Det blev...

52049-1311
Bild lånad från bubbleroom.se



...FRAYED MISFITS BLACK från Sass & Bide...de sista 26:orna från Bubbleroom....
De svarta var/är lite billigare än de i blå demin och kosar 1799 kr (man kan ju faktiskt betala på faktura som tur är;)
Kostar ungefär lika mkt som Asos tar för de NYA Sass jeansen med volanger...vad tycker ni om dem då?;)

Bild lånad från Asos.com

Tror ni jag kommer bli nöjd?!/Hannah♥

åhh...Jag skulle verkligen vilja ha de där grå stuprören med volanger oxå från asos....soo cute;)!!
Problemet med att beställa därifrån är väll att när man inte vet exakt vilken storlek man ska ha så blir det väll rätt dyrt att returnera jeans kan jag tro...Nu hoppas jag på att 26 är den storlek jag ska ha i Sass & Bide!=) Om jag bara vet stl så är det ju busenkelt att beställa från Asos sen=)!

48 kommentarer
Kitty

Dom svarta var ju supersnygga!

fair

jag tycker det är sött med volangerna :) dock gillar jag inte färgen så mycket.

Amanda

De svarta var ju jättefina! Vill också ha! =)

jenny

superfina! tycker verkligen om din blogg. det gör ingenting om du gör reklam för nån av dina auktioner :D du verkar vara en superbra tjej!

mikaela

båda var jättesöta! :] hoppas man får se bild sen när dom kommit :]

Käthe

Ser svarta ser superfina ut! :)
De med volangerna gillade jag inte.

Lottisin

De svarta var ju hur snygga som helst! :)

Johanna

Superfina, det ska bli spännande och se om dom passar dig. Jag är också sugen på ett par, men det är svårt med storlekar...

Sarah

jag retunerade ett par shorts till asos och det kostade ingenting !

Lina

De svarta var sjukt snygga! Du kommer nog att bli supernöjd.. Har en liten fråga bara, vad heter dina små killar egentligen? =)

Dee

Alltså, jag fattar inte hur små alla måste vara.
Storlek 26?? Jag har storlek 29 och jag är inte ens mullig. Jag måste väl ha en riktig ghetto booty antar jag haha.

Elsa

Du kommer bli supernöjd, jag älskar mina jeans :)

Mikky

Riktigt snygga jeans!

Angel

Snyggt

Goddess

Snygga!
Törs heller inte beställa kläder från ASOS pga storlekarna. Och nu är jag för tjock ändå. Bebismagen är kvar....än..
Jag snodde en liten ide från dig om tävling på bloggen. Nu har jag en egen tävling, fast med tråkigare saker. Men jag hade överskott på dem :)

suratanten

Jättefina! Ett mycket bra val:) Jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig jeansen med volanger, kanske;)

J

riktigt snygga jeans! :)
skönt å se att fler vägrar överge lågt skurna jeans, haha! ;)
: )

therese

Volang Sassen va rätt söta! Men de du köpt känns mer användbara. Berätta gärna hur storleken var när du fått dem=)

Ängla

Otroligt snygga!

Part

De svarta var tokigt fina :>

8ball

is very interesting site...

Anna

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(s

Smith

Oh o ho! very nice site!

Jones

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!r

Bob

i+love+this+site.

Jesus

It\'s a great and valuable site!s

Smith

Greetings!..s

Sveta

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luckv

Jesus

Looking for information and found it at this great site...d

Vasilii

This is very interesting site...y

Urii

Thank you for your site. I have found here much useful information...n

Smith

Hi! Definitely nice and neat site you got there.n

Bush

I consider that beside Your site there is future!a

Kim

Hello people! Nice site!s

Nicole

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Helga

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!m

Katie

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time%

Urii

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Smit

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.1

Bob

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.s

Jones

Greetings%21..I

Bush

It\'s a great and valuable site!o

Urii

Your work is marvelous!!a

Smith

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29

Keno

I enjoy your site very much! THANK YOU.

Bragelotta

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.