Collage 2 by Birka Paradise

52049-1211

Vi hade verkligen TUR med vääädret   ska jag tala om när vi begav oss ut till havs härom dagen!♥

Torsdagens väder var kanske ingen tio poängare men vad gjorde det..
DÅ  hade vi ändå inte tid att vara på däck. Det var full fart med bollhav (dock ej för Gabbi och mig=) för de små, goda drinkar, middag i flera timmar (jaa....ibland funkar även DET med mindre barn) och lite taxfree spaning!=)

På Fredagen var det dock grymt väder och vi passade på att bada i det mysiga badet och sola på däck!

Collaget innehåller bla. Bild på "min badvik" på Lidingö. Där i ett hus i Brevik bodde jag när jag var liten! Passade på att ta ett foto när båten gled förbi=)
HUSET i collaget bodde jag dock INTE i..men det skulle jag lätt kunna tänka mig att ta över NU;)! Fy vilket palats!! det hade äVEN tillhörande brygga där man lätt skulle kunna klämma in både en segelbåt och en motorbåt;)!

Vi ser även Lilla-E och Lilla-F som sitter och håller om varann och kollar på båtar och Lilla-E som shakar loss på discot...=0!

Taxfree fyndet som verkligen är minimalt visar jag imorrn!

Har nu ägnat  den senaste timmen åt  att dra sladdar tilll mitt nya modem och NU funkar allt som tur är..var lite orolig att jag skulle bli utan både telefon och internet där en stund..men det verkar som det är kirrat nu=)!

Sov så gott/Hannah♥

Sorry att jag även ikväll EJ hunnit med att svara på alla  kommentarer från äldre inlägg..men det tog tid med modem installationen vill jag lova..har sladdar all over nu oxå=P..Phuu..Nu ska jag soova...Försöker hinna med kommentarerna  imorrn!=)Ciao!
28 kommentarer
Olivia

Tjena, gillar din blogg!

från hannahsthlm

Olivia:Tack=)!

evelina

å birkaparadise är en jättemysig båt, riktigt coolt att ligga å sola där! =)

från hannahsthlm

Evelina: Ja..mysigt när det är soool=)!

Angel

Fina bilder...

från hannahsthlm

Angel: =)!

M i n d i

Hej hej!

Vilken jätte mysig blogg du har och skoj med så mycket bilder. :) När man kryssar i skärgården så blir man alltid helt sjuk över alla hus som man lätt skulle kunna tänka sig att bo i. ;)

Kram kram
M I N D I

anina

Det är fint att kryssa i Skärgården =)

suratanten

Vilken söt bild, när de håller om varandra;)

sarah

vilken underbar bild på små pojkarna =)

från hannahsthlm

Mindi: visst blir man..åhh så mycket u n d e r b a r a hus det finns där i skärgåden=P!! vill ha allihopa..typ;)!
Kul att du gillar bloggen=)! kram!

Anina: Ja det är det verkligen=)!

Suratanten: Jaaa..visst är den för söt;)!

Sarah: hmm..en är en tjej...=)..inte lätt att se bakifrån=P...de är för söööta ihop!=)

från hannahsthlm

sarah: Jaa..för det är inte mina barn de där båda..jo den ena är Lilla-e såklart..men det andra barnet på "hålla om" bilden är hans lilla tjejkompis Lilla-F=)!

sofia

supermysigt! Och lite taxfree slår aldrig fel... även om det inte blir så mycket alla gånger ;)

från hannahsthlm

Sofia: ..jaa..det är alltid kul att spatsera omkring där inne i taxfreen och spraya på sig parfymer osv. även om man inte shoppar ihjäl sig;)!

8ball

is very interesting site...

Britney

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!d

Jooni

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Urii

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good LuckO

analbleaching

Hello, nice site

Jones

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.n

Elza

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Britney

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readp

Elizabeth

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21e

Nicole

Excellent web site I will be visiting often+

Smith

Cool%2Bguestbook%252C%2Binteresting%2Binformation...%2BKeep%2Bit%2BUP.%2Bexcellent%2Bsite%2Bi%2Breally%2Blike%2Byour%2Bstuff.G

Hillari

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...n