Just nu skulle jag kunna tänka mig...

52049-1183
1.JILDA Beverly Hills Born to Blush  i färgerna Poodle Pink & Vintage Wine325 kr
2. SMASHBOX Studio Sameless Liquid foundation 310 kr
3.BENEFIT Dr Feelgood 399 kr

Allt från ELEVEN. Okey....
Visst har Eleven lite sämre villkor för frakt än tex. Blush,Smashing och Accessora MEN jag gillar ändå deras site  nästan lika mycket som de övriga pga. deras gigantiska utbud av produkter och att de alltid tar in NYA saker i sortimentet=)!

Någon som prövat produkterna i collaget? Är de SÅÅÅ bra som jag TROR?!;)

Ciao!♥

Svarar på kommentarer senare ikväll=)!
42 kommentarer
Ängla

Riktigt snygga färger. Ser fräscht ut!

Amanda

Foundation från Smashbox är jag också nyfiken på!

Anonym

Jag vill ha smashbox foundation nu till hösten :)

sorbonne

Jag vill ha en foundation från smashbox, och tänkte beställa från internet. Hur mycket kostar frakt på de olika siterna?

sarah

SMASHBOX Studio Sameless Liquid foundation vill jag också ha !

Sanna

Gillar Eleven för de har Burts bees! Superbra produkter, särskilt deras ultimata läppbalsam:-). Älskar naturprodukter så kika gärna på dem nästa gång du är där:-).

suratanten

Har inte prövat, men är sugen.

Belle

Hej Hannah!
Jag tänkte bara höra med dig som har koll.
Jag är lite feg när det gäller att prova nya märken.
Min necessär består mest av produkter från Kanebo, Lancôme, dior, Elizabeth Arden och Biotherm. Så min fråga till dig är ska man våga prova något nytt?
Kram Belle

yenny

måste rekomendera några ansiktsprodukter jag köpt från en israelisk försäljare på stan idag. Han hade hyrt plats i en galleria och sålde massvis med dyra skönhetsprodukter. (ja dom va dyra haha, lite tråkigt) det va ansiktsvatten, krämer och liknande som va gjorda på ingredienser från döda havet som tydligen skulle vara jättebra!! jag har provat det hemma och jag älskar det :D

hannahsthlm

Ängla: Visst gör det..rouget ser så inbjudande ut=)!

Amanda:Ja! eftersom deras produkter överlag är såå bra så tror jag deras Sameless Foundation är en hit..Har deas stick foundation och den är super!=)

Anonym: Jaaa..jag med=)!

Sorbonne: Eleven:s frakt varierar beroende på torleken på paketet..över 1500 kr är det fraktfritt tror jag.
På Blush är det fraktfritt över 600 kr..de säljer oxå Smashbox MEN jag tror ej de säljer Sameless foundationen..men man kanske kan mejla dem och be dem ta in den?! eleven har många nyanser att välja bland iallafall och frakten brukar gå på ca 40 kr för ett normalt paket..inte så farligt tycker jag=)
Samshing.se och Accessora.se säljer än så länge inte Smashbox...tyvärr...Lycka till=)!

Sarah: mm..tror och har hört att den är super=)!

sanna: Ja! ska kolla på det nästa gång jag är där inne då=)! Gillar oxå Eleven bla. för deras breda utbud av Smashbox produkter och att de säljer Benefit! Och kost tillskott..super=)!

Suratanten: Recenserar om jag köper=)!

Tack från hannahsthlm

Belle: Absolut! Pröva lite nytt=)
De märken du använder är ju bra och så på alla sätt MEN det finns så mkt MER!!
de otroligt roliga och innehållsrika internet smink-siterna som jag brukar skriva om kan jag varmt rek. allihopa!
Det är säkert att betala med kort eller faktura och de har super bra service!
Roligt är det oxå och sitta i lugn och ro och välja produkter och man får ofta med små prover!
Märken som DuWop;Håkansson;Smashbox och Freeze 24/7 säljs ju inte direkt på Kicks och Åhlens så på så sätt är det ju kul att kunna beställa det över nätet!
Kika runt på Siterna du och tveka inte att FRÅGA mig om du tvekar på någon produkt..Jag har prövat en hel del=)!
Smashbox är ett underbaaart märke och deras Primer rek. jag ALLA att ha i sitt badrumsskåp eller sminkväska! Kram!

Yenny: åhh..spännande!=) Vilket märke var det på produkterna då? kul att veta eftersom du gillade dem så mkt! Kram !

lolita

Jag har bara provat smashboxs primer och den är super, dock ett minus för en minimal oljighet i konsistensen.. :)

hannahsthlm

Lolita: Ja..den är lite oljig i konsistensen men den är ändå den perfekta primerna tycker jag! Just nu har jag en färgad primer i färgen Blend från smashbox och den är mer creamig i konsistensen;)..tror dock jag gillar den genomskinliga snäppet bättre;)!

Belle

Det har du alldeles rätt i.=) Det är så mkt skönare att sitta i lugn och ro och spana in utbudet. Ska garanterat göra en beställning eller tre;) DuWop har jag hört massor bra om så det blir ett gloss därifrån. Jag älskar läppglans, helst rosa.=) Har du provat Smashbox Foundation Stick? Jag behöver något till vardags som täcker om man sovit för lite. Till fest använder jag ju självklart foundation, men på vardagarna när jag jobbar vill jag ha så lite smink som möjligt. Jag jobbar med barn så jag behöver inte vara så snygg, men jag åker kommunalt så jag vill ju helst inte se ut som ett spöke.=)
Puderrougen från Smashbox i Golden Beige verkar vara alldeles lovley speciellt nu på sommaren när man är solbränd.
Håkanssons vitaminspray har jag också hört är bra, har du testat den?
Vad cuite du är som låter mig få fråga dig!
Massa kramar

maria

en konstig fråga kanske, men brukar du låna ut ditt smink om ngn frågar? såsom mascara och gloss? jag tycker det känns aningen ofräscht, men samtidigt lite pinsamt att säga nej.

en kompis ville låna mascara, då gav jag henne en oanvänd billig variant och sa att hon fick behålla den.

hoppas jag inte låter alltför petig bara :)

Julia

Vem skulle inte det?

Liv

Eleven ÄR bra och vilket utbud som du säger! jag beställer ofta från dem, helnöjd!

Fr Frågvis

Hej,
Gör du någonsin slut på nån produkt eller köper du nytt hela tiden och kastar? En bra idé är att hyra ett bord i t ex Skärholmen och sälja av sånt som t ex felköp som fortfarande är fräscht. Sånt finns det garanterat köpare till. Själv föredrar jag nytt, men det är ju olika från person till person.
:-)

Käthe

Hannah, jag skulle behöva lite hjälp med kvällens outfit, om du hinner kika. :)

8ball

is very interesting site...

Nicole

Your work is marvelous!!h

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Helga

Excellent site, added to favorites!!n

Nicole

Hello+people%21+Nice+site%21a

Katie

Greetings%2521..%2B

Jones

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!T

Marilyn

I%255C%2527l%2Bbe%2Bback...%2B%253A%2529o

Elizabeth

Hi! Definitely nice and neat site you got there.o

Elza

Oh o ho! very nice site!j

Joon

You have built a good website

Jimpson

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21B

Keno

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(s

Hillari

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.

Jesus

Sentimental+and+nostalgic.+Great.7

Jimpson

Looking for information and found it at this great site...o

Jesus

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.m

Jersey

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.l

Helga

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Nicole

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.%0A

Fraktfritt & Gratis Frakt på Mode, Skönhet & Accessoarer

Hej -
Vilken fantastisk källör till fraktfritt erbjudande - Nu ha jag fixat en kategori för Mode, Skönhet & Accessoarer Jag lägga till Eleven & Blush idag! - tacksam för fler tips om mode sajt med Gratis Frakt!
www.fraktfritt.info/mode

Conradnikita

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.