Jag är SUSAN

52049-1318

Hi hi..jag visste redan innan jag gjort D.H testet att svaret skulle bli: Du ÄR  Susan Mayer!!

Jag är precis lika bortkommen som henne  (okey..inte riktigt..men ungefär..)och skulle lätt kunna få en vandrande mjälte eller vara tvungen att gifta mig med mitt ex för att få en försäkring...Nu har jag en rätt bra försäkring..men ändå...;)!
Visst är jag lite LYNETTE och GABRIELLE oxå..men mest Susan!

Så här ska jag tydligen vara :

DU ÄR SNÄLL & SÖT MEN ACK SÅ FÖRVIRRAD
(hi hi...stämmer bra..men ibland är jag faktiskt rätt skärpt oxå=)
DU HAR INTE LÄTT ATT FÅNGA KARLAR
(nja..joo..ganska lätt tycker jag det går om jag skulle vilja det..=)
DU ÄR EN ANING GODTROGEN (nopp..inte precis)
MEN VÄLDIGT OMTYCKT  (?!)

DU GILLAR:
♥Se på Såpor (nej)
♥Dricka The under en filt (dricker inte the och har aldrig tid att sitta under filtar)
♥Få hjälp (nopp..hatar att be och få hjälp=)
♥Måla (kan inte måla alls)
♥Madonna (ohh..nooo)

DU GILLAR INTE:
♣Konkurrens (ibland kan det allt vara riktigt bra=)
♣ Otrohet (det är sant..det gillar jag inte)
♣Fusk (sant..gillar inte fusk)
♣Matlagning (hi hi..hatar att laga mat..stämmer=)

Ni var några stycken som gissade rätt! Ska lotta vem som vinner..ni hade så bra motiveringar allihopa!
VINNAREN PRESENTERAS IMORGON!!
TACK FÖR ALLA ROOOLIGA BIDRAG!!

Ciao!♥
53 kommentarer
Becccan

Jag gjorde också det där testet :P Jag blev Bree, den sista jag trodde att jag skulle bli ;P Känner mig inte lik henne på en fläck, hehe.

Svar från hannahsthlm

Becccan: hi hi..inte många som KAN vara lika Bree irl kan jag tro;)!

Ängla

Haha kul grej! :)

från hannahsthlm

Ängla: =)!

You know you love me

Ni kan ske till och med är lite lika till utseendet?

från hannahsthlm

You Know You Love me:
hi hi..kanske liiiite=)!

Agapi

ja men titta du blev också susan :D

Mia-Helena

Älskar serien verkligen, du blev riktigt tjusig på senaste fotot. Ha det gott.

emma

Kul test, men finns det någon som GILLAR fusk eller otrohet? :P

Sandra

Haha, å vem är jag lik, ingen mindre än
Bree Van De Kamp. Det kan inte stämma??!!!

från hannahsthlm

Agapi: =)!

Mia -Helena: Tack! serien är verkligen bäst=)!Ha det så braaa!

Emma. hmmm..inte såå många tror jag, men jag kan tänka mig att ex. Edie ser med lite mer blida ögon på ex. fusk änm Susan;)!

Sandra: Hi hi...det verkar dock som de flesta blir Bree i det där testet..irl är det nog INTE många som är lik henne.. om det är en tröst;)!

Emmy

Jag blev Bree..... = Emmy blir mörkrädd... det kan väl inte stämma? eller? huuuuu

från hannahsthlm

Emmy: Dont worry..verkar som de flesta "råkat" bli det=)!

Sandra H

Ja jag blev en EDIE, endast hårfärgen tror jag vi har gemensamt! :)

från hannahsthlm

Sandra H: Ha ha..där ser man;)!!

Sophie

Hum, undrar vem jag skulle va? Brie kanske eller inte för jag är allt för slarvig och virrig!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

emma

roligt test!

julia

jag blev Gabrielle ;)

från hannahsthlm

Sophie: Jaa..det är inte alldeles lätt att veta;)!
Ingen av karraktärerna är ju riktigt som en själv eftersom man förnodligen irl är en blandning av flera av dem=)!

Emma: =)

Julia: Hon är min favorit=)!

8ball

is very interesting site...

Britney

Cool%21..+Nice+work...s

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Prohor

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21e

analbleaching

Hello, nice site

Meteor

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Sveta

You have built a good websitev

Jooni

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Joon

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Meteor

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!s

Elizabeth

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.s

Kim

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.B

Elza

Very good web site, great work and thank you for your service.G

Jesus

i love this site.

Urii

It\'s a great and valuable site!d

Jesus

Excellent site - do keep up the good work.+

Prohor

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Elizabeth

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.+

Helga

Oh o ho! very nice site!0

Jesus

Sentimental+and+nostalgic.+Great.o

Helga

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !.

Marilyn

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Keno

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Jooni

Excellent site, added to favorites!!

Marilyn

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Sveta

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Jimpson

Excellent web site I will be visiting often

Bush

Excellent site, added to favorites!!o

Britney

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.e

Bush

I\'l be back... :)+

Jersey

Very good site! I like it! Thanks!e

Jones

Your+work+is+marvelous%21%21u

Marilyn

Excellent site - do keep up the good work.l

Steinhermine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!