Missödena från Skopunktens webb...

52049-771

KEEPERS   Dessa heter Virkad Kil kostar 249 kr och de behåller jag trots allt!

Och här ser ni NOT KEEPERS:

Gummistövel Små Blommig 199 kr  (gratis med min beställning om man beställde 3 par men de ska tillbaka!!)
Kilklacksstövel med Spänne 399 kr (Det absolut värsta jag prövat på läänge ...)


Alla beställda på Skopunktens webbshop

Hoppas ni har en Fabuluos Friday tots regnet..Jaa..här i STHLM är det alldeles grått idag iallafall!
Lilla-E fick dock användning för sina nya Döskalle Gummistövlar imorse..något positivt=)

Ciao!

41 kommentarer
Evelina

men?! varför tillbaka med gummistövlarna?! Hur söta som helst j....själv tänkte jag inhandla de rosablommiga...perfekta för regniga dagar på landet med hunden:)

hannahsthlm

Evelina: åhh..de är alldeles för stora och så har jag ju redan ett par gummistövlar...MEN...kan kanske byta dem till en storlek mindre om det inte blir för krångligt att skicka fram och tillbaka..=)Har mejlat skopunkten och frågat hur det går till med returer..Kram!

Malin

Jag tänkte köpa dom som du behållde först! men jag hade redan så många högklackade så jag fick int köpa dom för mamma eftersom hon betalade^^

hannahsthlm

Malin: Neej..frågan är ju om jag kommer ha användning för dem jag heller..har måånga kilklacksskor nu..Men snygga tycker jag de är:)!Ha en bra dag!

frida

kilklackarna var ju riktigt snyga! Dom förstår jag att du behåller! Fast gummistövlarna var ju oxå söta. Ha en bra dag! Kram!

suratanten

Ha ha...ja det är svårt att se riktigt hur skorna ser ut på nätet. En del av deras skor lyser verkligen dålig kvalitet, men det finns guldkorn.

fashionista

Helt nya bruna cityshorts säljes, stl 36, intresserad? :)

therese

du gör rätt i som skickar tillbaka kilklacks stöveln. annars tyckte jag den blommiga gummistöveln va söt, men de kanske va så att du egentligen itne ville ha den utan bara tog me den eftersom man får ett par på köpet=)

Sandra

Trist att du inte blev nöjd med alla saker du beställt. Usch ja vad grått det är idag =)

jessica

tack för tipset om skobutiken, har lagt in beställning =) snygga och billiga skor, sånt gillar jag!! ha en trevlig kväll, jag och barnen åker till pappan och kommer hem i morgon igen..kram jessica

sofiemadelene

Åh jag satt också och funderade på om jag skulle beställa skor från skopunkten här om dagen, fast jag hittade ett par på wedins idag =)

Christine

Åh, fina kilklackar! Ska nog ta och köpa de där gummistövlarna. Söta som få! =)

Cicci

Jättefina kilklackar!

Leoni

söta stövlar:)

hannahsthlm

frida: jaa..kilklackarna med virkat var faktiskt helt ok och sköna!Gummistövlarna är oxå söta men inte såå söta att jag vill ha dem;)!
Hoppas du har en härlig Fredag! Kram!=)

Suratanten: ha ha..ja att köpa SKOR på nätet är väll egentligen det svåraste..jag som tom. har svårt att hitta skor när jag går ut och in i affärer och PROVAR ;) Skopunkten har säkert många godbitar..de jag fick hem var det dock inte..virkade kilklackarna var dock helt ok! Alltid något;)!

fashionista: Tack för erbjudandet men jag är tyvärr inte ute efter ett par cityshorts just nu! Ha det bra!

Therese: Precis så var det!;) Jag tog med gummistövlarna bara för att man fick ett par gratis..nu när jag ändå ska returnera de uggly kilklacksstövlarna så kan ju gummistövlarna oxå åka tillbaka...blir nog bäst så!=)

Sandra: hmmm..verkligen riktigt ruggit och tråååkigt väder idag!=(
Vi får hoppas det blir finare i helgen..Ha en trevlig fredag!

jessica:åhh..jasså ni åker dit över helgen! Håller tummarna för att ni får det roligt och mysigt=) Kram!

Sofiemadelene: åhh..vad var det för godbitar du hittade på Wedins då?=)

Christine: Tack=)! Stövlarna är sööta..inte riktigt min stil bara känner jag,men söta det är de=)!

Cissi: tack=)!

Leoni: Det är de allt,bara inte såå söta att jag behåller dem=)!

8ball

is very interesting site...

Jones

Just serfed in. Great site, guys!+

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Looking for information and found it at this great site...l

Jooni

Sentimental+and+nostalgic.+Great.%2B

Jersey

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.u

Amanda

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)

Jesus

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !o

Amanda

Hi! Definitely nice and neat site you got there.g

Park

Looking for information and found it at this great site...e

Marilyn

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?n

Vasilii

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsa

Marilyn

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..

Prohor

Sentimental and nostalgic. Great.+

Jooni

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Hillari

I consider that beside Your site there is future!:

Helga

Hello people! Nice site!a

Elza

This is very interesting site...s

Svetlana

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.h

Britney

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!o

Jennifer

Fascinating site and well worth the visit. I will be backA

Jones

Very good web site, great work and thank you for your service.s

Jesus

Excellent site, added to favorites!!v

Elza

I%2Benjoy%2Byour%2Bsite%2Bvery%2Bmuch%2521%2BTHANK%2BYOUm

Elza

I enjoy your site very much! THANK YOUm

Elza

I+enjoy+your+site+very+much%21+THANK+YOUm