Sådan mamma sådan son..

Måste bara visa hur Lilla-E nu har börjat ta efter mamma när mamma jobbar på datorn..

Han lär  blir en hejare på matte och bokstäver iallafall under våra "jobbarpass" eftersom hans dator frågar olika frågor och så får man en puss av datorn om man trycker rätt siffra eller bokstav.... jaa..en puss på skärmen alltså;)!

Det är faktiskt söta W:s gamla följeslagare jag plockat fram till Lilla-E...vilken kvalitet det har varit på den Lap toppen!!=)

Nu sover de små datamännen gott dock....

/Hannah♥
52049-1303
jaa..soffan är lite smutsig..det BLIR så när man har barn inneboende;)!!
34 kommentarer
Felicia

Ja det där med soffan känner jag igen=)

från hannahsthlm

Felicia: Du förstår inte HUR glad (eller det gör du nog) jag är att jag INTE tog den vita jag ville ha egentligen när jag valde...det är verkligen nog att hålla den grafitgrå i någorlunda gott skick;)!!

C.c

jag får njuta av min vita soffa innan jag får barn med andra ord?:P

Hanna. F.

Hm. kanske dags för en egen blogg snart? Undrar just vad E skulle blogga om?

Maja

Gud vilken söt son!

Dee

Vilken liten sötpropp han är framför sin dator:)

Katarina

Skinnsoffa är bra när man har barn. Våra tvillingar är fem år gamla nu och vi har en elva år gammal chesterfield-soffa som ser ut som ny! Dessutom sitter vi ofta där och äter middag så ni kan fatta att den tagit emot en del kladd va? Bara att torka av!

från hannahsthlm

C.c:Ja! Det tipsar jag dig verkligen att göra=)!

Hanna F: hi hi..varför inte teletubbies eller dagis?=)

Maja: Tack ska du ha!=) Han är riktigt rolig oxå!=)

Dee: hi hi..ellerhur!=)

Katarina: Åhh..ja där ser man..kanske får bli en skinnsoffa i bra kvalitet next time.. Har endast haft den här grafitgrå soffan i två år och jaa..tyg är svårt med små barn=)!

sofia

nejmen vad himla gulligt! Och kreativt!

från hannahsthlm

Sofia: ja..ellerhur!=)

8ball

is very interesting site...

Urii

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...h

analbleaching

Hello, nice site

Kim

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html

Britney

This is very interesting site...i

Anna

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Jennifer

Excellent site, added to favorites!!h

Elizabeth

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.t

Vasilii

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.l

Smith

It\'s a great and valuable site!k

Britney

Your work is marvelous!!i

Helga

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :()

Meteor

Excellent site, added to favorites!!o

Smit

Great Site - really useful information!

Bill

Very good site! I like it! Thanks!y

Joon

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Jones

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readr

Urii

It\'s a great and valuable site!+

Vasilii

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Sveta

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.n

Jooni

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckw

Sveta

Excellent site, added to favorites!!+

Vasilii

Excellent site, added to favorites!!w

Vasilii

I\'m love this great website. Many thanks guyi