Here it is...

52049-1244

...........innehållet i Blush paketet.....Uppdaterar snaaaart med en liten beskrivning=)!

Ska bara natta Lilla-E....see u soon!;)♥


....Så där....Back on Track 20:45:

Vad jag fick hem från BLUSH var alltså ett speciellt sommar erbjudande från Freeze 24/7 med deras underbara Ögon serum och TVÅ gloss.


Ögon serumet heter FREEZE  24/7  Anti Aging Eye Serum och kostar 895 kr

Inte gratis precis...men det är inga av Freeze 24/7:s produkter...=P
BRA Ögon creme och Ögonserum är otroligt svårt att få tag i  och eftersom jag hört och läst så mycket om detta så tänkte jag...aja...Jag slår till!=)
Jag resonerar alltid så att det är bättre och ha EN bra sak av kvalitet  än typ TIO  billiga  som man inte vill ha...=O
Har använt Serumet idag och måste säga att jag gillar det! =)
Går in i huden bra och jämnar till.
Ett stort+ är att foundation och concealer sitter super med serumet som underlag!
Jaaa..detta kan allt  bli en NY favorit!♥

Ett annat stort + var ju att jag fick köpa paketet för ett bra pris som även innehöll TVÅ av Freeze 24/7 succe gloss.
PLUMP LIPS  som är transparent och förstorar och som har gjort Freeze 24/7 så känt!
Läpparna blir markant större och får en rödare färg. Som med alla Lip plumper så går effekten ner efter en stund men då är det ju bara att applicera lite igen.
Jag har REDAN en Plump Lips och säljer därför min HÄR. Aldrig använd off course!
Fick det ju igår och har bara packat upp det ur den stora kartongen på bilden! =)!
Du kan passa på att köpa  4 ml för ett pangpris. På www.blush.se kostar 10 ml 395 kr!

Det rosa glosset är ett  ICE STICKS  i färgen brr..berry. Det  behåller jag dock eftersom jag inte har det sedan förr!=)

Håkansson  Vitamin Sppray i min favorit PASSION FRUIT var med oxå i Blush-paketet...Passion Fruit passar verkligen min hudtyp BÄST av de olika Vitamin Sprayerna..SÅÅ BRA=)!
Och så fick jag lite roliga små prover på min favvo creme från Freeze 24/7 som jag KANSKE köper snart..inte just nu iallafall..shoopin-stop;)..hmmm=P


 Här är Tax free fyndet från Birka Paradise.
Det är KANEBO Mascara 38 C(Separating & Lengthening) som jag köpte för 169 kr.
Pris "i land" ca : 225 kr

TIPS:Den är så bra att ha ett lager  ÖVER sin vanliga mascara om man ska sitta vid pool kanten (dock inte doppa sig=)eller vara i värme eller vind och kyla eftersom den sitter som berget MEN löses upp i 38 C vatten=) Den är alltså inte vatten fast i vanlig bemärkelse men tål vatten stänk, snö,regn etc..super!!


OBS!    Kolla alltså in AUKTIONEN på Freeze 24/Lip Plumper och så finns en BLÅ CARDIGAN by H&M Vår Collection ute nu oxå om någon är intresserad=)!

Ha en Mysig Kväll!
Själv ska jag krypa upp i soffan & kolla på Morden I Midsomer strax! (såklart..)

Kram/Hannah♥
46 kommentarer
Linda

Bah...jag skulle inte fegat...jag tänkte faktiskt gissa på det :) Hoppas du blir nöjd :)

Amanda

Spännande! Ser fram emot recension!

från hannahsthlm

Linda: ha ha...kändes såå lyxigt och packa upp det där paketet. var så fin förpackning oxå;)! jag är nöjd!=)

Amanda: =)..Nu har jag skrivit lite om produkterna=)!

Charlotte

Tack för mailet! En fråga om Picasa... när du sparat bilden i en mapp som du lagt till i Picasa måste lixom "importera den" till Picasa då? Och i sånna fall, hur görs det? Jag tar på importera och sen slutför och skriver namnet på mappen men bilden kommer lixom inte in i mappen...jag gör säkerligen nått fel men det är gyrmt störande!

hannahsthlm

åhh..nej så måste inte jag göra! Jag sparar mina bilder på hårddisken i "mina bilder" och sen hamnar de automatiskt i Picasa.
När man laddade ner Picasa så valde jag att alltid importera mina bilder direkt till programmet...Fick inte du upp en sådan ruta? Lycka till!

Johanna

Åhh vad bra tips på Mascara! Ska kolla tax free imorn :)

från hannahsthlm

Johanna: Ja gör det=)! Finns två olika 38 C Mascaror från Kanebo! En med pytte liten borste som är lite billigare och sen den här jag köpte som förlänger lite och har normal borste.
Om man vill ha det som skydd över vanlig mascara så tycker jag den jag köpte med normal borste är smartast! Hoppas du hittar många fynd på Taxfreen imorrn!=)

Heléne

Åh så mkt lyxiga grejer.. Jag måste också beställa från Blush snart. Dom verkar ha så mycket roliga saker!

Sofie

vad kul med en beautyjunkie som jag :)

Frida

Åh, vad spännande! Dyrt, men låter värt att provas.

från hannahsthlm

Helene: Ja! Blush har mkt spännande=)!


Sofie: =)! Ja..smink är såå kul;)!!

Frida: Ja! super duper braa är den=)!

Christine

Det är så smart att köpa på tax-fre... har sparat nästan 250 spänn på det, hehe!
hur är mascaran?

8ball

is very interesting site...

Marilyn

Very cool design! Useful information. Go on!v

Britney

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

analbleaching

Hello, nice site

Urii

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21

Amanda

Excellent web site I will be visiting oftene

Elizabeth

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Smith

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21%2B

Britney

Sentimental and nostalgic. Great.r

Jesus

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Sveta

Just serfed in. Great site, guys!I

Sveta

Excellent web site I will be visiting oftene

Bob

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Joon

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucky

Keno

I like it and the background and colors make it easy to readt

Hillari

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.n

Smit

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21h

Bob

Excellent site - do keep up the good work.2

Katie

Fascinating site and well worth the visit. I will be backp

Joon

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Nicole

Looking+for+information+and+found+it+at+this+great+site...t

Jesus

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Hillari

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?i

Smith

Sentimental and nostalgic. Great.m

Kim

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!r

Elizabeth

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21+

Nicole

This is very interesting site...e

Jones

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timen

Amanda

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(k

Jimpson

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!N

Bill

Excellent site, added to favorites!!%

Henrikanne

Great site. Good info