WHY?

52049-1257

♥Igår blev det klart.."lille"Zlatan går till INTER som betalar en otrolig summa pengar för honom.=)
Zlatan själv kommer få ut en lön på ca 2 000 000 kr i månaden!

♥ Varför är Zlatan inte far till mina barn?=)
Okey...då skulle de ju inte vara de  som de faktiskt är såå..det kanske är tur..de är ju såklart UNIKA mina små klimpar..ha ha...men fy vilket underhåll Helena Seger kommer få sen om de separerar...för den kommade lilla gemensamma bebben alltså!=)

♥För eeeevigheter sen  typ år 2001 när Zlatan typ just hade fått börja gå på krogen och när Kharma var det hetaste stället du kunde hänga på en Lördag   såå...jaaa...Vem flirtade inte  med lilla mig där då? Jooo...allas vår lille Zlatan...men jag tyckte han var sååå liten..ha ha;)..När han började vinka och ha sig så  gick jag där ifrån....=P!
Söta W tycker det är jätte kul när jag berättar om det...;)! Zlatan är ju hans största idol=)!

Grattis till Family Zlatan säger jag, ni får nog en god framtid=)!♥

Till er andra säger jag TREVLIG FREDAG...Återkommer ikväll!/Hannah♥
63 kommentarer
anina

Ha Ha vad kul =) Förstår att Söta W tycker det är kul =)
Ha en bra helg!

från hannahsthlm

anina: Jaa..ha ha..han tycker det är super kul;)! Brukar berätta det för sina kompisar.. Ha en bra helg du med!=) Kram!

malle

ush zlatan e ju så taskig nu juh...för två veckor sen eller så så hade han ju inte ens tackat lillgrabben eller gett han en kram eller ngt för sången han sjöng om honom! dålig stil! de hade åkt på samma flyg t o m men zlatan hade igonerat lillgrabben, sagt bara ett litet "hej" men men ;P

Linda

Nej, Zlatan e ingen favorit.

alex

malle: Haha, jag reagerade också på det! Hallå, säger man inte mer än "hej" till världens gulligaste lilla kille som sjunger en sång om en liksom?:O

MakeUpYourMind

Zlatan är bara hetast. Dessutom är han oerhört omtänksam och en lojal vän.. Man ska inte tro allt pressen skriver.

Kitty

Haha ;) 2 000 000 i månaden, mmm, många väskor :D haha

Lisa

Skulle gärna ha Zlatan som pappa till mina framtida ungar ;)
Att du kunde dissa honom, det förstår jag inte haha ;D

Rouaa

Haha Zlatan hit och Zlatan dit... Zlatan är en liten kille från vårt område. Han är trevlig, men han kan verka arrogant och otrevlig. Egentligen är han lite egen och vill gärna vara med sina nära och kära. All media gör honom till en annan person. Hans lillebror är likadan.

anna

och påven raggade på mig igår...

Hanna

Hej! Jobbar du med makeup? För jag tyckte att jag såg dig på ett vist ställe, eller någon som var mycket lik iaf ;) Jag skriver inte ut var här utifall att du vill vara anonym med sådant.

Dessutom så är du ju väldigt duktig med makeup också ;)

sofia

Inte förvånande att han spanade in dig... snygging! ;)

suratanten

Ha ha...vad kul!

Sofia

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DITT SKITSNACK!! "SVARAR PÅ KOMMENTARER IKVÄLL" My ass vad du gör! Sluta skriva det varje dag när du ALLTID skjuter upp det!

Angel

Ojojoj här vare hett men kul historia...

Frida

Ojojoj!

från hannahsthlm

malle: Det lär ju lite trist...jag själv skulle kramat om lille franz eller vad han nu hter och gett honom lite money..om jag hade så mkt som Zlatan vill säga;)!

Linda: Där ser man!

Alex: Åjo..det borde man allt göra..som jag skrev i tidigare inlägg..en stor kram borde Zlatan ha gett honom=)!

MakeUp Your Mind:Precis!.. nej man ska nog inte alltid tro på allt tidningar skriver..de skriver såå mkt strange hela tiden=0!

kitty:Yes! Mååånga väskor det blir då;)!

från hannahsthlm

Lisa: ha ha..ja det var ju inte fråga om att vi skulle gifta oss precis ;)Men det hade allt vari kul att snacka lite med honom så det var lite synd i efterhand att jag gick..men just då vr jag mer intresserad av en annan fotbolls spelare som jag inte tänker namnge;)!

Rouaa: ja..han är en liten kille från Rosengård MEN man får inte glömma att han nu mer tjänar 2 miljoner i månaden;)!Självklart är det ingenting vi har att göra med och det får han gärna göra för mig;) Alla har vi vår personlighet och den ändras väll inte nämvärt om vi blir kända eller inte..alla har sitt sätt=)!Vill han hålla sig med sina nära & kära så tycker jag det är ett sunt väl=)! Han var ju ute mer "offentligt" innan han slog igenom så stort..nu kan jag täbka mig att det är lite små jobbigt för honom när han går ut i Sverige;)!

Anna: Där ser man!=0
Trevligt..var du i Vatikanen igår då eller? ;)!

Hanna: Tack=)!Ja jag jobbar med make up! Dock vill jag inte skriva så mkt om jobb etc. här..hope u understand=)!Tror dock inte det var mig du såg för jag jobbar inte just nu...sommarlov=)!

Sofia: hi hi..tack raring=)! Det var ju dock ett tag sen..innan Lilla-E:s tid..när jag var snäppet snyggare än jag är nu maybe;)!

Suratanten: Ja..allt som hände på den tiden var kul känns det som nu när man tänker tillbaka på det;)!Gud vad mkt man var ute i vimmlet om jag jämför med nu..=)!

Sofia: Hmm..nej ursäkta mig då!
Jag skrev ett inlägg tidigare idag där jag skrev att det säkraste är att mejla mig om jag skulle missa svara på ngn kommentar..så det får du gärna göra om du är besviken på att jag intes varat på något=)!
Annars kan jag tala om att jag har ett liv och två barn också som kräver en del tid så om jag skriver ikväll så gäller min kväll tills jag går och lägger mig..vilket kan bli kl 2 på natten ibland..
Jag gör så gott jag kan och det är verkligen trist att du är trött på mig men jag kan inte göra så mkt åt det=)!

Angel: Ja! =)

Frida: =)!

Ebba

Fy för folk som skriver såna trista och meningslösa påhopp, tantor!! Get a life

Mitt Eleven-paket kom idag, posten som va lite sena med att dela ut avin bara.
Kram på dig Hannah

från hannahsthlm

Ebba:
Yes!..vissa borde verkligen get a life..gäsp=0!..
Lite smått trött bli man ..meeeen ...alla kan aldrig vara nöjda så...

Va bra att Eleven dök upp idag då, till helgen & allt=)
Nästa inlägg här kommer garanterat handla om min Eleven order....
Jaaa.. nu har jag ju typ skrivit det sen igår....jag vet..=)..Mycket som dyker upp emellan bara;)
Kram & Trevlig helg!

Bella

Aww sluta, han har visst då hälsat på lille Frans när de sågs på Sturup :) Dom skakade hand och sa hej hej :)

Ängla

Zlatan är en av mina favoriter!

Rouaa

hannahsthlm

haha jo Rosengård i vårt hjärta. Flera fotbollsspelare har kommit härifrån (är själv från Rosengård och har växt upp med dessa killar i princip) och flera har blivit mer eller mindre kända som tex Valentino lai -> http://www.landskronabois.com/spelare/valentino_lai.htm men när dessa pojkar är hemma så är dom hemma. Det är inte så som dom är när dom är offentliga. Dom kanske kör vrålåk och inte behöver oroa sig om pengar (främst Zlatan), men ett gott hjärta har både han och resten. Vi från Rosengård älskar våra pojkar :)

Samuel

Tycker det är intressant med Zlatan (och många andra svenska stjärnor med invandrarbakgrund): så länge det går bra för dem och de briljerar är de SÅ svenska - men så fort det går grus i maskineriet så är det delvis pga deras "annorlunda" bakgrund...även om det inte sägs/skrivs så direkt.

Vi gillar Zlatan och får han bara ordning på humöret så kommer det att gå lysande för honom - än mer än vad det gjorts hittills.

Rouaa

Samuel håller med!

http://www.generate.se/nyheter/nyhetsbrev/oktvmosem05/zlatan.jpg

från hannahsthlm

Bella: Jaha!Det lät ju bra=)!

Ängla : =)!


Rouaa: Klart ni gör=)! Roligt med så många fotbolls talanger i området;)!

Samuel: Håller verkligen med! OM de är så Svenska när det går BRA så är de väll lika svenska när det går mindre bra...Annars kan man ju "skylla " deras framgångar på deras invandrar bakgrund oxå;)! Att det bara är invandrare som KAN prestera bra i fotboll..=)om man ska vända på det alltså..Media ska alltid vinkla allt och även om det inte skrivs rätt ut som du säger så kan man ju läsa mellan raderna..det känns lite trist faktiskt=(!

Rouaa

hannahsthlm

hehe :) japp, synd bara att dom inte alltid upptäcks. Det finns fler än vad folk tror :)

Sessan

Zlatans fotbollsspel tycker jag dock är överskattat? ÄR han verkligen sådär superbra? Okej, han spelar säkert bättre än mig, men jag tycker inte han är fantastisk?!

Frida

Jag skulle nog inte vilja ha Zlatan som far till mina barn, jag vill att de ska få lite mer än bollsinne...

Hanna

(8) Zlatan, Zlatan - Zlatan Ibrahimovic (8)
Haru hört lille Frans? Haha xD Så söt ;-)

Rouaa

Sessan överskattad tycker jag inte. Vissa fotbollsspelare spelar fotboll för att det är kul och bra träning, dessutom tjänar dom på det. Zlatan spelar fotboll, i första hand, för att han känner fotbollen. Det är som en del av honom själv. Det finns flera liknande spelare. Dom rör sig med fotbollen. Inget känns främmande när det komemr till fotboll. t.o.m när du pratar med dom så pratar dom om fotboll.

Hanna

Jag förstår absolut att du inte vill prata om ditt jobb, lite väl privat kanske :) Men det syns verkligen att du är duktig ;)

8ball

is very interesting site...

Jennifer

I have your site for its useful and funny content and simple design.

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Many interesting information on your site - keep up good work

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jennifer

Excellent site - do keep up the good work.f

Hillari

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21.

Jersey

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?Ç

Jimpson

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!;

Jimpson

I%2Bhave%2Bbeen%2Blooking%2Bfor%2Bsites%2Blike%2Bthis%2Bfor%2Ba%2Blong%2Btime.%2BThank%2Byou%2521%253B

Joon

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...5

Marilyn

It\'s a great and valuable site!a

Kim

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(u

Jooni

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21s

Elizabeth

Excellent site, added to favorites!!d

Britney

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.

Sveta

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.a

Bush

You have built a good websitel

Katie

I\'l be back... :)a

Vasilii

I consider that beside Your site there is future!+

Hillari

Greetings!..a

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man..

Prohor

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.+

Park

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.s

Elza

Wow%21%21%21+Good+job.+Could+I+take+some+of+yours+triks+to+build+my+own+site%3F%2B

Sveta

Sentimental and nostalgic. Great.=

Bush

Great Site - really useful information!%

Keno

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.t

Joon

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck+

Nicole

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.x