Miss Sleepy

Fy vad jag älskar Miss Marple och så Morden i Midsomer (som jag dock gav upp igår=)...Kollar nästan aldrig på TV men när det kommer Engelska deckar serier kan man ju bara inte missa även om man ska upp tidigt och har annat & pyssla med...=O!

Snart börjar ju DH också...det är väll next week?!...man har ju verkligen saknat Susan,Gabrielle och co;)! (åtminstone jag och alla jag känner..tom. Söta W=)

Skulle svara på kommentarer förrut..eller rättaresagt..jag gjorde det..MEN sen gick det inte att skicka för det var något med blogg.se  så allt försvann...=/
Hinner inte göra om det nu...Här sitter Miss Sleepy och håller på att gäspa ihjäl sig...=0
Tar det imorgon om någon undrar=)!

Gonatt/Hannah♥
47 kommentarer
Goddess

Gillar också engelska deckare skarpt, men istället för Housewifes så föredrar jag Greys anatomy.Sov gott, Go´natt.

Anonym

Jag saknar också alla mina serier.. Blir typ överglad varje gång jag ser Prison Break reklamen!

Ally

Hm, mitt namn ramlade bort.. det var ifrån mig iaf! (PB-freaken)

emma

engelska deckare är så bra!

Blondii

Jaa, underbart att DH börjar igen, men håller på attlängta ihjäl mig efter ER..får hålla till godo med repriserna :)

Samuel

Så på engelska TV-deckare förr i tiden, men då det tycks bli allt längre (både avseende sändningstid samt antal avsnitt) så orkar jag inte följa deckarna längre. För mig är två avsnitt gott nog!

Freddiee

engelska deckare än nr.1

från hannahsthlm

Goddess:Ja! alla har vi våra program..;)men deckarserier är bäst=)!

Ally:=)!

Emma: JA!=)

Blondii: =)!

Samuel: Ja...själv tycker jag det är bra att det blir fler avsnitt för då gör det inget om man missar en vecka..man vet ju att det kommer fler framöver ;)!

Freddiee:Absolut =)!

Tess [Butterfly]

haha jag såg oxå Miss Marple igår. Mamma tycker dom är jätte bra.

Christine

Ja, Morden i midsommer är så bra! Älskar engelska serier, särskilt kalla fötter!

från hannahsthlm

Tess: Där ser man=)!

Christine:yes! me too...=)!

Jocelyn

älskar också miss marple, var riktigt bra igår! :)

8ball

is very interesting site...

Britney

Excellent site - do keep up the good work.

Jesus

Fascinating site and well worth the visit. I will be back0

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Urii

I\'l be back... :)n

Jennifer

Great Site - really useful information!e

Bush

I enjoy your site very much! THANK YOUi

Jones

Excellent web site I will be visiting oftenI

Jooni

Your work is marvelous!!o

Jennifer

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.t

Marilyn

Wonderful pages! Keep up the grat work.t

Bill

Thanks%2Bso%2Bvery%2Bmuch%2Bfor%2Btaking%2Byour%2Btime%2Bto%2Bcreate%2Bthis%2Bvery%2Buseful%2Band%2Binformative%2Bsite.%2BI%2Bhave%2Blearned%2Ba%2Blot%2Bfrom%2Byour%2Bsite.%2BThanks%2521%2521o

Jimpson

Hello people! Nice site!s

Joon

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Bill

This is very interesting site...p

Jesus

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21

Sveta

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.i

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck

Jennifer

It\'s a great and valuable site!

Elza

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.h

Hillari

Your work is marvelous!!l

Keno

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!B

Sveta

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(n

Jesus

Many interesting information on your site - keep up good work

Britney

I you all love!2

Jersey

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Anna

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.f

Anna

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.f

Jones

Excellent site - do keep up the good work.u

Joon

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21h

Bob

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Anna

Excellent site, added to favorites!!+