Madonna + H&M = Sant

52049-1280

Vitt linne med Spetskant 198 kr
Grå lång stickad tröja 198 kr
Skjorta 198 kr

Nu finns Madonna& Crew Collectionen på H&M.
Jag klickade just hem dessa plagg, det är redan lååång väntetid så om ni inte gjort det...men ska beställa..gör det nu om  ni vill ha sakerna i år ..ungefär ;)!

Detta kommer ni dock  aldrig se på mig ur collectionen :
52049-1282
Lila Tracksuits jacka 298 kr
Topp med kedjor och annat som det känns som vi sett förr... 98 kr
Jump Suit 249 kr

För er som inte hittat hösten VIKTIGASTE PLAGG  : Den Grå Cardiganen..så finns den nu på H&M   för 198 kr!  (klicka för större bild)
Självklart passade jag på att beställa en att krypa in i till hösten=)!

Glöm inte H&m koden : 7160 för alla klubbmedlemmar så får du 10% rabatt!
Aja..inte så mycket..men alltid något=)!

/Hannah♥
61 kommentarer
Sofia

Hej!
Jag behöver din hjälp ;)
Jag har också programmet "Picasa" men får inte till mina collage. Bilderna ligger nästan mitt på varandra men du ser ut att ha fått dom en bit ifrån varandra iallafall, hur gör du det?

//Sofia : )

från hannahsthlm

Sofia: Alltså..jag har fått den frågan många gånger och jaa...jag vet inte hur jag får dem så som jag får dem riktigt=)!
Efter varje bild du sparar så trycker du håll och när du har ca 3 bilder gör du ett collage..dvs. trycker på collage knappen..sen blir de så här!=)
OM man tar för många bilder så lägger de sig på varann men tar du 2 eller 3 bode de INTe göra det..har du prövat med det?=) annars får du pröva dig fram..finns mycket funktioner på picasa med bakgrundsbilder,ljus etc...det är bara att ta sig lite tid och pröva!=) LYCKA TILL.Kramis!!

Kerstin

Åh, en grå kofta är precis vad jag har letat efter till hösten. Tusen tack för tipset!!!

Sophie

Nä, en jump suit kommer ni aldrig att få se på mig heller! Fy f...!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

pauline

jaa, haha. precis! månadens ELLE skulle man kunna döda folk med! ^^,

Karin

Vilka fina saker du beställt! Blev riktigt sugen på den grå koftan men hittade den inte på hm på nätet!? vart fanns den?

från hannahsthlm

Kerstin: =)! Var så god!

Sophie:ho ho.. verkligen horribelt med jumpsuit;)!

pauline: =)! absolut!

karin: =)! neej..de har "gömt den ordentligt"..Kolla på madonna collectionen och sen nästan bland de sista sakerna är det en bild där en tjej har en leopardmönstrad kofta eller något liknande på sig i grått..där under Om du klickar på den bilden (invecklat detta;) så hittar man den helt grå koftan...blev lite förvånad jag med...men där finns den iallafall..hoppas du hittar=)!!

Käthe

Tack för tipset! Blev en svart långtröja med 10% rabatt.

Camilla

Hu! Nä, den där vita, mönstrade toppen var... inte fin...

Lovisa

Håller med... de fula var fult och de fina var fint ;)

fashionista

den går långtröjan var ok. jag gillar inte sidenlinnen. tycker bara det ser ut som underklädeslinnen... :(

fashionista

den grå koftan var fin, men alldeles för mycket akryl för min smak :/ leggings behöver jag. är alltid slut på hm i små storlekar.

anina

Synd med sååå lång väntetid... Finns de inte ute i affärerna?

cizzi

jag har beställt skjortan och de två långa tröjorna. dock har jag redan utnyttjat min rabatt...igår...haha

Johanna

Ja, den långa tröjan var jättefin. Men annars tyckte jag mycket kändes som vanliga H&M kläder, inget som var direkt utöver det vanliga. Visst mycket var snyggt, men jag hade nog väntat mig lite mer...

Amanda

Den gråa koftan var superfin!

Karin

Ja, lite invecklay var det. Den hade de verkligen lyckats gömma men nu hittade jag den. Tack för hjälpen!

Anonym

Jag gilla gråa tröjan

Anna

Håller med, Madonnas tracksuit skulle inte jag sätta på mig, och varför har dom satt på platåskor på henne på reklambilden? Inte snyggt: )

Vintage* Jessica

Den långa grå stickade tröjan skulle JAG Inte tacka nej till :)


Mvh J

Jocelyn

Jag gillar verkligen den lite längre grå tröjan, men det var överlag lite av en besvikelse med hennes jumpsuit m platå till...

Längtar till "harmony" och viktor&Rolf släpps i butik! :)

Ebba

Har beställt det vita siden linnet
Den långa grå stickade tröjan och
Det vita mönstrade kedjelinnet, tyckte tet va urläckert och dessutom ett typisk inneplagg i höst :)

suratanten

Shit! Jag har helt missat:) Varför glömde jag läsa din blogg igår...dumma jag;)

Estelle

Den gråa är jättesnygg!

Rebecka

Läste att någon redan utnyttjat sin rabatt, men den går ju att använda så många gånger man vill fram till det datum den gäller till. Bara ett tips :) Själv beställde jag leopardkoftan, sidenlinnet, gråa långtröjan & leopardklänningen (?)

eliza

tjusiga kläder från H&M=)

Carro

Hehe jag hade hellre sett Madonna designa en disco-body istället för jag älskar verkligen bodys, jumpsuits och sparkdräkter! ;) och tracksuits har jag i princip alltid på mig!

charlotte

Den koftan har jag köpt.. *ler* Den var lite lurig att hitta men såå prisvärd. Köpte den i svart också :-)

charlotte

Den koftan har jag köpt.. *ler* Den var lite lurig att hitta men såå prisvärd. Köpte den i svart också :-)

8ball

is very interesting site...

Katie

You have built a good websitem

Nicole

Very good web site, great work and thank you for your service.s

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smith

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Hillari

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Elizabeth

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?i

Elza

I\'l be back... :)%

Sveta

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.,

Jimpson

I like it and the background and colors make it easy to readc

Jersey

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Bill

i+love+this+site.e

Bush

Great Site - really useful information!w

Urii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.d

Sveta

Great+Site+%2D+really+useful+information%21u

Smit

I\'m love this great website. Many thanks guy

Bill

Very%2Bgood%2Bsite%2521%2BI%2Blike%2Bit%2521%2BThanks%2521%2B

Joon

You+have+a+wonderful+website+here.+May+God+rich+bless+you+always.2

Urii

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.t

Elizabeth

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!g

Kim

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Park

Very good web site, great work and thank you for your service.r

Elza

Great Site - really useful information!

Britney

Thanks%2Bso%2Bvery%2Bmuch%2Bfor%2Btaking%2Byour%2Btime%2Bto%2Bcreate%2Bthis%2Bvery%2Buseful%2Band%2Binformative%2Bsite.%2BI%2Bhave%2Blearned%2Ba%2Blot%2Bfrom%2Byour%2Bsite.%2BThanks%2521%2521

Jones

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsn

Kim

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.8

Anna

Just serfed in. Great site, guys!+

Anna

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21%2B

Jooni

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?/

bajs madonna

MADONNA ÄR TALIBAN !