MY SIS...

.....just called me from San Diego....

Eller just och just..vid kl 12...
Hon och Robbie (her boyfriend) var hemma hos någon super trevlig, super rik kille som de lärt känna som tydligen har en gigantisk våning med utsikt över hela S.D!
(Det är ju natt där nu så  de hade väll något litet party=)

HAN (ja han med den gigantiska våningen) läser tydligen nu min blogg (fast han inte kan ett ord svenska) och har erbjudit mig och Lilla-E att bo där när vi kommer...vi skulle få hela övervåningen för oss själva eller vad han pratade om..jaaa..jag var tvungen  !?att prata med honom oxå=P!

 Ha ha....Han är tydligen super snygg oxå enligt Becca och har en jätte söt liten son;)!

Han hade frågat Becca vad jag tjänade i månaden på min blogg=O han trodde det var mitt jobb...=)
I USA  gör inte många saker for free så han hade fattat nada  när hon sa att jag inte  tjänade någonting på det jag skrev=P!
Hur som helst så kommer förmodligen  INTE jag och Lilla-E åka till S.D och L.A nu i September så som det ser ut...=(
Det finns nog ingen tid över för det tyvärr just nu..så det kanske blir frammåt November istället.

Jag har nämligen  lovat att åka till GOTLAND med Söta W:s klass i början av September på klassresa och det kommer ta 4 dagar... Inte riktigt samma sak som USA maybe men det ska bli roligt på sitt sätt;)..det är svårt att få ihop allt sometimes..... BUT  NÅGON GÅNG under hösten kommer det bli USA...NU måste jag ju se den där killen med våningen  oxå..även om jag absolut INTE kommer BO där;)!

Ha en bra Sönadag=)!/H♥annah

57 kommentarer
C.c

hannah vad sägs om att ta med mig i väskan? hehe:P

från hannahsthlm

C.c: Ha ha..jag har ju en stoor resväska så det kanske kan funka=;)!!

Christine

Ooh, låter ju riktigt nice. Kanske borde skicka mig istället då...? Bor gärna där, hehe! :-P

Goddess

Avundsjuk -jag känner ingen "over there". Inte väl iallafall. Men Gotland är inte fy skam heller, bara man kommer hemifrån ibland så kvittar det var.

Angel

wow hihihi vad säger man???

Ängla

Gotland låter super-mysigt!

Moa

Hannah! När du åker till USA undrar jag om du skulle kunna köpa lite saker till mig? Jag sätter in pengar på ditt konto i förskott och sådär så det ordnar sig, du kan väl mejla mig på [email protected] om du skulle kunna tänka dig något sådan? Kramar

lolita

Låter spännande! Hoppas ni kan åka sen iaf.. :)

Cassie

Gulligt med resa till Gotland :D

Blondii

wiie, kul! Vill också till USA, ska nog dit nästa sommar till släktningar.

suratanten

Han kanske är värsta klippet! Men åk till Gotland du bara ;) hi hi

Min sambo överlevde olyckan BTW. Han är hemma med endast ett brutet nyckelben och en himla massa blåmärken...han har jäkligt ont, men han lever.

Käthe

Vad trevligt allt låter. Kul med planer - det måste man ha. .)

Hanna. F.

Nä men vänta lite nu tjejen! Klart du ska åka till San Diego. Det här låter ju som något du inte kan missa. Ta med dig kidsen och åk dit istället för Gotland! Kom ihåg, man lever bara en gång! :D

från hannahsthlm

Christine: =)! Får föreslå det;)!

Goddess: Jaa..det blir ju lite skida villkor för resorna bara...Gotland lär vara brännboll,utflykter, grillning ..USA mer shopping,restaurangbesök och Diseneyworld=)!
Men det är ju kul om båda kan bli av=)!

Angel: =)!

Ängla: det ska det bli=)!

Moa: När jag vet närmare sen så kan jag mejla dig.=) Som det är nu har jag ju inget exakt datum inbokat.
När jag sen är i USA kommer jag nog ha rätt mkt att göra men vi kan absolut gå igenom på mejlen om det är ngt jag kan köpa med till dig=)!

Lolita: Ja, det hoppas jag med=)!

Cassie: ja...det ska bli kul.. ca 25 st 11 åringar och jag=)! Hi hi..det är ngr till vuxna som ska med oxå=)!

Blondii: alltid bra med släkt overthere..=)!

suratanten: hihi..ungefär så lät min sis i telefon idag oxå..hon ville såklart vi skulle komma nu i September=)! men...jaaa..det känns lite tight just nu...får inte riktigt ihop det =(!
Fy vad skönt att du har din kille hemma nu igen...lät ju oroväckande förrut idag..blev verkligen scared när jag läste på din blogg..skönt att han mår OK trots alla blåmärken och nyckelbenet...kram!

Käthe: ja..det måste man absolut ha=)!

Hanna F:ha ha..Jaa..Söta W skulle aldrig missa Gotland & klasstrippen för San Diego kan jag tala om till att börja med=)! OCH..sen hade klassen räknat med att jag skulle med eftersom jag gjorde en intresse anmälan i våras om att åka med..så nu har jag betlat in för Gotland och det går inte att ändra..
Sen kanske JAG hellre skulle åka till S.D än Gotland i September om jag ska vara helt ärlig..men förhoppningsvis funkar det att åka till USA i November eller december istället..
Då kanske "the nice guy" har gift sig eller nåt..man vet aldrig;)..men det är smällar man får ta=)!

sofia

tackar, det hade jag.. =)

från hannahsthlm

Sofia: =) Vad bra!!

emma

låter trevligt att du fixat boende. tänk om du skaffar han som pojkvän:p vem vet.. hehe.. hur klarar han av att läsa din blogg om han inte kan svenska?

Samuel

Nåväl, Gotland är ensamma om sina raukar!

...och de där killen finns nog kvar.

från hannahsthlm

Emma: hi hi..tror jag föredrar att bo hos Becca & Robbie men annars är det ju alltid bra att jag har reserv boende i S.D=)!
Jaaa..jag tror han mest kollar på bilderna här i bloggen och läser rubriker om de är på engelska...verkar svårt annars;)!

Samuel: Jaa, några raukar ser man icke till i S.D iallafall=)!
Och ja.."Mr nice Guy" finns nog kvar,eller så gör han det inte..jag åker mest till USA för shopping och min syster iallafall=)!!

Sophie

Å vad trist att det inte blir något LA nu, men som sagt det finns ju kvar! Kommer du möta upp din syster där? Själv är jag så glad att jag har min hemma nu för en vecka!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

från hannahsthlm

Sophie: Ja det känns mkt trist=( ! men ja..man kan inte hinna med allt och det finns ju som tur är kvar. =)
Man kan allt behöva pigga upp sig lite med en USA trip när hösten drar igång på allvar sedan oxå!
Antingen flyger jag och Lilla-E till L.A och möter upp Becca där eller så flyger vi till S.D och åker till L.A gemensamt!
åhh..vad mysigt att du har din hemma nu, hoppas ni passar på att göra massa trevliga saker!=)

yenny

Hej hannah! Har du någon bra foundation, eller puder att rekomendera om man vill ha riktigt täckande smink som ger perfekt hud! gärna som mattar ner också.. kram :)

från hannahsthlm

Yenny: Yes! det du ska ha om du vill ha en riktigt täckande makeup för party eller dylikt är FOUNDATION STICK.
Face har en super bra burk med stickfoundation 8annars brukar ju stick foundation vara på stick;) som heter PERFECT. Jag har ett i nyansen CANVAS som man kan lägga på när man behöver en hållabar make eller inför en ute kväll!
Sen har SMASHBOX ett toppen bra Foundation Stick som man bla. kan beställa från www.eleven.se eller köpa på C/O Stockholm.
Annars är en primer det bästa för att få en matt och hållbar look för vardagsbruk. Lägg en primer under din vanliga foundation så håller den super bra och ger en matt och rätt täckande look!
ModelCo har en BRA och prisvärd primer samt SMASHBOX.
Smashbox har även ett bra matt puder och så tycker jag HÅKANSSON:s The Powder håller BRA och mattar ner! Blottingpaper är ju oxå en smart produkt..Lycka till!!

yenny

Tack så jättemycket för tipsen , ska kolla upp allt det! visste att man kunde lita på dig när det gäller sånt här haha ;) Funderade faktiskt lustigt nog på det där med primer.. Och jag ska nog slå till på en sån! :) tack åter igen snälla du :)

Cicci

Du kanske ska ta och satsa på den grabben då haha :)!

Babbo

Buon luogo piacevole senza qualsiasi cosa dispari, ben progettata! http://www.babbo.nat3rismo.org

meteo

http://www.meteo.su0ereva99.org

pompini

http://www.pompini.mi7lan46.org

musica mp3 gratis

http://www.musica-mp3-gratis.mi7lan46.org

musica

http://www.musica.su0ereva99.org

liberi

http://www.liberi.mi7lan46.org

8ball

is very interesting site...

Jimpson

Very good site! I like it! Thanks!t

Marilyn

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!T

analbleaching

Hello, nice site

Helga

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.t

Helga

Thank you for your site. I have found here much useful information...

Marilyn

Very cool design! Useful information. Go on!u

Anna

Hello people! Nice site!

Jersey

i love this site.g

Elizabeth

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Marilyn

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21r

Amanda

Your work is marvelous!!g

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Jennifer

Wonderful pages! Keep up the grat work.

Bush

This is very interesting site...d

Jones

You have built a good website%

Bob

Very cool design! Useful information. Go on!

Jimpson

Very good site! I like it! Thanks!

Vasilii

Cool!.. Nice work...s

Jimpson

Hi%2C+good+morning+to+all+of+you...+Nice+Guestbook+%3B%2D%29+%21%21%21+

Svetlana

I enjoy your site very much! THANK YOUa

Amanda

Oh o ho! very nice site!s

Anna

Greetings!..h

Hillari

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!o

Anna

i love this site.e