Lite segt

Ni får ursäkta att det blir lite få inlägg just nu men det har varit full rulle här den här veckan...
Klimparna har varit sjuka i omgångar och nu känner jag mig själv jaa..inte tip top maybe=/!

Ska blanda en C-vitamin Coctail soon..kan behövas känns det som!=)

Har inte hunnit fota H&M beställningen och angående Sass & Bide sååå...jaaa..det händer ju bara MIG..
När jeansen kom var de TRASIGA. Sista paret av de svarta i stl 26..såklart...sååå..neej..nu måste de åka tillbaka..kan ju INTE betala 1800 för ett par trasiga jeans..även jag har mina gränser;)!

Det var två nitar som trillade av, eller en hade redan trillat av och en trillade av när jag tog på mig dem..jag trodde inte det var sant..=/

Det är ju inte Bubbleroom.s fel utan tillverkaren...men..trist var/är det iallafall för moi=(!

Ikväll missar jag inte IDOL iallafall...men vad hade Peter Swartling för uggly glasögon yesterday?! =0

Ciao!♥
52049-1321
Bild lååånad från tv4.se


45 kommentarer
maria

dåligt av dom att sälja trasiga plagg. hört så mkt negativt om bubbleroom att jag drar mig för att handla där. fy...

Camilla

Jag vet - han ser inte lite lustig ut, Peter Svartling! Idol ikväll igen - woo-hoo! Hoppas dina små ögonstenar mår bra snart! :)

Samuel

Likadant hos oss: KAN det vara skolstarterna, månne?!

Cassie

HAHAHAHA, hannah jag hade världens dröm om att du blev årets idol i natt. Guud, det var helt verkligt ! Men tråkigt med plagget /: Ha det toppen !

suratanten

Stackare, att få så usla jeans;) Tittade precis på Idol, vad är det för människor som ställer upp egentligen, som inte ens kan sjunga:)

Hahahahahaaaa

Har du samma plastikkirurg som Yoanna? Ni har exakt likadana munnar, näsor och kinder!!!!

från hannahsthlm

Maria: hmm..oftast brukar jag bli nöjd faktiskt, det är inte så farligt..de har rätt bra service tkr jag..men det här med jeansen var ju icke såå kul förståss;)!

Samuel: Hmm..det KAN det va ja...=)! Samma visa varje termin!;)

Cassie: hi hi..va sjukt! Jag kan verkligen inte sjunga..juryn skulle vinka ut mig på en gång..ho ho..men kul dröm=)!

Suratanten: mmm..var inte såå kul..skulle ha dem när jag fyllde år hade jag tänkt..men nu ska de ju skickas tillbaka så jag kan ju inte använda dem=(!
(väntar på en retur lapp från Bubbleroom)
Jaaa..vad ÄR det för människor som går på audition egentligen..ingen självinsikt där inte;)!

Hahaha....: Menar du Top Model Yoanna!?Tror knappast hon har en plastikkirurg vilket jag verkligen inte heller har=)!

Josefine

Vad tråkigt men dina jeans=( Alltid tråkigt när man längtat så efter en sak!

från hannahsthlm

Josefine: jaa..det var rätt tist=/
Hade höga förhoppningar om dem..men ..det finns ju fler jeans=)!

Hanna. F.

Tycker att du är DUKTIG som hinner blogga överhuvudtaget med kids och allt! Jag vill alltid ha fler inlägg (hi,hi), men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge!

från hannahsthlm

Hanna F: åhh..tack ska du ha=)! vissa dagar hinns det med mer och vissa mindre..thats life!=)

irmeli

tyckte det var så hemskt med tjejen som vägrade lämna lokalen. som sa "fuck you, jag kommer tillbaka!" Det är så hemskt att någon går och tror att han/hon ska bli en stor stjärna som sjunger falskare än mig till och med!!! Noll självinsikt!

från hannahsthlm

irmeli: Ja...det var minst sagt..överväldigande..;)
Man önskade ju först att hon skämtade men sorgligt nog så gjorde hon ju inte det..Skrämmande=/!
Att en del inte har ngr gränser...man slutar aldrig att förvånas!:)

8ball

is very interesting site...

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

analbleaching

Hello, nice site

Park

treasure%2Disland++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.com+%5Dtreasure%2Disland%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.net+%3Etreasure%2Disland%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Ftreasure%2Disland.nasvo.info.org+treasure%2Disland+2

Sveta

I you all love!a

Bill

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)e

Elza

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.e

Anna

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21

Anna

Thanks+for+your+project.+I+like+this+site.+KEEP+IT+UP...

Jesus

It\'s a great and valuable site!

Hillari

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Bush

Cool%2521..%2BNice%2Bwork...i

Kim

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?h

Katie

Hello+people%21+Nice+site%21e

Prohor

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsb

Jennifer

I consider that beside Your site there is future!l

Bush

It%255C%2527s%2Ba%2Bgreat%2Band%2Bvaluable%2Bsite%2521o

Hillari

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.+

Bush

Hello people! Nice site!t

Smith

It\'s a great and valuable site!p

Joon

Very+interesting+website.+Keep+up+the+outstanding+work+and+thank+you...%08

Svetlana

Very good web site, great work and thank you for your service.

Britney

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..r

Nicole

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?1

Bob

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck.

Jersey

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings.

Kim

Very cool design! Useful information. Go on!o

Jones

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too./

Nicole

Fascinating site and well worth the visit. I will be backw

Anna

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)e

Meteor

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingso

Newsthings

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!