MÅNDAG!

Välkomna till en NY  vecka...
Hmm...JAG  gillar verkligen inte Måndagar..som så många andra=P!
 Lååångt till helgen och allt är det..Men men..Varmt fortsätter det att vara iallafall..det får man vara glad för!=)
För er som behöver en söt SOLKLÄNNING har jag lagt ut en godbit till försäljning och för er som rustar till hösten finns en CARDIGAN ute nu oxå=)! Kika gärna in på de små fynden!

Nu ska jag snart ge mig ut i solen! Ha en underbar dag!♥

Kram/Hannah

Uppdatering: Även denna Sööta ROSA CARDIGAN finns nu att buda på=)!
Nypris på www.hm.com är 149 kr och jag säljer min betydligt billigare! Check it out;)!!
34 kommentarer
Angel

Trevligt...Å fin klänning

från hannahsthlm

Angel: ja..den är såå söt..Jag har ca 6 st i samma modell=)!

Anonym

söta koftor !

Emmy

Hej Hannah :) jag har hämtat ut paketet idag med vinsten du skickade (jag vet jag är seeeg, har haft avin hemma i typ en vecka men inte orkat masa mig de 200 meterna till postombudet.. hihi) men jättetack iallafall, jag blev jätteglad för den söta hälsningen. kram Emmy

hotspot

Nej fy katten, måndagen efter semestern är dessutom ännu värre... ;)

Charlotte

En fråga ang dina kollage- har laddat hem samma program men jag fattar inte hur jag "lägger" upp bilder som jag sparat i en mapp i datorn...

från hannahsthlm

Anonym : Ja, visst är de söta=)!

Emmy: Åhh..vad kul att du blev glad=)! Var så lite så! Kramis!

Hotspot: åhh..det var en s å d a n Måndag idag...extra jobbigt kan jag tro ;)!

Charlotte: hmmm..mina bilder sorterar sig automatiskt in i Picasa programmet..borde inte dina göra det oxå? När man installerade programmet kunde man välja vilka bilder man ville ha in i programmet...gjorde du det? Du kanske får installera om det annars...Lycka till=)!

8ball

is very interesting site...

Fedor

http%253A%252F%252Fsextoys.ivipsearch.com%250D%250A%253Ca%2Bhref%253D%255C%2522http%253A%252F%252Fsex%252Dtoys.ivipsearch.com%255C%2522%253Esex%2Btoys%253C%252Fa%253E%250D%250Ahello%252C%2Bmy%2Bdesign%250D%250Ahttp%253A%252F%252Fvouyer.ivipsearch.com%250D%250A%255Burl%253Dhttp%253A%252F%252Fsex%252Dtoys.ivipsearch.com%255Dsex%2Btoys%255B%252Furl%255D%250D%250Ai

Sveta

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often5

Keno

Your site is very interesting and usefulk

Bush

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Jones

Many interesting information on your site - keep up good work

analbleaching

Hello, nice site

Bush

I consider that beside Your site there is future!o

Meteor

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.2

Bill

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!1

Urii

Excellent web site I will be visiting often

Jesus

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.t

Elza

I\'l be back... :)e

Nicole

Very good site! I like it! Thanks!u

Meteor

Excellent+web+site+I+will+be+visiting+often+

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Jennifer

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+worku

Anna

Very good site! I like it! Thanks!e

Britney

Nice site its very interesting site! your site is fantastic..

Hillari

Hello people! Nice site!s

Urii

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Park

Great%2BSite%2B%252D%2Breally%2Buseful%2Binformation%2521n

Svetlana

Thank%252Bfor%252Bmaking%252Bthis%252Bvaluable%252Binformation%252Bavailable%252Bto%252Bthe%252Bpublic.

Britney

Your+site+is+very+interesting+and+useful

Sveta

Very cool design! Useful information. Go on!

Nicole

I\'m love this great website. Many thanks guyo

Tiniuslovise

Very interesting & professional site.