VARNING för denna klänning säger jag bara.....

52049-772....beställ INTE!
 Jaaaa..gosh.. jag vet ..det var ju jag som hade med den i Ellos Vs Juicy härom dan..MEN DET VAR INNAN JAG PRÖVAT DEN !!!OBS!

Idag kom mina två (!)klänningar..och fyy..de måste tillbaka omgående! HÅLL ER BORTA FRÅN DEM!
Jag tog storlek 34/36 och det är typ storlek 44/46 på dem...sämsta passformen jag varit med om på lääänge..hmm..sen jag prövade skopunktens skor igår!=)

Åhh..detta gör ju mig som får stå ut med att kallas  "märkesgalningen " av vissa nära& kära ;  )mig  ännu mer övertygad om att jag verkligen VILL fortsätta vara en märkesgalning och att budget shopping nog inte är menat för moi! Det funkar ju inte alls...
Förrutom DöskalleVansen a la Ellos...Lilla-E har fått sina idag oxå......too cute  ;  )!
Bild kommer lite senare...hoppas ni har en riktigt  fabulous Fredagkväll!

Ciao!♥


36 kommentarer
Linda

ååå! jag håller med dig. man köper där man vet vad man får ;)

linda m

Hoppas du får en underbar helg!

Leoni

ahh köpa på postordet e aldrig lätt, dom ändra som har bra saker e la redoute! bra blogg :)

alex

Du var inte vid stora h&m,drottninggatan idag, möjligtvis för att lämna tilbaka trenchen eller liknande?:] Tyckte jag skymtade dig.

Malin

haha, du har vekligen otur när det gäller budget internetshopping =D

therese

nemen stackars hannah, vilken otur du haft de senaste dagarna!!!

Cassie

Nej vad hemskt, jag hade ju nästan ställt in mig på att köpa den .. Hm, men oturen vänder Hannah :)

Cicci

Vilken otur! Postorder är verkligen inte det lättaste..man blir oftare besviken än nöjd!

yenny

vilken tur att du sa det, för jag va verkligen nära att beställa den där rosa från ellos... men då gör jag inte det, för jag är så smal o liten :D

Rebecka

vad synd att det blev så :( hoppas det går bättre :)

Gloom

mmm, jätte fabulous!!! Somna i soffan med kidsen...

hannahsthlm

Linda: Jaa..känns liksom bäst så..man har ju varit med om så många felköp som aldrig används..fööör mååånga;)!

Linda M: Vad gullig du är! Hoppas du och familjen fårr det samma=)!

Leoni: Tack=)! La Redoute är helt ok,spelar i en annan liga än Ellos och Josefssons känns det som;)!

alex: ha ha..det var jag...Skulle lämna tillbaka en blus som jag köpte när jag bytte trenchen typ en timme tidigare;)!

Malin: Japp, thats me=)!ingen Budget shopping drottning precis=)!!

Therese: Jaaa..klänningarna hadde jag sett fram emot..Jag hade ju tilloch med sett mig själv sitta brunbränd på stranden och äta glass i den rosa..så blir det ju nu dock inte...Riktigt hemska var de;)!!

cassie: Tack ska du ha för din pepping=)Hoppas på att budget shopping lyckan snaaaart vill komma till mig..;)
Tur att du inte köpte den..man blir ju verkligen lurad..Den ser ju hur liten och fin ut som helst på bilden den där klänninmgen och sen är den GIGANTISK när den anländer..usch;)!

Cissi:Jaa..jag är ju rätt ny i postorder branchen och vad jag hittils upplevt är inga höjdare direkt;)!

yenny: åhh..vilken tur att du inte gjort det..Du skulle säkert drunkna i den...Hel konstig passform hade de.. minst sagt;)!

Rebecka: Ja det var lite synd, men jag tar nya shoppingtag;=)!

Gloom: ha ha..det brukar jag oxå göra ibland..men ikväll är jag vaken;)!

lameilleuse

Åh vilken tur att du varnade mig. Åker till Grekland om två veckor och hade tänkt beställa den som beachklänning... Tur att Hannah är här och testar åt oss :o)
Ha en bra lördag!

Svalling

woops :P jag har beställt den och den skulle komma nästa vecka och jag är ju troligtvis mindre än dig :P om det stämmer på din beskrivning så får man väl skicka tillbaka den (; men vi får hoppas att vi har olika kroppstyper för jag tyckte den var snygg!

hannahsthlm

Lameilleuse: ha ha..klart jag alltid är till test förfogande när jag har möjlighet..;)och TUR du inte hunnit lägga in din beställning...Möjligtvis kan den bli som man vill att den ska bli om man syr om den och vem orkar det...Mina ska tillbaka!
Grekland låter soo lovely, skulle inte ha något alls emot att åka jag heller;).. Har för mig du bott där så jag förstår du känner många..Hoppas du får det toppen! (Men det är jag helt övertygad om att du får=) Hoppas du har en härlig Lördag du med!

Svalling: Åhh..vad synd! Men den såg ju såå otroligt söt ut på bilden och kanske kan den bli det om man syr in den lite...Du får kolla vad du tycker när den kommer..Annars är det ju som sagt enkelt att skicka tillbaka den! Kram!=)

8ball

is very interesting site...

Nicole

Oh o ho! very nice site!l

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

It\'s a great and valuable site!e

Elizabeth

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html
m

Katie

Fascinating site and well worth the visit. I will be backa

Hillari

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !k

Kim

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.:

Elza

Many interesting information on your site - keep up good workd

Bob

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.e

Kim

Great+Site+%2D+really+useful+information%21y

Kim

Thank for making this valuable information available to the public.

Amanda

Great Site - really useful information!l

Amanda

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck>

Prohor

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+work.

Elza

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guye

Jennifer

i+love+this+site.f

Jooni

I+have+been+looking+for+sites+like+this+for+a+long+time.+Thank+you%21y

Elza

Excellent web site I will be visiting oftenC

Kim

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21d

Jesus

It\'s a great and valuable site!r