Våran dag...

....har inte  inneburit någon som helst shopping i kläd eller smink väg, vilket jag tycker känns mycket bra!
Har redan tillräckligt med returer och felköp  att ta tag i och väntar på en del saker per post..någon hejd måste det ju finnas även för shoppinggalna mej.; )
Istället har vi ängnat oss åt en regelrätt : Det ska vara kul att vara ett barn Dag!!
Barn tycker oftast  inte  det är såå himla rooooligt att gå på shoppingturer..även om Lilla-E faktiskt tycker det!! Ha ha...Men Söta W uppskattar det  INTE....
Sååå... Idag flydde vi däremot vår älskade stad som vi typ alltid är i och bor i...Vi åkte tilloch med pendeltåg...Mycket spännande för barn som inte gör det så ofta kan jag tala om!

52049-780

Kolla in Lilla-E :s min..ser  han inte nöjd ut att finally  få åka pendeltåg så säg?!=)

52049-783
Här ser vi killarna i Dagens Outfit  väl framme på Tivolit poserandes med..Spiderman:

Lilla-E: Röd Svea Mössa
              Marin och blå Adidas jacka
              Baggy jeans by hm
              Svart/vit randiga strumpor från åhlens
              Nya Svart/vita basketkängor från Ellos (kom samtidigt som döskalle Vansen igår)
              Accessoar: Blå napp med bilar (den la han dock bort när det vankades karuseller..=)

Söta W: Blå Svea Mössa
              Blå och röd  Abercrombie hoodie
              Militärbrallor från JC
              Marin blå mocka kängor från Timberland

52049-781
Söta W och  kompisen Jonathan som vi hade lånat med  för dagen åkte denna discojet säkert 20 ggr..typ..Lika orolig var jag varje gång så som den knarrade  och såg ut under...Men hur  lätt var det  på en skala att hindra dem?;) Den lyfte liksom ganska långt upp i luften och snurrade i 230 bakåt oxå...Mycket mycket tur att den höll! =O

52049-784
Ett litet säkrare alternativ kändes Lilla-E:s val av rosa flodhästen som....ända till han ville BYTA djur under åkturen till ankan snett bakom och senare en båt med ratt som dock ej syns i bild.. och började ge sig ut på promenad på den snurrande  karusellen innan han slutligen kom upp på ankan..Gosh..Den där farbrorn som skötte på och avtryckar knappen och "bevakade" karusellen  gav mig inte Snälla ögat direkt när Lilla-E gav sig ut på sitt äventyr...But who cares?^^
Llilla-E hade riktigt fun  iallafall...

Sedan gick vi hela  vårat Lilla Company och åt middag med min söta kompis Patsy och  hennes underbara dotter Mandy som vi tillbringade dagen med...Inget är direkt enkelt med 4 barn ..men allt är roligt! =)
Är dock  lite glad att jag inte hade mer än 2 att natta och borsta tänderna på sen när vi kom hem...; )

Hoppas ni haft en awesome dag! Tivoli borde vi alla gå på oftare...vem skulle inte må bra av att åka runt på den där rosa flodhästen ovan eller att äta massa sockervadd?! Jag avstod dock...;)

Ciao!
59 kommentarer
linda m

åhhh..vilken underbar dag :-)

hannahsthlm

linda m: Jaa!Barnen hade det riktigt fabulous=)!

Emilee

Ser riktigt härligt ut.
Älskar bilden med flodhästen, den ser verkligen ut att undra vad det är för filur som sitter ovanpå :P

hannahsthlm

Emilee: Ha ha...Flodhästen hade all rätt att undra..filuren ovanpå hoppade mycket upp och ner innan han började klättra på den;)!

Kim

Vilka underbart söta söner!

Cicci

Låter som en underbar dag :)! Var låt tivolit?

Emma

söta bilder på dina två grabbar. får man fråga vem pappan är? eller ni kanske inte bor tillsammans?

jessica

*drar med mig hannah till den rosa flodhästen och bjussar på massa sockervadd* haha =D

suratanten

Härlig dag:) Själv inskaffade vi en gungställning igår.

Johanna

Vilka söta pojkar du har! Låter som en underbar dag.. och visst måste man hejda sig i shopping väg ibland ;)
Ha en bra valborg!

Vicky

Nämen gud vilken gullig bild på Lille-E på den rosa flodhästen! :)

Ida

hej.. svarar på ditt inlägg på min blogg. :)
Jo, du har fullständigt rätt. De flesta är faktiskt trevliga.
Härlig blogg du har!

Malin

Oh vilken härlig dag det låter som ni har haft! och så söta barn ! =)

Svalling

Haha, absolut! Det verkar som ni hade riktigt skoj. Måste bara berätta att jag drömde om att jag skulle ta make-up lektioner hos dig inatt, kanske beror det på att jag inte har råd eftersom jag är så dum och krossar min mobil när jag åkte med bussen här om dagen och jag är tvungen och ha en ny. GAAAAAAH FY MOA!

Bohemica

Åh vilka söta bilder, lilla E på flodhästen är en favorit! :)

Svalling

Föresten så måste jag säga att du verkar vara e otroligt bra mamma som verkligen är mån om dina barn, det är det bästa man kan vara! Kramar (=

Fancy Desire

Låter som en härlig dag! Måste säga att dina pojkar verkligen är tuffa! Fancy Desire

therese

lät som en rolig dag! blev grymt sygen på liseberg nu när ja läste om karusellerna=)

Felicia

Mysiga bilder på en mysig familj=)

irmeli

Härligt äventyr! Rosa flodhäst..hihi..ja ingenting går upp mot rosa! Sockervadd låter för sliskigt, men jag älskade det fluffet som barn jag med:)
Ha en superhärlig helg!!!

frida

låter som en härlig dag! och vilka härliga bilder! Riktigt mysiga! Man kan ju inte göra annat än att le =) grymt snygg färg på dina naglar förresten. Fräsch röd färg! Det gillar jag! Hoppas du får en mysig valborg!

Josefine

Guud vilka söta ungar du har. Riktigt mysiga bilder och kläder. Det är en mamma som dig som jag vill bli en dag. Du verkar hel cool! :)

yenny

oj du måste bo väldans, väldans centralt ju! lyllos :)

hannahsthlm

Kim:åhh..tack ska du ha=)!

cissi. Det var riktigt mysigt! =)
Vi var i Upplands Väsby där de hade en Knalledag med marknad och tivoli!

Emma: Tack=)! Pappan och jag bor inte ihop men vi är kompisar dock och barnen är där då och då!

Jessica: ha ha..Jag skulle gärna ta en tur på den där Flodhästen någon gång;)!

suratanten: åhh..gungställning..har ni trädgård?=)Mina killar skulle älska en gungställning men det får vi inte plats med...=/

Johanna: Tack=)! jaa..någon shopping hejd MÅSTE man ju faktiskt ha;)!

Vicky: ha ha...Jaa, han såg för cute ut på den, rosa och allt;)!

Ida:Tack ska du ha!=)
Jaa..det finns nog ändå fler trevliga än otrevliga;)!

Malin: Tack =)! Vi hade det awesome!

Svalling: ha ha..där ser man!=) Gahh..tist med mobilen..lät inte alls kul det!=(
Du får höra av dig någon annan gång du ska till Sthlm, det går "fler tåg"...(som man brukar säga)
Tack för din gulliga kommentar under..jag försöker verkligen vara den bästa mamman jag kan..inte alldeles enkelt ALLA gånger, men jag tror Lilla-E och Söta W är rätt nöjda=)!

Fancy Desire: Tack ska du ha!Ska hälsa dem det!= )

therese: åhh..Just loove Liseberg! Dit måste jag verkligen ta med mig killarna i sommar..Liseberg är mycket roligare än Grönan=)!

Felicia: Åhh..tack ska du ha!:)

irmeli: ha ha..Håller med..ingenting går upp emot rosa! :)Den rosa flodhästen var bara too cute..Skulle nästan velat adoptera honom..typ;)!
Sockervadd är MYCKET kladdigt..men det verkar som alla barn (nästan) är galna i det..iallafall i att köpa det! (Varken Lilla-E eller Söta W äter upp det...bara smakar lite här och där på fluffet=)
Hoppas ni har en mysig helg ni med! kram!

Frida: Åhh..tack ska du ha!=)
rött nagellack kan verkligen piffa upp vilken outfit som helst det..Me like!=)
Hoppas din Valborg varit bra den oxå! Kram!

josefine:Åhh.. Tack ska du ha=)!
Du kommer säkert bli världens coolaste mamma när den dagen kommer! ;)
Ha det bra!

yenny: mmm..det har sina för och nackdelar..men oftast trivs jag awesome! :)

anina

Det ser ut som om ni har haft en toppendag!
Fina naglar! Kram.

hannahsthlm

Anina:Åhh.. det hade vi verkligen!=)
Tack ska du ha..röda naglar kan pigga upp!
Kram!

Ida

Åh, Upplands Väsby. Där är jag uppväxt. :) Flyttade hemifrån förra året men mamma och syskonen bor kvar. I år var det nog första gången någonsin som jag missade Knallemarknaden, det känns lite trist. Men vad bra att ni hade det kul! :)

sara

nääää vad sött! :D

sara

åh, vilka sötnosar !:D

hannahsthlm

Ida: åhh..vad kul att du kommer där ifrån! Trist att du missade Knallemarknaden i år då..verkade som hela Väsby var där ungefär..och så vi =)!
Mysigt att komma ut lite utanför stan och gå bland korvstånd och sockervadd och karuseller=)!

Sara: Tack ska du ha!=)

8ball

is very interesting site...

Bush

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !:

Bill

Excellent site - do keep up the good work.r

Urii

I\'l be back... :)o

Marilyn

I\'l be back... :)e

Joon

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsT

Jesus

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.T

Urii

I you all love!

Sveta

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Sveta

I consider that beside Your site there is future!+

Jersey

Very cool design! Useful information. Go on!t

Jesus

Excellent+site+%2D+do+keep+up+the+good+work.t

Amanda

i+love+this+site.K

Bob

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21l

Anna

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?%

Hillari

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.%

Meteor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.

Bill

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Jersey

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!P

Hillari

This is very interesting site...d

Prohor

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Jesus

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luck2

Katie

You%2Bhave%2Ban%2Boutstanding%2Bgood%2Band%2Bwell%2Bstructured%2Bsite.%2BI%2Benjoyed%2Bbrowsing%2Bthrough%2Bit.N

Jooni

I enjoy your site very much! THANK YOUe

Elizabeth

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29s

Prohor

Wonderful pages! Keep up the grat work.t

Smit

Your%2Bguestbook%2Bis%2Bexample%2Bof%2Bmiddle%252Dclass%2Bguestbooks.%2BCongratulation%2521%2BI%2592ll%2Bshow%2Byour%2Bsite%2Band%2Bguestbook%2Bto%2Bmy%2Bfriends.u

Joon

Your site is very interesting and usefuls

Jones

Excellent web site I will be visiting often