.

hannahsthlm

anonym: Tack..vad snällt =)!

Kalle:Tack!
Hörru du du... E ska INTE klippa sig iaf...too cute i sin frisyr..DET bestämmer JAG!:D

W får bestämma själv :P!

Silica heter vitaminen..tycker inte den hjälper så värst..tänkte om någon visste någon annan ny dunderkur ;)!

hannahsthlm

Sandra: Du också?!..Tack snälla!=)

hannahsthlm

Sandra: hi hi..det verkar som våra datorer har olika klockor..mitt svar hmnade nu innan din kommentar..strange ;)!Får se om denna också gör det..

sandra

jag tyckte faktiskt att det blev ännu snyggare efter klippet! :D

sura tanten

Jag tycker det ser fint ut jag:)

Diana

Håller med alla ovanstående! Skitsnyggt ju!!

Linnéa

Det var jag som blev anonym här tidigare.. Namnet kom inte med av någon anledning.. Oj, vad många kommentarer det blev nu:)

Becccan

Jag tycker faktiskt det blev bättre :D

Linda

lyckades du klippa allt själv o i bak med? superduktigt ju för det blev ju snyggt :)

Z.

Wow säger jag bara. Är helt förvånad över att du lyckades klippa det så snyggt och bra helt själv. Och Hannah, det är JÄTTEFINT! Säger det inte bara för att vara snäll utan för att jag verkligen TYCKER det. Modigt!

Linda

jag tycker din nya frisyr är jättegullig :)

Paulina

Det ser jätte bra ut! :)

malin

Jättefint.. Tycker också att det blev bättre efter klippet! Det ramar in ditt ansikte mer! har du klippt av det därbak med eller behållt längden och bara gjort mkt etapper fram??

UmmaGumma

Jag tycker "det nya håret" ser superfräscht ut! Håller med att det ramar in ditt ansikte mer.
Och köp för guds skull inga extensions eller liknande tjofräs-produkter - jag har haft extensions och det är verkligen inget att hurra för. BLÄ!
Jag röstar för att du ska ha kvar din nya frisyr - FINFINT!

Estelle

Fint halsband du har!

johanna

jag tycker det ar supersnyggt! det passar verkligen pa dig. vad sugen jag blir pa att klippa mig nu...

Karin

Tycker det ser jättefint ut!

Anonym

Nee det är fiint tycker jag men JAG som äääntligen fått så där långt hår som jag velat ha sen jag klippte mig veerkligen kortkort för 3,5år sen skulle ALDRIG våga klippa mig... trivs såå bra i långt nu :-) och de säger ju att håret får en finare glans när man väntar barn fast det har då int ejag märkt av ;-) bara att det blivitt tjockare!
Kram o krya på dig!

Tesan

Oj, vågat! :) Men jag tycker att du blev jättefin i det korta!

mezzie

var jag då *pekar upp*

Laura

Måste hålla med flera av tjejerna här ovanför. Det blev jättesnyggt! Och till och med snyggare än det var innan. Du ser supercool ut i den nya frisyren och jag röstar definitivt nej till extensions ;).

sura tanten

Dessutom har jag en trevlig liten utmaning till dig och alla dina underbara läsare:)

http://suratanten.blogs.se/2006/12/12/mortified~1430077

sura tanten

Dessutom har jag en trevlig liten utmaning till dig och alla dina underbara läsare:)

http://suratanten.blogs.se/2006/12/12/mortified~1430077

Käthe

Du blev ännu snyggare i ditt nya hår - helt ärligt. Jag tror att du inte gillar det för att du är ovan. Bara det. :) Helt klart modigt gjort. Vet inte om jag vågar...jag är så feg med sånt som rör mitt hår.

Sandra

Jag är förvånad att du inte blev nöjd, det ser ju jättefräscht ut, ser ut som du varit hos en riktigt duktig frisör :)

Svar till alla från hannahsthlm

Til alla: TACK!=)
ojj..vad många kommentarer om min nya haircut..ha ha..ingen som verkar tycka som mig..att jag gjorde helt fel ;)!
Såklart vänjer man sig ju och så...kankse börjar JAG gilla det också..?=)..och jaa..det ÄR kort därbak också..kortare än fram...=o
Såå..det lär ju ta 2-3 år innan det är någorlunda långt igen..men men..just nu har jag tofs..DET funkar fortfarande iaf :)!
Kram & Trevlig Tisdagkväll till er alla!

mezzie

oj blev anonym men det var ialf jag som skrev om 3,5år....

Kram kram

Sandra H

Hej! Ditt hår ser fint ut men vill du ha clip-ons så kolla in Jessica Simpsons "HairDo"-kollektion: http://www.hairextensions.com/
Har själv tänkt att köpa från en brittisk sajt men kan inte hitta den sajten just nu.

julia

Superfint! & håret växer faktiskt ganska snabbt!

SANDRA

Hur fint som helst ju!!! Finare än innan om man får skriva så...!

Mia

Att du bara vågade hugga i med saxen själv... Men det blev ju jättefint...

Emma

din minsta kille är nog den sötaste unge jag har sett, hur söt får man bli!?! tycker även som många andra här att du gör dig bättre i kortare hår.

Alena

Oh! Du har precis fått en sån frisyr som jag är ute efter. Tycker det är supersnyggt!! Nu får jag nog boka tid hos frissan. Inspiration är alltid trevligt =)

Silla

Jätte snyggt blev det:D

SweetCatwalkCity

Va fint det blev! :D

Anonym

Vad haftigt att klippa sjalv. Det va en snygg klippning men du passar battre i langt =)

anina

Det blev superfint!

Therezz

Jag tycker det blev jättefint! :) Du passade verkligen i det! :)

Sandra

Man behöver förnyelser, å jag tycker det blev en bra förändring. Snyggt! Å clip on e ju jätte bra. Har dock aldrig provat.

irmeli

jag kör med clip-on till fest! Vill int ehelelr ha lim eller microringar som förstår håret!

Johanna

I liket it! Snyggt tycker jag. Ha en jätte trevlig Lucia! Kramis.

Ella

Superfint! Det känns mycket mer "fixat" när man har en kortare frisyr. Bra klipp! /Ella

Sanna

Blev jättefint ju!!!

Lotta

Superfint! Jag som älskat ditt långa hår tycker faktiskt att du blev ännu sötare i det korta! Hälsningar Lotta

Bjooti

Jag tycker att det blev superfint - inte ska du vara missnöjd inte!

Anonym

What's extensions? Extend what? Take care!

Malin

Jättefint!

Sabor

Jag tycker du är duktig som vågar & kan klippa dig själv.Modig tjej ;) Och jag tycker det vart jättefint :) Hoppas du kryar på dig.Ät massor av vitlök eller vitlökskapslar ;)

Svar till alla från hannahsthlm

TACK ska ni ha allihopa=)!
Hade SÅKLART tänkt att bjuda på ett LUCIA collage idag men eftersom det INTE går att logga in på blogg.se idag så får det bli imorgon istället!
Jag hoppas på att det fungerar att skriva inlägg då igen!
Kram och Trevlig Lucia!:-)

ENGLA :)

Gårdagens samhällsproblem=Svält,digerdöd,kyla mm.

Dagens samhällsproblem=Blogg.se funkar inte.

Vad har hänt med människor?. Det finns väl fungerande el bilar men dom använder vi inte för det är ju så "jobbigt" att ladda!.
Allvarligt talat så skiter vi ju fullständigt i miljön,vi skänker hellre en slant då och då till nån löjlig insamling på nån tv kanal med bilder på svältande barn?.
Till exempel att göra ett inlägg om att Britney spears festade minsann heeela natten! Vem fan bryr sig?.
Datorn drivs av elekticitet som i sin tur gör att vi kan tex skriva inlägg/kommentarer på bloggar mm,som jag gör nu!.Så just nu sitter jag här och förstör världen för kommande generationer.
Vet inte varför jag skrev detta just här men det är väl bara en sån dag.
När jag var liten så fanns ens inte internet!!!!!!!
I DO ALL MY OWN STUNTS!!!

lilla jag

DIN NYA FRISYR ÄR SUPERFIN! :) DU SER SÅ FRÄSCH OCH UNG UT, MED LITE SLINGOR BLIR DET NOG KANON! :)

Kerstin

Heja heja heja - du blev superduper fin :)

Frida & Fabulous

Jag tycker det var kanonfint! Ett litet tips som många av mina väninnor kör med är att köpa "vanligt" löshår som det är tänkt att man skall limma i, och sedan fästa med hårnålar. Blir urbra det med :) Lycka till!

Cicci

Riktigt riktigt fint! Jag lovar, skulle inte säga det annars! Men förstår att det är ovant att ha så kort, men du vänjer dig!

Sandra

Håller med dom andra, du passar mycket bättre med det korta håret!
Hoppas att du haft en trevlig Lucia :) Jag tog med mig sonen till kyrkan för att lyssna på konsert och se Luciatåg... inte mitt ställe i vanliga fall *ler* hade fullt upp för att inte somna under den "vanliga" konserten hihi!
Kram

charlotte

söt i båda;) men sät inte i hårförlägning. jag har testat många metoder och allt är skit. det sliter på håret och det är ett jäkla jobb för att det ska vara snyggt. fär att dölja fästena osv...

Maria

Gud så fin du blev! I like!

I DO ALL MY OWN STUNTS: KALLE

Kul att "info.se" ligger tvåa på "mest aktiva" listan:)

Hotness

Jiisus, behöver heta tips och råd i ett minst sagt desperat läge!

thea

HejHej! Med slingor i håret blir din frisyr skiit snygg

Malla

Det blev ju skitsnyggt! Absolut inga extensions!!!!!!!! Om det är ojämt eller nåt kan du ju gå till en frisör och be de jämna till det! FInfint tycker jag, snyggare än innan :)

fruitcocktail

Jag tycker det var skitsnyggt!

ShopALotic

jag tycker du blev jättesöt o snygg i din nya friss. ditt ansikte kom fram mkt mer. keep it like that, inga permanenta förlängningar tycker jag.

jag gjorde ett drastiskt klipp i våras o det är på utväxt nu o det är jätteskönt. alla passar inte i page, däribland jag. alla säger motsatsen men jag håller verkligen inte med. ser bara tjockare ut i det. så det växer ut igen... : ) det är det bästa med hår, det kommer tillbaka.

trevlig torsdag.

Linnea

http://gratisgen.se/?ref=33729 FÅ BLAND ANNAT SEX AND THE CITY BOX, MQ PRESENTKORT PÅ 500KR, PLAYSTATION 2, IKEA PRESENTKORT 1 000KR MED MERA! BLI MEDLEM IDAG! :D INGA GÖMDA KOSTNADER!!

Citty

Jag tycker det ser bra ut. Kanske att du borde klippa upp det lite för mer volym eller så? :) Btw, löshår. På gamlabrogatan finns de en perukbutik med massa löshår och jox som jag har förstått det.

Take care! :)

therese

Wow va modg du är;) Själv vågar jag inte ens gå till salongen och klippa mig kort... I vilket fall som helst är du söt i bågge frisyrerna.

Goddess

Jag tycker ärligt att det är jättesnyggt. Och det är skönare att ha kortare hår på vintern. Jag färgade mitt hår för ett par veckor sedan, då grundfärgen blev morotsfärgad. Men efter ett par tvättar(och en speciell mousse som oxå hjälper till) så är det inte det längre. Vill oxå klippa av mitt långa hår. Mitt hår växer rätt fort. Hade knappt till axlarna i månadsskiftet mars-april, men nu en bra bit nedanför axlarna.Färgade 27 nov och har redan en utväxt på en centimeter!

från hannahsthlm

Therese: Tack raring;)!

Goddess: Tack...hoppas mitt hår växer snabbt nu också(som ditt)...Ibland är det förståss mindre kul förståss som när man färgar och får utväxt och så..men JUST NU skulle jag önska det växte lite meeer:D

sofia

Lägg av! Du är ju störtsnygg ju! Otroligt kvinnligt och vackert ser det ut! Kram

från hannahsthlm

Sofia: Tack raring...lite ovant bara ; )!