Snart hemma hos mig...

52049-741       

1. DuWop Venom Gloss Tulip 225 kr
2.DuWop Blush Therapy Vivaldi 295 kr
3.HÅKANSSON Vitamin Spray Kiwi 239 kr
4.HÅKANSSON The Powder 199 kr

Nu har jag vaaaaknat från min lilla tupplur och känner mig aningen bättre! Kan bero på alla ipren jag proppat i mig..men jag hoppas det hela utvecklar sig åt rätt håll..Det blir dock ingen utgång för moi tonite..känner mig inte representativ direkt! ;)
Någonting måste man ju göra trots att man har feber så jag la just in en beställning hos
SMASHING för att muntra upp mig lite, här ovan ser ni vad som snart är på väg hem till mig!
Är riktigt nyfiken på DuWop Blush Therapy rouget och Kiwisprayen! Ni som läser min blogg vet ju att jag inte kan leva utan Katarina Håkanssons VitaminSpray! Kiwi har jag dock ej testat och istället för att ta min vanliga PassionFruit så beställde jag den...Hoppas den är lika bra! Recension kommer!

Hoppas ni har en riktigt Coosey Lördagskväll!
Om ni ska ut får ni ta en Cosmopolitan för moi oxå....;)

Kram Hannah♥

Fotar imorrn det som kom från ellos igår...orkar  faktiskt inte göra det idag..Hoppas på att jag vaknar som en nyyy
människa imorrn och mår prrriiiima! Även om jag nu  ej gör det så LOVAR jag att det kommer foton..ok!=)
63 kommentarer
Vintage*Jessica

skrattar att det kan vara så kul att se vad andra handlat ler :)


Hoppas att du kryar på dig snart ;/
samt att du slipper fula kommentarer
Har klarat ifrån mig från sån skit
bara avundsjuka Människor


Kramen damen

Nya smink saker wiiiie kul kul :)

Mocca

Krya på dig!!
Och jag läste ditt inlägg om vad du råkat ut för. Trist när folk absolut måste skriva ngt spydigt ist. för att bara surfa vidare. Har också råkat ut för att ngn har använt mitt bloggnamn och skrivit en elak kommentar :(

Skönt att det här redde ut sig iaf. och stå på dig!! Du har redan gått igenom så mkt. så låt inte elaka kommentarer från anonyma människor (för det var ju den som tog en annan bloggares namn) "komma åt dig".

Du är stark!!
*kram*

Tinna

Krya på dig tjejen! Passa på att vila upp dig. Kramis Tinna

lameilleuse

Hej Hannah! Sticker ut på stan nu och ska absolut ta en (eller ett par) Cosmopolitan för dig!

De som kommenterar och inte vågar sätta ut sina namn kan ta sig!

Krya på dig!
Kram

hannahsthlm

Vintage jessica:
jaa..det är underligt det där..man blir ju näääästan lika glad åt det andra shoppar som åt det man själv handlar;)!
Nytt smink är såå kul! finns nästan inget bättre ju!!
Ha det bra gumman! Kram!


Mocca: Jaa..förstår mig inte på människor som måste hålla på att skapa intriger istället för att bara låta det vara...Man borde ha annat att göra än att skicka kommentarer i andras bloggnamn..men det finns människor till allt tyvärr...=(

Nu är det här ur världen får vi hoppas OCH händer det igen med någon annans bloggnamn så är det ju nu många som vet om att sånt här kan inträffa och det är lätt att jämföra IP adresser etc.

Jag bloggar på som vanligt och låter inte anonyma kommentarer stoppa mig...Tack för dina gulliga ord!
Hoppas du har en bra helg! Kram!

Tinna: Tack! Jag bara vilar och vilar..jag lovar!;) Vill va frisk imorrn så jag kan gå på staaaan...Hoppas du har haft en riktigt trevlig dag! (och kväll) kram!

Lameilleuse: Tack:)!åhh..vad gullig du är då;) Hoppas du får det riktigt rooooligt! Stor Kram!

Julia

Din blogg är kanon! Men gud vad du handlar =) Men det är jättebra, för då får man massa tips ;) Har du inte testat de nya krämrougerna från Maybelline?

hannahsthlm

julia: Tack:) Shopping perioder varierar..just nu blir det mer för att det behövs..Crmerouget från Maybelline har jag inte testat, Du menar Dream Mousse rouget?! Om jag gör det lovar jag att recensera här! Kram!

Vanja

Keep on blogging :D

Sofia

KRYA PÅ DIG!!!

You know you love me

Är så glad att du lyckats bemästra din Anorexi, det är en sjukdom jag hatar, som verkligen förstör folks liv! Har några drabbade vänner och jag förstår inte hur människor kan ta så lätt på det. Det är liksom inte bara att äta lite mer. Folk borde få veta mer om sjukdomen

Vet inte riktigt vad jag vill komma med texten över, var bara tvungen att uttrycka mig! haha

jessica

korkade jag..men vad är vitaminspray??

anina

Är så sugen på att beställa duwop-produkter :) Lär vara super!

Simply me

Medbloggerskor, jag behover er hjalp med ett for mig viktigt (om an ganska ytligt) beslut, kolla garna min blogg och ge er asikt, jag litar ju pa era stilrad :)
*Kram*

Max Power

Det är ganska dyrt med smink alltså? ;)

frida

Jag har funderat över dom där vitaminsprayerna ett tag. Hur fungerar den? är det en sånn man bara sprayar ett sprut i ansiktet för att pigga upp typ? alltså jag har verkilgen ingen aning om vad man har den till, men jag är lite nyfiken =) take care!

suratanten

Jag ska nog också pigga upp mig med lite webbshopping:)

Johanna

Åhh mera sköna produkter hem alltså! :)

Cicci

Du får recensera produkterna sen!!

hannahsthlm

vanja: Självklart:)!

Sofia. tack gumman!:)

You know you love Me: åhh..absolut! Anorexi är en komplex fylld sjukdom som alldeles för många vet för lite om...För det är verkligen en sjukdom! När det går över gränsen är man riktigt illa däran..Som tur är finns det mer forskning och kunskap nu än för bara några år sedan! kram:)

jessica: åhh..Vitaminspray är som ett fuktspray/ansiktsvatten som man sprayar på huden..superbra!:) jag ancänder det istället för ansiktsvatten för det är skonsammare för hyn tycker jag!

Simply Me: Ska kolla in:)!

MaxPower: mmm...du slipper de utgifterna va!?;)

frida: jaa..man kan säga att man sprayar runt lite och piggar upp;) Själv använder jag mina både morron och kväll istället för anisktsvatten! De är perfekta! Ger fukt, drar ihop porer och torkar inte ut som en del ansiktsvatten kan göra..Tycker du ska pröva ett från håkansson nån gång,adorable! =)
kram!

Suratanten:Jaa, det tycker jag! Kan man absolut behöva ibland;)!

Johanna: japp...ser verkligen fram emot att de ska anlända nu=)!

Cissi. Ska jag absolut göra!=)

frida

Tack för hjälpen! Tycker oxå att vissa ansiktsvatten torkar ut.. måste nog ta och införskaffa mig den där sprayen snart! =)

hannahsthlm

Frida: Ja det kan jag verkligen rek! Passar bra på sommaren om man vill fukta huden efter beachen oxå eller om man sitter framför datorn mycket! Ska även kunna användas ÖVER makeup om man vill återfukta men det brukar inte jag göra dock...Kram!

hotspot

Åh din lilla shopping-galning, nu blev jag genast avis :)

hannahsthlm

Hotspot: ha ha..kan tänka mig du har rätt mycket där hemma i badrumsskåpet du oxå;)!

8ball

is very interesting site...

Jennifer

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+time+

Urii

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21n

analbleaching

Hello, nice site

Jones

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)+

Jimpson

Looking for information and found it at this great site...g

Marilyn

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetingsa

Park

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timer

Marilyn

Very+good+site%21+I+like+it%21+Thanks%21n

Sveta

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Vasilii

Just%2Bserfed%2Bin.%2BGreat%2Bsite%252C%2Bguys%2521%2B

Elizabeth

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21u

Bush

Excellent site - do keep up the good work.:

Meteor

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%2B

Keno

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Marilyn

This is very interesting site...g

Bill

I like it and the background and colors make it easy to reado

Sveta

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!y

Jersey

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.a

Smit

This is very interesting site...k

Sveta

Hello people! Nice site!t

Hillari

Fascinating%2Bsite%2Band%2Bwell%2Bworth%2Bthe%2Bvisit.%2BI%2Bwill%2Bbe%2Bbacki

Smith

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Vasilii

Hi! Definitely nice and neat site you got there.r

Elza

I+consider+that+beside+Your+site+there+is+future%21+

Vasilii

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!n

Prohor

Your site is very interesting and usefule

Bush

I\'m love this great website. Many thanks guyr

Svetlana

Very good site! I like it! Thanks!.

Vasilii

Cool!.. Nice work...i

Anna

Hi! Definitely nice and neat site you got there.d

Bush

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Nicole

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(e

Elza

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Sveta

I like it and the background and colors make it easy to read

Elza

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21%83

Jones

I\'l be back... :)t

Jesus

Excellent site - do keep up the good work.+

Elizabeth

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.i

Helga

This is very interesting site...e