Desperate Housewives TÄVLING!!



52049-1315Hmm..
Eftersom jag inte kommer hinna blogga så mkt de närmaste dagarna så tänkte jag att jag kunde ha en liten TÄVLING här på bloggen som ni gärna får roa er med att deltaga i!

PRISET är än så länge hemligt...men jag lovar att det blir något roligt=)!

På kanal5: s hemsida kan man göra ett litet  TEST http://www1.kanal5.se/desperatehousewives/start.asp och se vilken av tjejerna i DH man är mest lik....Gissa VEM jag blev? Motivera ditt svar och skicka som en kommentar! (Du måste ha en blogg så jag kan medd. på din blogg att du vunnit sen=)

Jag medd. på bloggen Måndagen den 28/8 VEM som vunnit ..
Såå... tom.dess kan man vara med och tävla!=)
Är det flera som gissar rätt
 så väljer jag den som haft den bästa/roligaste motiveringen!=)

Ciao!♥

Skriv gärna VEM DU blev oxå..om du gör testet;)!
58 kommentarer
mikaela

jag gissar på Gabrielle Solis faktiskt! Är säkert helt ute och virrar men jag tycker att du verkar vara lik henne. Du gillar smink, shopping och skönhet. Sen har du ju självklart ett stort barnhjärta och det har det ju visat sig att även lilla Gabrielle har.

julia

Jag skulle också gissa på Gabriellle solis men eftersom någon redan har tagit det så säger jag Susan. Tror inte alls att du liknar som henne (personligt och utseendemässigt) men eftersom Gabrielle redan var taget så skriver jag bara ett namn.

Mira

Jag gissar på Bree, eftersom jag också gjorde testet och anser mig vara lik dig i många sammanhang. Men hade jag inte gjort testet hade även jag gissat på Gabrielle, mer eller mindre av samma anledning som Mikaela också trodde/tyckte.

Gillar din blogg skarpt förövrigt. Tack för alla tips. Man trillar lätt in i samma trall annars. Så jag tackar som hjärtligast för alla tänkbara skönhetstips.

Jennie

Gabrielle tänkte jag också på, men jag får väl ta någon annan jag med då... Lynette? Småbarnsmamma som ska kombinera barn och jobb...

A

Jag tror att du är mest lik Edie Britt.Du gillar att se bra ut och shopping.Du är nog rätt självsäker på din stil.När du gjorde testet tror jag att du blev Eddie men jag skulle inte säga att allt de stämmer in på dig för du verkar vara en väldigt barnkär person som älskar att ta hand om sin familj. De stämmer kasnke inte riktigt in på Eddie men min röst blir än då:)

Charlene

Jag gjorde själv testet och blev Bree Van De Kamp. Haha, vet inte om jag är lik henne. Hm! Tror faktiskt också att du är lik Bree. Eller jag vet inte... Svårt! :)

Samuel

Har aldrig sett serien då jag följer en annan bra serie: den heter Rosenbad och där finns en jätterolig minister, Bosse R, som hela tiden gör bort sig - awesome!

Goddess

Gjorde också testet och det blev Bree Van de Kamp. Måste vara kärleken till barnen.Bree är väldigt pedant- hon kan inte låta bli att rätta till när något ligger fel och jag tycker man kan dra lite paralleller med att,som du säger, tvugnen att handla det och det.Fast jag tror inte att du har riktigt såna tvångsbehov.
Enligt Bree´s man var väl hon en lite vildkatta förr innan hon blev pedantisk hemmafru!! ;)

cizzi

jag blev gabrielle. haha.

PARTYPINGLAN

Du är mest lik Edie Britt.

Du själv anser att du är otroligt sexig medan dina medmänniskor snarare tycker att du är våpig. Din självsäkra stil kan också tolkas som kaxig. Du använder gärna dina behag för att få din vilja igenom.

Du gillar:
Botox, OK! Magazine, läppglans, dyra bilar, tvättbrädor (på män alltså).

Du gillar inte:
Fula människor, jobba, åka kommunalt, barn, småstäder.

haha gjorde testet å försökte kryssa i som jag trodde du skulle svara=)

lameilleuse

Utan att ha gjort testet tror jag på Lynette. Hon är smartast, har roligast repliker och är mest sympatisk i serien tycker jag.
Utseendemässigt påminner du om Susan med dina stora rådjursögon.
Shoppingintresset får Gabrielle stå för.

Jag tror alltså på en kombination av ovanstående tre med ett dominant Lynette-drag :o)

Edie-Britt och Bree gillar jag inte, så de tror jag inte alls på, haha!

Agapi

Jag har ingen aning men skulle vara kul & veta så hör av dej sen :)
Jag blev Susan och det stämmer bra, jag är nog en mini Susan trots allt :)

Sandra

Jag tror du blev Susan! För att hon är en snäll mamma, låter ingen köras över henne, säger ifrån, är söt.. Precis som du!

Jag själv blev Bree.. :)

Johanna

Gahh.. Det var jag JOHANNA som skrev det ovan. Glömde bort att ändra bort min syters namn..

Irmeli

Jag tror att Hannah är mest lik Bree van de Kamp. Hannah älskar sitt hem och sina gobitar till ungar. Hannah skulle aldrig gå utanför dörren utan rätt klädsel för rätt tillfälle. Hennes sminkning är flawless likt Brees. Men Hannah bär likt Bree på hemligheter; bakom hennes charmiga och söta yttre vet de som känner henne väl att hon har en mörk hemlighet. Hon kan nämligen förleda män dit hon vill, ibland självaste Zlatan.

Linda

Så kul med sånna test!

Petra

Hallå!

Vem beskådade man på hagagatan idag i fullt sjå med vagnen : )

du såg så upptagen ut så jag vågade inte morsa : )

Amanda

Jag tror på Susan, en tjej som både kan kombinera mammarollen med att vara stylish och ha koll på det senaste, lätt är det nog inte men du verkas lyckas! =)

Micaela

Jag tror att du blev Bree van de Kamp

Hanna

jag tror Gabrielle Solis. Du har precis som henne, ett stor intresse för mode och shopping och även ett stort barnhjärta. Det visade ju sig att även Gabrielle hade det.

Mia-Helena

"Ja, ja vad vore väl en dag på slottet" (askungen, för den som inte visste det)har ingen blogg så blä jag får inte gissa. Men älskar din blogg och vill bara tala om att jag tycker den är superduperbäst.

Angel

Spännande

Goddess

Glömde berätta vem jag blev.....Bree. Trodde jag var så långt från henne som möjligt, inte ett dugg pedantisk...

Sofia

Jag tror nog du är Edie. Lite crazy sådär!

mikaela

oj vad många som svarat nu. jag var ju först. nu har jag gjort testet själv och jag är lite osäker på mitt första svar - men jag står fast vid det! :D
själv blev jag Bree van de Kamp! ;D

Emelie

Jag tror att du blev Lynette eftersom att hon lyckas kombinera föräldrarska med karriär så afantastiskt och att hon dessutom hela tiden har tid för sina vänner gör hennes liv ytterligare lite mer beundransvärt. Jag kan tänka mig att du innehar samma spännande stämpel som Lynette i och med detta.

Kram
Emelie

Sophie

Jag tror lätt på att du blev SUSAN :) En snygg singelmamma som är en förebild för sina barn men fortfarande chic och jagar män ;) Löser problem på bästa sätt och älskar skvallerkvällar med tjejerna!

Moa

Susan! Du är en singelmamma, du gillar ytligheter och kan få många snygga män!

miss Carleon

Eftersom du är snygg och bryr dig om hur du ser ut samt det faktum att du verkar väldigt bekymmerslös så tycker jag att du är mest lik Gabrielle Solis.

Du roas av mode och smink vilket kräver en hel del pengar så ni ni säkert en hel del gemensamt där. Varken Gabrielle eller du verkar ju heller vara särskilt beroende eller roade av en specifik man.

8ball

is very interesting site...

Smit

I\'m love this great website. Many thanks guy

analbleaching

Hello, nice site

Marilyn

I consider that beside Your site there is future!t

Jimpson

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.t

Bush

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.

Joon

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21%0A

Jooni

Thank you for your site. I have found here much useful information...h

Helga

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...

Elza

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.u

Amanda

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings+

Park

Excellent site - do keep up the good work.l

Elizabeth

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!f

Jooni

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Bush

Thank for making this valuable information available to the public.t

Jones

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Jersey

Cool%21..+Nice+work....

Smit

Just serfed in. Great site, guys!i

Jones

Thank you for your site. I have found here much useful information...u

Bob

Thank you for your site. I have found here much useful information...1

Bill

I you all love!d

Joon

I\'l be back... :)k

Jersey

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+timei

Joon

Very good web site, great work and thank you for your service.%

Bush

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.t

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be back1

Jersey

I enjoy your site very much! THANK YOU

Jones

This is very interesting site...%

steffegranat

fin blogg