Aj då....

.......JAAAAHA....fastnade nu på Tradera där jag hittat en underbar Vintage Dior Bag...

Jag TROR den är äkta men trist att betala över 2000 om den nu INTE skulle vara det..förståss...
Neej..jag SKA inte BUDA PÅ VÄSKOR  men RIKTIGT FiiiIN ser den ju allt ut..ellerhur? ; )

Angående ni som VUNNIT mina V&R Auktioner så kommer mejl och vidare  info imorgon fm ..bara så ni vet! : )

  Söta klänningen med hjärtskärp  finnns kvar  till imorgon ,garanterat  ÄKTA ; )!
( Hmmm..finns det överhuvudtaget V& R for H& M kopior..någonstans?...neeej..tror inte det :P)

SVARAR PÅ KOMMENTARER OCH TAR TAG I JULKLAPPASTIPSEN DÅ OCKSÅ.....imorrn alltså...
Sova nästa..tror jag...gäääsp! : 0

 Kram Hannah♥
40 kommentarer
Maira

Vad jobbar du som =) när jag väl ändå skriver, du verkar vara en underbar tjej om mamma =) BRA BLOGG

hannahsthlm

Maira: Tack vad roligt att du tycker det :)!
Jag har valt att hålla jobb etc. utanför denna bloggs ramar, alla vet så mkt om mig ändå ;)!
Men just nu håller jag på med ett "hemligt projekt inom mode och makeup"...kan man säga :)!

Mia

Jag såg en vintage dior på en av second hand butikerna på hornsgatan, kollade inte priset dock, den var så pytte pytteliten så därför brydde jag mig inte om den.

hannahsthlm

Mia: Okey..Ja..den här är ju en bag så den skulle vara perfekt för mig som alltid släpar på halva hemmet..nåja..i väskan ;)!
Det är dock rätt svårt med vintage på nätet...även om ngt verkligen ser ut som riktigt vintage så kan man aldrig VETA säkert..hmm:/
Ha en bra dag nu! =)

Mia

Ja jag är för "mesig" för att våga köpa sk äkta märkesgrejer på nätet. Sedan så blev det så att 1:a halvan av dagen sög, resten var super :) Ha det gott

hannahsthlm

Mia: Jag med..tror jag..för mesig alltså för det ;)!
Skönt att slutet av dagen blev toppen iaf =)!

Hotness

Hola chicas, väskan är äkta. Sålde en likadan i somras för 5100:- och den var exakt likadan på etiketterna osv.

hannahsthlm

Hotness: Där ser man...Jag "misstänkte" att den var äkta men...jaaa..jag vågade inte slå till ändå ;) Den gick ju för över 3000 iaf!

8ball

is very interesting site...

Keno

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.2

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guye

Sveta

Just serfed in. Great site, guys!o

Jennifer

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Hillari

Fascinating site and well worth the visit. I will be backp

Nicole

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Park

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)w

Bob

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.t

Britney

Just serfed in. Great site, guys!e

Bush

I you all love!k

Svetlana

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Jones

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.%

Park

I like it and the background and colors make it easy to read+

Bob

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Bob

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Elza

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsF

Helga

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?y

Urii

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.l

Prohor

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!i

Jesus

i love this site.o

Katie

Very good web site, great work and thank you for your service.c

Jimpson

http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0A%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ae

Katie

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Bob

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Elizabeth

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!g

Jersey

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!o

Elza

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Vasilii

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Hillari

Excellent site - do keep up the good work.t