My looovely Gucci....

52049-1182

....har typ fått stenskott....eller ja..blivit rejält repiga efter 2 sommrar....Någon annan som har samma problem elle har haft? Tips på hur jag ska få dem perfekta igen mottages tacksamt=P!
Att byta solglas i ett par Guccibågar kan väll inte vara sååå dyrt..eller?!

Förreten....jag har smink -shopping absitinens....åhhh..fy vad trist det är med shoppingstop....suck=(!
Finns massa roligt på Accessora och Blush som jag vill HA just nu....blir nog till att snällt vänta..iallafall några dagar;)!

Ha en bra dag!/Hannah♥
31 kommentarer
Moa

nja.. frågan är om det inte är billigare att köpa ett par nya, likadana.

Katarina

Min kille skulle byta glas i sina Donna Karan-solisar och det skulle kosta ca 300:- trodde optikern. Men när han sen kollade upp det så visade det sig att glasögonen var för gamla och att det inte fanns glas till dem längre. Han köpte dem förra sommaren så jag tycker inte de var såå gamla, men det är klart de kunde ju legat i butiken ett tag... gå in till en optiker och fråga!

Käthe

Shoppingstopp brukar få motsatt verkan, för mig... .)

Tesan

ahh.. jobbigt med köpstop. Men det går ju alltid att tumma lite på reglerna... :)

Stina

Fint collage! :)

suratanten

Vad fint du har trixat ihop bilden;) Jag har hört att det är skit dyrt att byta glas, kanske billigare än att köpa nya iofs.

Heléne

Så trist.. med så dyra fina solglasögon. Hoppas det går att ordna.

Johanna

Shoppingstop ja, jag "får ju inte" heller det, eller helst inte innan jag åker till London nästa torsdag.. roligare att ha pengar där! Och ang. solisarna vet jag inte hur du ska lösa det. Gucci förövrigt älskar jag =)

maria

jag vet att man kan fixa repor på mobildisplayen! det borde gå att göra samma sak med solisarna.

kolla med clas ohlson eller teknikmagasinet, dom säljer såna prylar.

Tack från hannahsthlm

Tack för alla tips! Ska knalla in till Synsam där jag köpte dem och kolla vad man kan göra om de vet närmare..vilket man tycker de borde=P...Vill ju inte slänga dem precis;)! Kram!

Christine

Åh, ja köpstopp är så trist... suck. Men man får väl hålla på sig ibland. ;-P
Hoppas det fixar sig med dina solisar!

Emeelia

Har du nånsin en hel månad utan "onödig" shopping? Det hade nog varit bra. För pengarna kan du gå till Grönan flera ggr med barnen. De skulle älska det.

Jocelyn

vad surt att de blivit repiga, jag vet inte hur mycket det kan kosta men inte såå farligt mycket väl? Hoppas det fixar sig! kram J.

8ball

is very interesting site...

Kim

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29

Katie

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!

Svetlana

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Marilyn

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.a

Jooni

I like it and the background and colors make it easy to read:

Svetlana

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.o

Joon

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Amanda

Greetings!..t

Sveta

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...u

Bush

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!s

Helga

Very good web site, great work and thank you for your service.2

Kim

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.t

Jimpson

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Kim

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.2