På mitt nattduksbord...

52049-631

Jag blev utmanad förra veckan att visa vad jag har på mitt nattduksbord av Tinna...
här ser vi då "äntligen "resultatet...För tillfället har jag en bambuträd sittpall som nattduksbord
som vi förvarar lakan och snuttefilttar i!
Lilla-E har fortfarande sin spjälsäng bredvid min säng..därför kan man säga att detta nattduksbord likamycket tillhör Lilla-E! (meningen är att Lilla-E ska ta över detta sovrummet helt till sommaren)
VI SER PÅ HANNAH & LILLA-E:S NATTDUKSBORD JUST IMORSE:

♥Grönrutig barnlampa
♣ Tinky Winky & Dipsy (de två Teletubbies killarna..)
♥Polisbil (hur kan man sova utan den bredvid sig..)
♣Kamm med Nalle Phu
♥Blå napp med sköldpadda
♣Blå och Rosa nappflaska med stjärnor
♥Senate Damernas Värld (som jag glömt att packa upp ur plasten..hmmm..måste läsas ikväll..=)
♣Ebbas Stil (Av den enkla anledningen att jag lovat att recensera den och den enda tid jag har att läsa är innan jag somnar)
♥Vitt skinnarmband med hjärta
♣Min rosa axcent klocka
♥Mina NUTRICOSMETICS från Friggs. Ska ge en vital och strålande hy...får se om det funkar...kostar ca 90 kr...recenserar när jag använt upp dem!
♣E-vitamin creme från Body Shop som jag använder som handcreme.

Eftersom Tinna ville se vad vi "vanliga" människor har på våra nattduksbord som en kontrast till "hemma hos reportage" hos kändisar så utmanar jag nu:
Anina   och  Emilee  att göra samma sak!

Ciao!
46 kommentarer
Maria

Hmm, jag har inte ens något nattduksbord :)

therese

har en lika dan axcent klocka som dej, dock sitter den inge bra på min arm, annars e den väldigt söt tycker jag

Malin

åh så gulligt nattduksbord =)

Blackout

Ojj!
På mitt nattduksbord finns öronproppar, ficklampa, bok, handkräm HTH, bettskena, ett glas vatten och ibland nästejp :-)

suratanten

Då skulle du se mitt nattduksbord just nu, kanske dags att vika all ren tvätt som jag lagt där.

sofiemadelene

Åh jag har en likadan klocka. Fast jag har satt på ett vitt band på den nu, men jag ska nog byta tillbaka =)

Tinna

Åh, vad fint..Kul att du antog utmaningen :) Ha en riktigt bra kväll..

josefin

jag skulle vilja ha såna där teletubbies ;)

hannahsthlm

maria: neeej..inte jag heller ju egentligen...har ju den här bambugrejen för tillfället:)!

therese: Vad synd att den inte sitter bra..jag har 3 olika..gillar dem:)

Malin: Tack:)!

Blackout: oj..ha ha..nästejp..inte dåligt:)!

suratanten: Ren tvätt tar tid att få på plats..=)!

sofiemadelene:Vitt band låter oxå snyggt på den klockan..=)!Har även en med vitt band men utan stenar..

Tinna: Klart jag gjorde..är ju kul med utmaningar;) Ha en bra kväll du med!

josefin: ha ha..visst är de söta?=)

Louice

Så du läser Ebbas bok, hur är den? Är den bra? :)

hannahsthlm

Louice: Jaa..mycket bra tips om nätshopping, slänga/spara tips och makeuptips...vissa saker mindre bra MEN på det stora hela verkar den köpvärd..Kommer med en recension snart..håll utkik=)!

Emilee

Hihi, jag ska anta utmaningen så fort jag fixat tillbaka mitt pro-medlemskap! =) Ska försöka fixa det så fort som möjligt!

Ebba

Vilka söta små saker!

bettan

haha åh ja älskade tellitubbies näs ja va liten bambina, barn alltså:)

mikkan

jag vill också ha så klocka :D
och "ebbas stil"
Jag frågade på Min blogg om man kan räkna ebba som kändis? kan man de?

Anonym

haha en härlig blandning!

hannahsthlm

Emilee: åhh..Kul=)!Hoppas det ordnar sig snart med medlemsskapet..

Ebba: Tack:)!

Bettan: Åhh..de är ju bara såå söta ju..man kan ju inte nnat än tycka om dem=)!

mikkan: Angående Ebba så tycker jag man kan räkna henne som kändis...

anonym: Visst är det;)!...

Vintage*Jessica

sött Bakgrund e det tapen som e så i sovrummet :)

Mitt Nattuksbordet e en salig röra av alla ljus rökelser elefanter nappar böcker mm som ska trängas på den lilla Platsen :)

Ha det bra tjejen :)

hhannahsthlm

Vintage Jessica: Japp, det är en fondvägg med moln som är i det sovrummet...Visst är det mycket som samlas där bredvid sängen när man har barn...Ha det bra ni med=)!

Max Power

Haha! Telletubbies! Fett!

Hanna

söt kam med nalle phu o hjärt armband! ;)

hannahsthlm

Max Power: he he..visst är det;)!

Hanna:jaa..kammen är Lilla-E:s och armbandet mitt;)!

8ball

is very interesting site...

Elizabeth

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.u

Jimpson

I you all love!i

Hillari

I you all love!

Park

Sentimental and nostalgic. Great.s

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jooni

Your work is marvelous!!.

Katie

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(w

Meteor

I have your site for its useful and funny content and simple design.+

Keno

Great Site - really useful information!n

Meteor

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Jimpson

Fascinating+site+and+well+worth+the+visit.+I+will+be+back

Smit

Greetings%21..+

Jersey

I enjoy your site very much! THANK YOU7

Vasilii

Hi%2C+all.+Nice+site...I+really+like+your+site+%21+Good+job+man.

Svetlana

Fascinating site and well worth the visit. I will be backe

Jennifer

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.r

Svetlana

Sentimental and nostalgic. Great.c

Britney

Very%2Bcool%2Bdesign%2521%2BUseful%2Binformation.%2BGo%2Bon%2521

Hillari

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!c

Marilyn

Great Site - really useful information!e

Meteor

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyo

Welcomepekin

Great site!
Thanks for letting me look around. :)