Frågorna är många...

♥Hur blev det egentligen med Sass & Bide jeansen från Bubbleroom?

♥VEM vann  den där  D.H tävlingen?

(Kom på att DET kan jag ju inte avslöja förrens imorrn eftersom man kan vara med och tävla till kl 24 idag den 28/8! Såå har du inte gett ditt svar..do it!=) Du kanske vinner----=)

♥Vad behöll jag då i den där H&M beställningen? (med alla stickiga polo.s jag skickade tillbaka!)

Jaaa...svar kommer..bara inte just NU...är mer död än levande efter den här multi Birthday Weekenden...
Imogon hoppas jag på att vara typ..lite mer lik mig själv igen;)!

Jag hoppas oxå att A. A dyker upp snart på Nelly..skulle ju läggas upp IKVÄLL!=)

Alltså..verkligen inte min typ egentligen men fy vad söööt den där Gustaf Fridolin  från  MiljöPartiet ÄR då..och så säger han smarta saker...oftast..inte en helt fel combination;)!
Jag är väll ingen typisk Miljö Partist annars...vore nog att överdriva..men ..när han pratar så lyssnar jag iallafall på budskapet!

Ciao!♥
44 kommentarer
Hanna. F.

Ha, ha, otroligt skoj det där med Gustaf Fridolin. Men jag håller med han är sööööööööööööt. Undrar just hur gammal han är? 23? Hi, hi.

Käthe

Jaha, då får man väl lugna sig då. *ler* Ska bli mkt intressant med H&M-beställningen.

cizzi

mumma =)

från hannahsthlm

Hanna F: Jätte cute=)! Dialekten är så söt oxå ..ålder är ju bara en siffra..typ;)!

Käthe: =)! Kommer snart..

Cizzi:=)!

Elin

En nyfiken fråga såhär i valtider. Vilket parti sympatiserar du med om inte miljöpartiet?=)

från hannahsthlm

Elin: Om jag ska vara ärlig så tycker jag mkt av det som Miljöpartiet tycker i fråga om bistånd,solidaritet och miljö frågor är bra saker men samtidigt så känner jag mig inte direkt som "en av dem"..Så är det med många partier..en del saker är bra och en del saker känner man är mindre bra. Jag kan inte just nu ens säga VAD jsg kommer att rösta på..men jag kommer att rösta..det ska vi alla som har möljiget absolut göra!=)

från hannahsthlm

Möjlighet skulled et stå och inget annat;)!

suratanten

Ha ha...vad lustigt! Det var precis vad jag sa till min sambo igår, att Gustaf Fridolin ofta brukar säga ganska vettiga saker. Nu för kanske inte miljöpartiet den politik som jag är intresserad av, trots att jag är mycket intresserad av miljön.

från hannahsthlm

Suratanten: =) Där ser man..!

Cicci

Jaaa, Gustaf är så himla söt!! Han är 23år (född 83) och min kompis känner honom och han har rätt många fler sidor än vad han visar offentligt om man säger så, hrm..Men verkar vara en jättegullig kille privat också. Synd att han lägger av med partipolitiken efter valet, för jag gillar också att lyssna på honom trots att jag inte riktigt sympatiserar med MP :)!

Svar från hannahsthlm

Cissi: Ska han lägga av med parti politik?! Fy sååå trist=(! Han är såå cute!!(har säkert fler sidor!=)

A

Gustav fridolins flickvänn vet jag vem hon är:)

Svar från hannahsthlm

A: åhh..där ser man! Hon e säkert söt hon med=)!

M

Han är väl moderat?!

8ball

is very interesting site...

Meteor

Excellent site, added to favorites!!,

Smit

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21R

analbleaching

Hello, nice site

Jones

This is very interesting site...a

Park

Greetings!..k

Sveta

Sentimental and nostalgic. Great.s

Jennifer

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Britney

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Marilyn

Oh o ho! very nice site!

Bill

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings

Bob

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Smith

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time/

Svetlana

Cool!.. Nice work...o

Vasilii

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+backf

Bob

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.0

Jimpson

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%21o

Bill

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21i

Sveta

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!

Elza

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.o

Park

Just serfed in. Great site, guys!

Jones

This%2Bsite%2Bis%2Breally%2Bsuperb%2521%2521%2521%2BThank%2Byou%2Bfor%2Byou%2Bwork%2521%2BGood%2BLuck

Katie

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckr

Vasilii

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!e

Marilyn

Cool%2521..%2BNice%2Bwork...%252B

Hillari

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.-

Katie

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.t

Kim

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Bill

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.d

Bill

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.d