Vill du köpa en Murad Creme till toppenpris?..eller en Cardigan?

Nu börjar jag mitt liv med TRADERA!
Har så mycket saker jag inte använder eller som är felköp så det borde löna sig i längden!=)
Pris på SMASHING 475 kr....
Först ut så säjer jag min MURAD Energizing Moisturizer SPF 15 som jag köpte för någon vecka sedan på SMASHING.
Den passar tyvärr inte min hud-typ..annars verkar den awsome!
Perfekt kap för dig med normal till fet hy..själv har jag normal till torr hy.
Innehåller spf 15 och massa vitaminer och ska hålla hyn matt under dagen..kan det bli bättre?
Går in i hyn på ca 5 sek och har ultra tunn konsistens!
För att buda på auktionen (NU AVSLUTAD och SÅLD) gå in HÄR.



Kan komma upp FLER auktioner under dagen/kvällen..håll utkik här!

UPPDATERING: OBS!  Nu finns även denna CARDIGAN och denna svarta helt nya oanvända Söta KJOL  till försäljning på Tradera!

UPPDATERING 2: Nu finns även ettriktigt  KAP till försälning på TRADERA. Det är mina underbara SVEA Capri jag köpte på NELLY för ca 2-3 veckkor sedan som jag kommer sälja=( Jag passar inte i VITT..tyvärr! Annars är de soo cute..PÅ NELLY kostar de 495 kr och är SLUT i SMALL..Såå passa på att fynda mina.endast använda 2-3 ggr!

OBS!!Säljer även super fina tighta  FORNARINA JEANS tokbilligt..Ljusa,snygga stretch jeans...kolla in!

Ciao!♥

Dyker upp NYA Auktioner hela tiden från mig nu..så håll utkik på Tradera...gå bara in på någon av länkarna ovan och sedan kan du klicka på VISA ALLA SÄLJARENS AUKTIONER om du är intresserad=)!
OBS! Det här har inte blivit någon auktionsblogg nu;)..promise..är bara min första dag med att lägga upp Auktioner såå..ni får ha lite överseende med moi today=P!

För er med små killar: SUPER COOL POLARN& PYRET JEANS JACKA till vrak-pris!

Varför inte den omskrivna sööta  PRICKIGA KLÄNNINGEN i rosa...Passa på!=)
OBS! Det är den rosa som säljs och ej den blåa..men det är ju samma modell och storlek=)!
49 kommentarer
suratanten

Åååh...väntar med spänning på fler auktioner:)

hannahsthlm

Suratanten: =)åhh..det kommer garnderat;)!

hannahsthlm

Suratanten: ha ha.. G a r a t e r a t skulle det vara såklart..och inget annat=P!

Hanna "Hans"

Hur lång tid tog det för dig att få dina grejer från Smashing? Jag beställde för snart två veckor sen och inget har dykt upp =/ Lite dåligt tycker jag...

modeamatören

Jag har också massor med krämer, smink och liknande som jag knappt har använt och som står hemma bara, men som skulle göra mer nytta hos nån annan. Borde väl också sälja dem i auktion men det låter så komplicerat och svårt att göra det.

hannahsthlm

Hanna:hmm..ca 8 dgr. tror jag..normala fall brukar just Smashing vara SUPER snabba..1-2 dgr. men nu verkar de helt överbelastade av kampanjen på 25 % som varit..tyvärr=( Du ska se det dyker upp snart..men visst är det trist att VÄNTA! kram!

Modeamatören: Tror dock inte det ÄR såå kompicerat NÄR man kommit in i det..hoppas inte det;)! Nu gör jag ett försök med lite auktioner iallafall!=) kanske nåt för även dig?

Angel

Nice...

hannahsthlm

Angel:=)! Svea byxorna är uber cute;)!

Anonym

jag tycker det är jättebra med tradera! titta in hos mig om ni vill :)

hannahsthlm

Anonym: ska kolla in=)!

Moa

Ih, Tradera är riktigt najs! Ska ta mig en funderare (som min lärare brukar säga) på dessa enormt söta Svea byxor! Dom skulle vara så söta till en ljusrosa topp eller något (som jag har många av). Om dom inte är sålda nästa vecka då jag har varit i stockholm så kanske! ;)

hannahsthlm

Moa: jaa..de är såå söta..håller med=)! Vill egentligen behålla dem men efterom jag och vitt inte synkar så får det bli försäljning!

Anonym

Passa på att kolla in dessa auktioner också!

Hanna F.

Hm, det här kanske skulle kunna vara något för mig också. Får inte in mina kläder i garderoberna, trots ny lägenhet med massor avstora garderober :( . Undrar just om det kanske inte är dags för en liten rensning. Pinsamt mycket som aldrig används och en del har fortfarande prislappar kvar...

Nu ska jag kolla dina auktioner :D Om jag börjar bjuda får du säga till mig på skarpen!

Gilraen

Härligt, vi får se om jag blir en av dom som budar. ;)

hannahsthlm

Hanna F: Jaa..kanske kan va nåt även för dig?=) Alltid har man något man inte använder i gömmorna!;)

Gilraen: ja..vi får se;)!

emma

nice ska kolla nu..kram

hanna

Visst är det trevligt att kunna sälja lite saker på nätet. bort med det som bara tar plats. jag är sugen på den prickiga klänningen..

8ball

is very interesting site...

Fedor

%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5C%22%3Ebig+tit+round+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5Dphat+ass%5B%2Furl%5D%0D%0AHello%2C+my+design+down.%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com+%7C+phat+ass%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com+%7C+big+tit+round+ass%0D%0A%3Ca+href%3D+%5C%22http%3A%2F%2Fphatass.ivipsearch.com%5C%22%3Ephat+ass%3C%2Fa%3E%0D%0A%5Burl%3Dhttp%3A%2F%2Fbigtitroundass.ivipsearch.com%5Dbig+tit+round+ass%5B%2Furl%5D%0D%0A2

Elizabeth

I\'m love this great website. Many thanks guy

Jooni

Your site is very interesting and usefult

analbleaching

Hello, nice site

Kim

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jersey

I like it and the background and colors make it easy to readm

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Elza

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Urii

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.%

Smith

Excellent site - do keep up the good work.n

Britney

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Kim

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!x

Bill

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.o

Vasilii

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Jersey

Thank%2Bfor%2Bmaking%2Bthis%2Bvaluable%2Binformation%2Bavailable%2Bto%2Bthe%2Bpublic.%252B

Bill

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Meteor

You have built a good website

Joon

Great Site - really useful information!

Jooni

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.±

Keno

Excellent site, added to favorites!!

Hillari

This is very interesting site...s

Helga

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Meteor

%3Ca+href%3D%5C%27http%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%5C%27%3Eamoxil%2D500mg%3C%2Fa%3E%0D%0Ahttp%3A%2F%2Famoxil%2D500mg.micrositehosting.info%2F+%2D+amoxil%2D500mg%0D%0Am

Jooni

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!e

Park

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Park

Sentimental and nostalgic. Great.o

Nicole

Thank for making this valuable information available to the public.

Amanda

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.u

Urii

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.d

Haakonane

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.