Mina senaste inköp...i klädväg..

52049-722

..som jag kommer behålla ser ni ovan!

1. Svart/vitPrickig Blus från H& M  249 kr (var 10% rabatt för klubbmedlemmar så i slutändan blev priset 224 kr)
2. Bruna skinn Slipin Skor av märket La Boutique från La Redoute  419 kr med 25 % rabatt.
(Ser nu att mina rosa strumpbeklädda fossingar sticker fram och matchar Barbapappa mattan väääldigt braaa...hmmm=)

Igår retunerade jag typ HELA min La Redoute beställning utom dessa sööööta bruna slipin skorna!
En blus i beställningen som anlände  var sööt men gigantisk, ett par skor (Conversen) alldeles för stora, två linnen till killarna såg inte riktigt ut som jag tänkt mig osv...men jag gillar ändå nätshopping! Det är ju så enkelt att returnera och byta!

Har just lagt in min första beställning på H&M Rowells på  ca 5 år....det ni...som ni kanske har märkt här på min blogg är jag tvärtemot många andra bloggare ingen HM junkie!! Har blivit besviken på deras kvalitet, speciellt på barnkläder, såå många gånger...men nu har jag alltså lagt in en beställning som kommer i slutet av April!
Ska bli spännande och se om kvaliteten på HM Rowells blivit något bättre sedan hm blivit så populärt även utomlands=)!
(Någon som sitter inne med info om det? Är den lika bad fortfarande?!)

Anledningen  till att jag la in beställningen idag är att jag i förmiddags slank in på hm i Fältöversten och fick med mig en bedårande prickig blus hem...har inte varit inne på hm på eeeevigheter(säkert innan jul eller typ januari iallafall...) och blev glatt överraskad...Blusen är hur cute som helst och har super bra passform...hur den ser ut efter en tvätt återstår dock att se!!

Jag är genomförkyld och borde bäddas ner...äter host medicin från Spanien med starka ingredienser men inte ens det hjälper!! Skulle ju gå och få den där Goodiebagen på Debenhams tonite ju och smuggla in lilla-E på tjejkvällen!! Fårse om jag fixar det...Petra, Helen och Pernilla skulle gå oxå...skulle va kul & se dem!
Den som lever får se om jag och Lilla-E kommer iväg...troligtvis gör vi tyvärr inte det..=(

Ciao!

Såg att jag fått kommentarer, lovar att svara på dem ikväll.Tack för att ni läser, ni är bäst, Kram!
65 kommentarer
Joanna

Gillar blusen! Snygg!

Hanna

Hur gammal är du? 40+?
Har du någon sorts 40-årskris eller?
Du bloggar om mode liksom, HAHA

PUSSPUSS

Vintage*Jessica

Men hanna pleeease hoppas att ni tar er dit :)
vill se goodie bagen :)

friskna till Puss

Bohemica

Finfin blus! :)

Nina

Vilken otroligt söt Barbapappa matta! :D:D

Amira

Snygga köp ;) vilken söt matta... skulle kanske ha en i mitt rum, haha :)

suratanten

Jättefin blus! Jag köpte ett par örhängen på H&M idag, när jag kom hem var de redan trasiga...hmmm.

Flinga

Superfina skor! :)

anina

Jättefin blus och skorna var snygga!

Li

Hihi. Det ser ut som att barbapappa gömmer sig bakom blusen!

Tinna

Vilken söt matta :)

Tinna

Skorna är skitsnygga oxå för den delen!

hannahsthlm

Joanna: Visst är den, blev positivt överraskad när jag hittade den på hm, kommer säkert någon outfitsbild framöver med den:)!

Hanna: Ursäkta? Varför skulle jag vara 40+?!Ser jag ut som det , eller?;)Det tycker då verkligen inte jag iallafall! Många tror att jag är min älsta sons storasyster eller dylikt..Jag har just fyllt 30 om du ville veta och jag tycker verkligen inte det är något fel att blogga om mode vilken ålder man än råkar befinna sig i! (vare sig man är 11 eller typ 80+)!!
Jag bloggar om mode och makeup för jag tycker att jag har något att bidra med och för att det är mitt största intresse och för att jag är utbildad inom området! OM du tycker det är störande eller konstigt så behöver du absolut inte läsa min blogg!
Det är helt frivilligt!
Det finns andra som uppskattar det jag skriver om och det räcker för mig! Jag kan tala om att jag umgås med människor som är allt från 23 till 35...ålder är endast en siffra för mig:)Hur gammal är Kate Moss? Rachel Zoe? Hur gammal är inte Sarah Jessica Parker?..minst 40+..:=0, Hur gammal är Vanessa Paradis?Hur gammal är Heidi Klum? Hur gammal är Tyra Banks?,Och Hur gammal är Filippa K ?eller..Tom Ford ?eller help!Alice Timander..90+?:0
Skulle det vara något fel att gilla kläder, mode och makeup även om man inte är 15?! Jag förstår inte riktigt din kommentar FAKTISKT...för mig började mitt intresse VÄXA när jag hade råd att köpa det jag ville ha..dvs. efter 25...men jag har alltid varit en fashion addict!
Ha det bra du med!

jessica: Tyvärr...vi kom inte dit=( Soo sad!Kram!

Bohemica: Tack:)

Nina: ha ha..tack..vill ha en till större oxå:)!

Amira: Tack:) Visst är den cute;)!

suratanten: Tack=)Tråkigt med örhängena..sånt där händer ALLT FÖR OFTA med saker från hm...=(

Flinga: Tack=)! Hoppas man kan börja använda Slipin nu snart bara..:)

Anina: Tack:) Hoppas på att de blir välanvända i vår (både blusen och skorna)

Li: Ho ho..ja det gör det faktiskt;)

Tinna: Tack:) Mattan är hur mjuk och gosig som helst oxå..=)

stina

Fint alltihopa =)

hannahsthlm

Stina: Tack:)!

Johanna

Snygga skor!

hannahsthlm

Johanna: Tack:)!

Tess

å den mattan är så söt!
blusen & skorna var riktigt snygga de med:)

therese

såg jätte snyggt ut. rensencera hm sen vettja, också besviken på deras plagg!

Marie

Omogna flickor som Hanna stör mej! Det finns faktiskt ett ställe i helvetet för tjejer som inte stöttar varandra.......
Hälsningar från Marie, 40+

Emma

Vilka fina skor Hannah! :) Blusen var också söt. Och du ser verkligen inte ut som 40! Inte för att det är nåt fel att vara 40+, speciellt inte om man är lika snygg som SJP hehe. ;) Håller med helt och hållet om att ålder bara är en siffra. Kram!

Sandra

Fina saker du köpt! =)

sofiemadelene

Jag gillar faktiskt inte heller Hm, jag tror alltid att jag gör det, men det slutar bara med att jag blir besviken när jag går in på en affär eller när kläderna är helt håliga efter en tvätt..

Camilla

Fint!

jessica

sån där barbapapamatta vill jag oxå ha, vart har du fått tag på den??

Christine

Fina skor! Men kan man gå i dem?? Haha.
Hörru snacka inte skit om H&M... they'r fabulous! ;-) Synd för barnkläderna. de som har så söta babykläder, hihi!
Krya på dig!

el_greco

Hur kan man någonsin köpa ett par skor med kilklack???
Det måste va bland det fulaste som någonsin har skapats av modevärlden. Annars har du all min respekt för din blogg och det du skriver.

emma

hanna vad jag gillar din matta så jälva söt:)

hannahsthlm

Tess: Tack:)!

Therese: Tack:)! Ja det kan jag göra..jag recenserar lite Nätshopping sen när hm anlänt:)!

Marie: åhh..visst gör det det!40+ är väll ingen ålder..man blir såå less! Nu visade sig det hela vara ÄNNU sjukare NÄR det nu inte var Hanna som skrivit det hela utan någon som UTGETT sig för att vara henne..Såpoperan fortsätter..Ha det bra! Kram!

Emma: Tack:) Nej..40+ blir vi förhoppningsvis ala en dag och det är det verkligen inget fel att vara;)!

Sandra: Tack tack:)!

Sofiemadelene: Jaa..så är det för mig också..men jag hoppas det går bättre med mina inköp denna gång?! Det visar sig..=)

Camilla: Tack:)!

jessica: Jag har köpt den på BONTI här i Sthlm. Du kan gå in på deras hemsida: www. bonti.se och kolla, tror att de kanske kan skicka saker med post..du kan ju alltid mejla dem och fråga? Kram!

Christine: Jaa..man kan gå i dem..riktigt bra faktiskt!=)Har dock bara prövat inne med just dessa MEN jag har andra liknande som funkar bra att promenera i!
Jag vill oxå tycka om hm, kanske har just jag bara haft otur, de har säkert prima saker oxå!=) Kram!

el_greco: ha ha...Jag har varit en platå och kilklacks junki sen jag föddes och såg mammas gamla 70 tals platåer gömda i klädkammaren..Jag tycker det är grymt snyggt!Är såå glad nu när de stora modehusen överöst catwalken med chunkyshoes;)!.. Men jag har all förståelse för din åsikt, det är ju kul att vi alla har olik smak!! Ha det bra! kram!

Emma: Tack!Visst är den föör gullig!:)

jessica

ah då ska jag genast kolla den =)

Christine

Vill tillägga att hm blivit bättre på senare. innan var det kanske sämre, men nu tycker jag det är bättre än t ex vero moda och gina tricot(budget nörd! haha). Du får nog ge dem en chans =)

Sophia

Söt matta!

hannahsthlm

jessica: Hittade du ngt roligt på Bontis sida?=)

Christine: Jag ska ge dem en chans..promise:)!

Sophia: tack!:)

8ball

is very interesting site...

Jennifer

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.o

Sveta

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.3

Jones

Nice site... Cool guestbook...

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bob

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(

Bob

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

Jooni

Thank you for your site. I have found here much useful information...1

Svetlana

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckd

Svetlana

Hello people! Nice site!e

Prohor

Oh o ho! very nice site!Y

Kim

Very good site! I like it! Thanks!f

Smit

Nice site... Cool guestbook...

Jimpson

Greetings!..k

Jesus

Excellent site - do keep up the good work.+

Bill

Just serfed in. Great site, guys!

Bob

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Joon

i love this site.r

Jesus

Very good site! I like it! Thanks!i

Smit

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.k

Katie

Excellent site, added to favorites!!0

Jesus

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...n

Bob

Oh o ho! very nice site!o

Keno

Very cool design! Useful information. Go on!u

Elizabeth

I like it and the background and colors make it easy to reade

Meteor

Nice+site+its+very+interesting+site%21+your+site+is+fantastic.m

Bill

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(t

Svetlana

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.+

Jennifer

I\'l be back... :)e

Kim

Pretty+nice+site%2C+wants+to+see+much+more+on+it%21+%3A%29%2B