Vilket är ditt BÄSTA Nagellack?!

52049-752Gosh! Jag lyckas då  aldrig  få mitt nagellack att hålla! 
Maybe kan denna ESSIE Instant Dry Oil   vara räddningen för mig? Ska penslas på direkt efter nagellacks appliceringen!  Kostar 110 kr och kan beställas från BLUSH
Har prövat måååånga  nagellack tycker jag men har någon några tips på nagellack som sitter som berget så tar jag mer än TACKSAMT emot dem! Vill inte hålla på och fixa naglarna VARJE dag...=/

Jag har bestämt mig för att gå och sova bums nu..Jag sover alldeles alldeles för lite! Är ledig imorrn och har tid att svara på kommentarer och så då istället..känns som en brightare ide än att sitta här och halvsova just nu...faktiskt..det är Little Gym som tar ut sin rätt oxå;)!

Sov Så Gott!/Hannah♥


56 kommentarer
Malle

Hej Hanna! Frågade förut men testar ige. Kanske vill du inte svara,...? Hur som helst, vad jobbar du med? =)

Kitty

Åh! måste verkligen rekommendera Chanels lack, med underlack och överlack sitter det helt otroligt bra...använder nu färgen "Rouge-noir".Mörka naglar behöver ju vanligtvis nästan dagligt underhåll (vem har tid och ambition till det) men detta sitter som berget:)*

anina

Är också sugen på att köpa Essie :)

Vanja

Har ganska många flaskor nagellack och de flesta är billiga. Vissa är ju lika bra som de dyra... Gillar L'Oreals och Maybellines snabbtorkade (för att jag inte har tålamod att vänta på att det ska torka...). Det senaste jag inhandlade var från No7 som finns på engelska Boots. Trodde det va en mer lilatonad färg, med gillar den rosa som det blir i verkligheten. Håller ganska bra åxå!!

Fancy Desire

Rekommenderar verkligen Essies lack! De sitter utan problem i runt 5 dagar. Fancy Desire

Anonym

essie! super bra o håller forever! ja, har prima ballerina så ja vet vad ja talar om! ;)

Johanna

Jag har samma problem, att det ska sitta snyggt, och läänge!
Tyvärr har jag inget tips. Hoppas du finner nåt!

Johanna

Jag har samma problem, att det ska sitta snyggt, och läänge!
Tyvärr har jag inget tips. Hoppas du finner nåt!

Svalling

Essie och chanel! :) Men jag har samma problem som dig eftersom jag biter på naglarna *fy moa*

irmeli

ja, jag har gett upp att hitta något nagellack som håller! Mina naglar går jämt sönder också! Tror att enda sättet för mig att få decent naglar är att skaffa fake...men jag tror inte naglarna skulle gilla all gymträning med tunga vikter:)

hannahsthlm

Malle: Jag är makeupartist,har jag skrivit massa gånger ju;)!

Kitty:Tack för tipset! Chanels lack har jag ej prövat..kanske blir ett sånt next time;)!

anina: Visst blir men det!=)

vanja: åhh..jag måste absolut ha snabbtorkande jag med..annars går det inge bra..är alldeles för otålig för att vänta på att det ska torka! Tack för tips!=)

Fancy Desire: åhh.. loovely! Måste prövas!=)

anonym: Tack för tips! ett Essie mååste absolut införskaffas,låter som en produkt för moi;)!

Johanna: Detsamma! Vi får kanske köra på Chanel & Essie lack båda två i fortsättningen!;)

Svalling: Tack för tips!=) Åhh..nagelbitning är ingen hit för naglarna..hmm..har du prövat med att pensla på sånt där så man absolut inte KAN bita på dem för att de smakar så äckligt?! kanske kan funka annars..Kram!:)

irmeli: Vill oxå ha fake naglar MEN måste nog vänta till Lilla-E är större...skulle aldrig kunna byta blöjor med sån tror jag;)! Är nog kanske enda räddningen för mina naglar i längden att ha tippar i akryl (ska vara det hållbaraste)...Lösnaglar och träning med vikter låter dock ej som någon succé..;) Kram!

Pyret

I New York köpte jag en kylspray från Revlon (för 15 år sedan) som man sprayade direkt på nageln. Torkade blixtsnabbt. Kom dock aldrig hit :(

hannahsthlm

Pyret:åhh..lät ju supersmart;)..nån sådan har jag aldrig hört om..Synd att den inte kom hit!!

hotspot

Essies nagellack sitter som berget 1 vecka helt utan flagor och lika skinande och blankt som dag 1. Jag har dock aldrig provat instant dry oil men får det lacket att sitta ännu längre är det ju helt galet!

Cilla

kanebos och lancômes lack är jättebra, men dyrare såklart :)

Estelle

Essies är bäst!

Li

Är det nån skillnad mellan dyra och billiga nagellack?
Vilket skit som helst håller 5 dagar på mina naglar :)

hannahsthlm

hotspot:åhh.. du förstår inte hur sugen jag är på ett Essie lack nu efter alla goda omdömmen..Måste ju beställas;)!

Cilla: Kanebos har jag inte prövat..kanske kan vara nåt det oxå=)! Tack för tipsen!

Estelle: jaa..det verkar vara många som tycker det;)!

Li: mmm..på mig är det skillnad..men så håller jag ju på och sminkar mycket och tvättar penslar,händer etc. ofta sååå..mina lack håller aldrig mer än några timmar;)!

Madde

Det lustiga är ju faktiskt att dyra inte alls är bättre än de billiga! Jag kör min undebara kombination som gör att jag får frågor nästan dagligen om jag har lösnaglar... Mavalas nagelförstärkare i kombination med Depends nagellack. Depend finns i massa färger i mindre flaskor o kostar bara 35 kr eller något. Klart bättre än alla Lóreal o andra märken jag testat!

hannahsthlm

Madde: Jaa..Loreals nagellack är inten hit!
kanske är det de där med nagelförstärkare det hänger på..kan kankse vara värt att pröva! tack för tipset!=)

Sofia

Jag tycker att både Isadoras och Depends nagellack funkar bra. Jag tror att trixet är att ha ett bra överlack, då kan man ha vilket skit som helst under, och ändå sitter det bra! Make Up Stores överlack är bra!

Sofia

Jag klarar mig inte utan mavala! Bäst är att dom är så små så dom blir aldrig torra och dåliga innan dom hnnt tagit slut!

Bling Bling Girl

Jag gillar O.P.I De hör till de lite dyrare lacken men det tycker jag dom är värda! Jag är supernöjd

hannahsthlm

Sofia:åhh..jag kanske ska pröva Make Up Stores överlack då..Det är nog det där med överlacket som är grejen..tack för tipset=)!

Sofia: Tack för tipset!Små nagellack är verkligen smarta,fler märken borde absolut ta efter det...Man hinner ju aldrig använda upp ett stort innan det torkar eller blir konstigt! Lite synd..

Bling Bling Girl: Okey! Låter intressant! tack för tipset!

TessQ

Kan inte rekommendera nåt bra nagellack, men jag brukar har L'óreals "Ciment fix" över, det är egentligen ett lack för att bygga upp skadade naglar, men det funkar lika bra som överlack !
har hållt toppen bra i tre dagar nu!

Saga

Jag tycker att lite dyrare lack så som Chanel, Dior och YSL sitter mycket bättre än de från exemplevis från Make up Store som dessutom blir lite "randiga" när man målar. Malva har lite billiga och bra lack.

Michaela

Chanel har de bösta lacken på marknaden (och även snyggast hylsa). Absolut värt att betala lite extra för! Lycka till :)

mikaela

Jag letar också fina hållbara lack. Det gick så långt att jag gick in i en kosmetikbutik och krävde att få ett bra nagellack som satt som berget. Det blev ett Dior Vernis. INGET att rekommendera!

8ball

is very interesting site...

Britney

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Sveta

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Bob

Very good web site, great work and thank you for your service.

Jooni

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip

Amanda

I you all love!2

Kim

I you all love!s

fd nagelbitare

http://web.mac.com/nagelbitare


alla naglebitare! kika in på denna sida och få hjälp, lycka till, kram!

Kim

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.b

Meteor

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...n

Svetlana

I like it and the background and colors make it easy to readm

Svetlana

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+readm

Prohor

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.e

Vasilii

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!r

Jones

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!m

Joon

Your site is very interesting and usefuly

Park

It\'s a great and valuable site!

Britney

Fascinating site and well worth the visit. I will be backp

Elizabeth

You have built a good websitea

Katie

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(%

Keno

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!i

Jennifer

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.p

Jooni

Hi! Definitely nice and neat site you got there.g

Svetlana

Very+cool+design%21+Useful+information.+Go+on%21n

Hillari

Looking for information and found it at this great site...a

asd

kukan.aol.com

asd

kukan.aol.com

Ronja

H&M har rätt bra lack, faktiskt ;P håller länge, på mina naglar höll det i alla fall över två veckor =)