Vill bara tala om..

..........att jag blir glad över att så många mejlar!=) Tack för era gulliga mejl!
Om det är något som kräver ett svar på en gång svarar jag så fort jag kan annars svarar jag på dem i tur ordning!
Ibland kan frågor som ställs här på bloggen glömmas bort att besvaras...
Det är jag lessen för,det är min avsikt att svara på alla kommentarer men ibland skriver man ett nytt inlägg och ett till och hinner inte gå tillbaka till gamla inlägg och svara...
Om någon känner att jag missat att svara på något får ni påminna mig eller helt enkelt mejla mig: [email protected]

Jag vet att en del lagt till mig på MSN och jag är lessen om jag ofta   INTE kan konversera när ni söker mig...=( 
Jag har ofta inte mkt tid över här hemma och när jag sitter vid datorn så besvarar jag mejl, besvarar kommentarer ,gör inlägg eller sorterar bilder....Jag har nästan eller ingen alls "dötid" vid datorn när jag har tid att konversera på MSN...Det är isådanafall bättre  ni mejlar mig=)!
Man kan alltid försöka..men ofta har jag ine tid att konversera om jag är uppe i någonting..hoppas ni förstår=)!

Ha en bra dag! Frammåt eftermiddagen/kvällen  ska jag redovisa ELEVEN.....håll utkik=)!

Kram/Hannah♥
25 kommentarer
Amanda

Spännande, bra att du shoppar så där mycket beautyprylar för då vet vi läsare ju vad vi ska sasta på, eller inte! =)

från hannahsthlm

Amanda: ha ha...Jaa..Hoppas ni läsare åtminstone får lite tips vad som är bra att satsa på och inte genom mina köp=)! Recension kommer lite senare idag! Ha en bra Fredag!=)

Christin

Är nyfiken på vad du shoppat hos Eleven :) De har mycket smått och gott i sminkväg =)

från hannahsthlm

christine: Nu kan du se det=)!

8ball

is very interesting site...

Marilyn

Cool!.. Nice work...f

Bill

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.m

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Wonderful pages! Keep up the grat work.i

analbleaching

Hello, nice site

Amanda

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucko

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guy

Marilyn

Very cool design! Useful information. Go on!

Nicole

Hi! Definitely nice and neat site you got there.

Nicole

You have built a good websiteo

Joon

I have your site for its useful and funny content and simple design.p

Hillari

Many interesting information on your site - keep up good workd

Vasilii

I%2Benjoy%2Byour%2Bsite%2Bvery%2Bmuch%2521%2BTHANK%2BYOU%2B

Bill

Your site is very interesting and usefuln

Sveta

Excellent web site I will be visiting often

Park

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Katie

Sentimental and nostalgic. Great.e

Svetlana

I have your site for its useful and funny content and simple design.s

kfluzcojs ryis

xshaepkcn bxmgp lkdoburxc qdsao tcbdyvp pbcionde fzbl