SUNNY DAY...

Ännu en soolig dag=)! Underbart♥
 Kanske hinns det med lite tid för läsning? Maybe.....
Just nu håller jag på med TRE  böcker...

HOLLYWOOD FRUAR  (Den Nya generationen) av Jackie Collins
Rolig läsning om den NYA generationens Hollywood fruar som inte precis står i skuggan av sina berömda män..=P De har nästan allt och det de inte redan har skaffar de sig!
De är unga,ambitiösa,smarta,snygga och lite farliga..spännande läsning!;)

BABY SUG av Sinead Moriarty
Den här boken är grymt rolig! En Chick lit bok!
Författaren skriver i samma anda som MARIAN KEYES och man sträckläser boken.
Handlar om sminkösen Emma som lagt mkt energi på att INTE bli med barn när hon plötsligt en dag bestämmer sig för att BLI med barn och då går allt inte riktigt som hon planerat..LÄS=)!

DEN NAKNA SANNINGEN  av Linda Rosing och Daniel Nyhlen
Här har Linda och Daniel Nyhlen (den mest kända "kändisjournalisten" Sverige) skrivit boken ihop.
Jag har inte läst så mycket än och jag vet inte riktigt VAD jag tycker om boken.....Men jag tycker det märks att den är skriven tillsammans med en journalist som  är ute efter scoop...Den ska överraska och det ska vara detaljer med som man verkligen inte VILL veta..Jag förstår att det är upplagt så..konceptet!Sen är ju Linda själv inte precis blyg på att bjuda på detaljer i tidningsartiklar osv. heller så det är svårt att veta vad hon berättat själv och vad som är undersökande journalistik för att få fram detaljer;)!
ÄNDÅ kan jag inte låta bli att skruva på mig när jag läser..Jag som själv håller ganska hårt på min integritet och att lämna ut detaljer tycker det känns lite små hemskt...=0
Dock tycke jag media kastat mycket skit på Linda Rosing även om hon bjudit på en del själv...och som hon skriver så har hon ju nuppenbarligen varit lite"vilsen", för en del tar det ju längre tid att "landa i vuxen världen"..man får väll hoppas hon gjort det nu=) Skriver mer när jag läst ut den!

Ha en bra dag!♥/Hannah
40 kommentarer
Johanna

Baby Sug låter spännande =)
Jag har massa böcker hemma jag inte läst, men köper ändå flera :)

Ha en braa dag du me! Kramis.

Anonym

hur har du gjort för att få så himla fin lay out?? skulle så gärna vilja veta. Tack på förhand.

Angel

Hollywood fruar har jag med...

från hannahsthlm

Johanna: Baby Sug är såå kul=) Kan varmt rek.den!
Jag är lika dan..hi hi..hör växer bokhögen vid sängkanten=)!

Anonym:Åhh.. det är en kille som kallar sig Max Power som fixat den till mig...Du kan klicka på rutan "Max Power design" som finns i spalten till vänster längre ner på sidan under länkar;)!

Angel: Ja! jag har både den gamla versionen och den nya=)! Visst är den bra!

malle

vilka bra bok tips...! verkligen nått jag ska läsa....iaf lindas bok och baby sug =)

Anonym

Okej, tack så mycket för hjälpen ! :D Ps. Älskar din blogg.

sarah

svar: jag får helst enkelt strunta i bloggtoppen :S eller senare nån gång om jag känner nån som vet som kan visa mig för jag förstår värkligen ingenting ! haha
tack som fråga ! :)

Linda

Finns så lägligt en utmaning till dig i min blogg, om böcker :)

Kitty

skulle vilja läsa linda & daniels bok.. om den nu inte är "för " mycket ?

Ängla

Jag skulle också gärna läsa Lindas bok samt Baby Sug. De låter toppen!

emma

Skulle vilja läsa Hollywood fruar!

Maria

Blir intressant att höra vad du tyckte om Linda Rosings bok. Jag måste säga att jag förhåller mig väldigt skeptisk...

Christin

Jag håller på å läser Carolina Gynnings bok just nu och nästa blir Rosings som jag tror är underhållande och bra.

Frida

Åh, blev sugen på Nya Hollywood Fruar. Tror jag läste den äldre varianten. Måste kikas!

Charlotte

Måste rekommendera Magdalens Graafs bok...mkt bättre än Lindas.... Maggan hade ju mer "riktiga" problem till skilland från Linda där nästan alla problem och hemska händelser var självvalda på ett lr annat vis!

Carin

har också alltid minst tre böcker på gång samtidigt, så man inte hinner tröttna..

Lina

Hollywoodfruar har jag också läst + de andra böckerna med Jackie Collins. De är faktiskt roliga att läsa, men lite synd är att alla böcker är nästan likadana =/

8ball

is very interesting site...

Amanda

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
s

analbleaching

Hello, nice site

Helga

Hello, nice site look this:

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..+

Jesus

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Marilyn

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!k

Jennifer

Very cool design! Useful information. Go on!t

Jimpson

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Jones

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.T

Katie

I enjoy your site very much! THANK YOU

Marilyn

Excellent site, added to favorites!!f

Jennifer

Hello people! Nice site!o

Katie

Excellent site - do keep up the good work.

inm2

i need money...sorry...

kuso.cc/1fhy fioricet [url=kuso.cc/1fhy]fioricet[/url]

lcws41k6uv

th7dzsjg3rspo dskso5hz o15fh3r298e66j

esdakir86b

hgkdas6xlp2s1z w63bk9blyrj92k l22kpmv9fwfe

n3zfd2hntk

s7pprb0jlbo79n tv47wywdny3 naz95cxjlwu2

h8rav6afe9

a061mrvbnp9 xkiytt9d59g2p jkcb3ws31zz

Narsjericho

I really enjoyed it.
You have done a great job.

Michaelfiona

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

Anonym

Welcome to our North Face Jackets Sale online shop! North Face Down Jackets, with a history for many years, always be highly spoken of by people all over the world. The North Face Jackets were known for its premium warmth and stylish look, never out of fashion. It will keep you warm in the coldest days.

Here we are honestly provide you the best North Face Denali Jacket, North Face Denali Fleece Jacket, North Face Hoodie Jacket, North Face Pitaya Jacekts, North Face Realization Jackets. Besides, you can not only find North Face Jackets for adults, but also Kids North Face Jackets in our North Face Jacekts Online sale. Also you can find many other series of North Face Jackets in our North Face Jackets Sale online store. Just find what you like here. All North Face Down Jackets for you are in top quality and large discount, don’t worry about the quality and price, enjoy Cheap North Face Jackets.

North Face Jackets Sale, your reliable online shop.

North Face Jackets have become the first line of the brand North Face Coats, and their success is not measured in North Face UK action.North Face Outlet has had a long investigation and analysis, continuous The North Face Jackets improvement and enrichment has North Face Sale a huge trend The North Face Jacket to be listed as world-class jacket.The top quality and reasonable price of Mens North Face and Womens North Face are critical success factors. There's no doubt about North Face Hoodie,North Face Nuptse is a perfect outerwear.If you are wondering what to wear with a North Face Coat, look no further, because in The North Face Outlet, you'll find all kinds of Cheap North Face Jackets,North Face Parka, North Face Down,North Face Vest and so on, all of North Face Jackets On Sale, you can carry almost North Face Clothing in your closet. The North Face Fleece, one of the best selling North Face Jacket from North Face UK Outlet. Beware of this area of the cold weather, our North Face UK Sale also offer you the good design of North Face Down Jackets and North Face Fleece Jackets which is very warm.

As stars favor, recently it also proceed onto the screen. Exposures in much magazines, North Face Jackets For Men, North Face Jackets For Women such as stylish North Face Nuptse Jacket, comfortable North Face Fleece Jackets, warmest North Face Winter Jackets, North Face Down Jackets, North Face Metropolis Parka, distribute all much more compared to world. Now North Face Outlet Online offer a wide range of Cheap North Face and Discount North Face you may like, welcome to visit our North Face Store, Buy North Face Jacket here.