SkaldjursAfton

52049-1266

Här kommer lite pics från våran trevliga SkaldjursAfton vi var på igår kväll på Östermalm.
Lilla-E tog med sig sin "baby Albin"...visst har han en snygg rosa vagn?;)

Söta W poserade motvilligt med ett stort smile (han är ju van;) framför den gigantiska skålen med kräftor...Ja..inte för att han inte ville vara med på kort för det gillar han MEN han hatar verkligen kräftor;)!!
Som tur var fanns det en hel del annat smått & gott att äta också!
Lilla-E är rädd för dem (kräftorna) och ville inte vara i närheten av dem heller..Vi andra mumsade glatt i oss dock=)!

Presenterna från ELEVEN var uppskattade! (Hade bara fattats annat=P)

Nu måste jag rusa! Ha en härlig Söndag!
Återkommer ikväll!

/Hannah

34 kommentarer
Anna

Lilla-E och Söta W är ju ljuvligt söta :) Sötaste barnen i hela Sthlm :D

Linda

Så gulligt!

jennifer

haha..många barn e rätt så kräsna av sig..men var inte kräsen när jag var liten.. :)

bea

jag tycker du verkar som en så bra mamma :)

Tess

Haha, min pojkvän heter Albin o på min mobil heter han Albin baby! :)

lolita

Åh vad mysigt! :)

Emma

GUd va söta barn. Du är säkert en jättebra mamma!

Debbie

Naaaw, det ser jättemysigt ut ju :) Fina barn har du också :) De blir säkert många flickors hjärtekrossare när de blir stora ;) kram!

Anonym

Hi hi...vad söt med sin dockvagn:)

Anonym

Hej! vad jobbar du som?

Blondii

Jättegulliga barn, håller med Söta W, kräftor är ingen höjdare!

sofia

Jag har verkligen längtat efter kräftsäsong sen i våras! Härligt!

Emma

söta bilder.

Goddess

Jag är kräft-o-man...eller vad det heter..hm..
Jag älskar kräftor och kan äta hur många som helst. Allt annat på bordet som serveras till kräftorna är bara som bordsdekoration eller möjligtvis till de andra gästerna, för mig gäller bara kräftor...kanske nån liten brödbit...och nåt att dricka till såklart.
Men i år får det bli lite lugnt, nån kräfta, men då jag ammar så ska man nog inte överkonsumera en sak ifall bebisen inte skulle tåla det.

från hannahsthlm

Anna: åhh..vad söt Du är..Tack=)! ska hälsa dem det..=)

Linda :=)

Jennifer: Inte jag heller=)!

Bea:åhh.. vad cute skrivet=)! tack!

Tess: hi hi..vilket sammanträffande;)!

Lolita: Det var det verkligen=)!

Emma: Tack=)!

Debbie: ha ha...Tack ska du ha=)!Kram

anonym: =)!

anonym: Make up

Blondii: Nej..antingen älskar man nog de små kräftorna..eller så hatar man dem;)!

från hannahsthlm

Sofia: Me too=)!Kräftsäsong är verkligen såå mysigt (och gott)=)!

Emma: =)! tack!

Goddess: Ja det är nog bäst att ta det lite lugnt med kräftorna (som med allt annat )när man ammar..men en liten goding går ju säkert bra att smaka på=)!
hi hi..jag är näst intill kräftoman jag oxå..;)!

8ball

is very interesting site...

Jesus

Very good web site, great work and thank you for your service.h

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Jennifer

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.I

Jennifer

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Nicole

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21s

Kim

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Hillari

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21%21

Jimpson

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.c

Urii

I\'l be back... :)j

Kim

This%2Bis%2Bvery%2Binteresting%2Bsite...t

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Jooni

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!k

Hillari

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...d

Smith

This is very interesting site...m