Bra för miljön är det iallafall...

Hmmm...Såg att en del tyckte det var negativt  att jag har Tradera auktions länkar här på min blogg emellanåt  ( i mitt "frågeformulär" i ett tidigare inlägg)och det kan jag på ett sätt förstå att ni tycker....och det är  mycket bra att ni skriver det..men på ett sätt  är jag lite skeptisk till att det skulle vara ett problem och därför tänker jag ändå fortsätta med det titt som tätt även om det nog inte kommer bli såå ofta!=)

(För er som inte svarat på frågorna, gör det gärna=!! Jag vill jugöra bloggen ännu intressantare för er att läsa!!)

Det här är ju  trotsallt  min blogg och mina saker, jag tycker isådanafall det är värre om man försöker göra reklam för sina saker på någon annans blogg..men det är bara vad jag tycker;)!

Sen är det ju toppen om någon annan kan få användning av saker som man knappt använt pga. fel färg eller storlek..det är ju super bra för tex. miljön om fler skulle shoppa secondhand..vissa saker är ju inte ens använda!!=) Såå..ni får nog stå ut med att jag kommer lägga upp lite saker med jämna mellanrum, alltid finns det förmodligen någon som har glädje av det!=)
Jag säljer mina saker väldigt billigt och tjänar  ju  ingenting alls på det själv eftersom jag ju köpt sakerna för ett betydligt högre pris!!

Vad tycker ni andra?! Svara gärna!!=)

Nu  är lite nya saker ute som ni hittar HÄR :
:52049-1300

Hoppas ni har en härlig dag i regnet!/Hannah♥
51 kommentarer
anina

Oj vilken fin tubtop =) Kanske lägger ett bud!
Jag tycker att det är bra att du länkar till auktioner härifrån! Kram.

från hannahsthlm

Anina: Ja!..den är kanppt använd alls och super söt=)!!Lite liten för mig bara tyvärr..=(
Kul att du iallafall tycker det är bra att jag länkar=)! Kramis

jezz

Jag tycker din blogg = du gör som du vill. Precis som du själv är inne på tycker jag absolut att det är helt okej att göra reklam för dina egna saker. Varför skulle du inte kunna göra det?

Blir isf mer irriterad på de bloggar som gått från att vara privata till att bli mer eller mindre finansierade av vissa företag så att vartannat inlägg handlar om den "nya söta blusen/kjolen/klänningen från xx.se". Känns inte så trovärdigt längre.

Keep up the good work Hannah, jag tycker du gör en klart läsvärd blogg!

Mie*

Hej! Jag tittade in en sväng... Välkommen in till mig...

Johanna

Jag stör mig inte på att du länkar till dina auktioner på Tradera! Här regnar det och åskar..scary ;)
Ha en bra dag du mee! Kramis.

/K

Håller med om att det är din blogg och du ska så klart länka om du vill! Skulle gärna lägga bud, men du har ju bara små storlekar! ;-)
Ha en fin kväll!

Sandra

jag tycker absolut inte att det är dåligt att du länkar till dina auktioner!
det är ju ändå din egen blogg. dessutom är det roligt att titta, och någon gång kanske man fyndar.. :)

Tess

Jag tycker det är jättebra att du lägger ut dina auktioner! :) Fortsätt med det säger jag!

Mia-Helena

Det var det enda jag kunde komma på som var "mindre" bra men egentligen så håller jag med någon annan som meddelade att man inte ska klaga på någon annans blogg. Det är ju du som gör din blogg så speciell. Självklart ska du göra precis som du vill. Ha det gott

Käthe

Jag gillar tips om dina auktioner. :)
Har precis lagt ett bud...

lameilleuse

Hannah: vi som följer din blogg vet ju att du inte ALLTID lägger ut auktioner här. Du har väl en höstrensning var min första tanke när jag såg detta. Helt normalt att lägga ut det på bloggen - och så bra för oss som vill fynda!

suratanten

Klart du ska göra reklam för dina auktioner. Det är ju bara trevligt;)

Hanna. F.

Det ä helt ok med dina auktioner, synd bara att vi inte har samma storlek!!!

Stina

Jag tycker att det är jättebra, läsarna borde vara tacksamma för att de får chansen att fynda. Hoppas du har det bra! kram.

maria

klart du ska visa dina tradera objekt!

själv har jag inte varit snabb nog att buda hos dig o missat en fin vara eller två ;)

Jocelyn

Hanna-darling, det är ju din blogg: Do as you like! det är väl helt självklart! :)

miss Carleon

självklart ska du länka till dina egna auktioner, jag fattar inte vad det finns för argument emot det.

Däremot så tänker jag varje gång som du publicerar HMs rabattkod som kommer i medlemsutskicken att du kanske kan ligga risigt till om det kommer fram till dom...

kram på dig

yenny

jättebra att du lägger ut dina auktioner tycker jag, men bilderna är så små på kläderna att jag får ingen uppfattning överhuvud taget om hur plagget ser ut.. kan du inte göra dom större? :S

från hannahsthlm

jezz: åhh..tack ska du ha=)!!

Mie: =)! tack för titten!


Johanna. vad bra!=) jaa..fy vad det har blixrat och dundrat idag..scary scary=/!! tur att det har slutat nu iaf..=) kram!

Rebecka

Jag har inga problem med att du gör reklam för dina auktioner på DIN blogg -varför skulle någon ha det?? Då kan de ju sluta läsa i så fall eller hur? :) Nej, fortsätt som du gör!!

Jessica

Jag tycker att det är bra att du gör reklam för dina auktioner här på bloggen så att man inte missar något! :)

från hannahsthlm

K: Ok=)!

Sandra : :-)!

Tess: OK:)!

Mia-Helena: Vad bra att du svarade , då vet jag hur du menade i ditt fall:)! Jag vill ju inte att någon ska ta illa upp för att jag gör det, men det tror jag inte du gör heller!=) Ha det så bra du med! Kramis!!

Käthe: hi hi...jag såg just det=)!

Lameilleuise: ja..jag kommer inte in i mina garderober..helt seriöst..=).Såå det är jätte skönt att bli av med lite saker som man tycker är fina och absolut inte kan slänga men som man samtidigt inte använder för att det är fel färg eller storlek..Och neej..det har ju inte direkt varit något signum på min blogg med auktioner;)! kram!
ps. kul med greklands bloggen...=)

Suratanten: så trevligt att du tycker det:)!

Hanna F: ja..det var ju kanske lite synd...;)

stina: åhh..vad söt du är=)! Kram!

Maria: =)!

Jocelyn:=)!

Miss carleon: Vad bra att du tycker så om auktionerna=)!
Ang. H&M koder så tror jag inte de tar illa upp eftersom det endast är koder som alla medlemmar fått..hoppas jag allafall;)!

Yenny: =) Ang. bilderna så..noooo..går inte att få dem större så det är en av anledningarna till att jag visar lite bilder här på bloggen oxå..
Jag kan bara ladda upp miniatyr bilder at Tradera..annars blir de för stora och kan inte visas..väldigt trist faktiskt =(!

Rebecka: Jaa..jag fortsätter.. tack för din åsikt i ämnet=)! Kramis

från hannahsthlm

Jessica:=)!

Ema

Om man läser din blogg så är man ju intresserad av vad du säger,tycker,handlar osv & vilka tips du har till andra tjejer och allt annat du delar med dig. Det är enligt mig då enbart positivt att du även berättar om du säljer något. Gillar man din stil så är det otroligt uppskattat. På samma sätt som tjejkompisar byter,lånar ut,säljer kläder till varandra som de själva inte använder,är för små, impulsköp eller fel färg.. Ja du ser vart jag vill komma. Fortsätt med det du gör. Det gör du bra! / Emma

Cicci

Nej det är ju jättebra att du lägger upp dina auktioner ju!

8ball

is very interesting site...

Amanda

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guy

Jones

Excellent site, added to favorites!!e

Sveta

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?f

Jennifer

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.

Jones

I you all love!n

Joon

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Nicole

i love this site.r

Bill

Your site is very interesting and usefulk

Bob

Wonderful pages! Keep up the grat work.G

Nicole

I consider that beside Your site there is future!i

Smit

Very good site! I like it! Thanks!n

Marilyn

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings+

Nicole

I like it and the background and colors make it easy to readm

Urii

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsT

Park

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckj

Kim

Greetings%21..r

Nicole

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bill

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Meteor

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Bob

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!:

Bill

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?+

Jooni

This is very interesting site...

Vasilii

Thank for making this valuable information available to the public.e

Kim

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Nicole

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.o