Make up för den Matta Looken...


Har fotat mina make uper igår och idag.....En är matt och en är mer transparent.
Med en här digitalkameran kanske inte resultaten riktigt blir så olika som de blev irl (i riktiga livet)
OCH sen har jag inte tid att ta bilder tills jag blir någorlunda nöjd heller direkt...min fotograf (Söta W) tar max 3 bilder..sen får jag välja..det är hårda bud=)!

Här kommer iallafall den mer MATTA LOOKEN från gårdagen:52049-673

För att se en större bild av de produkter jag använt, klicka på bilden!

1. Fuktcreme är ELIZABETH ARDEN:s  Visable Different
2.Ögoncreme är BIOTHERM Age Fitness 2 Yeux
3. Primer är CHANEL Bas Lumiere
4.Foundation är DIOR Eclat Satin nr 200 (glömde ta med den på fotograferingen..kan lägga in en bild senare)
5. Concealer penna är LA PRAIRIE nr 1
6. Grunden är fixerad med DIOR lösouder (världens bästa puder=)
7. Rouget jag svept på lite av vår en skir look är från LANCOME och heter Blush Subtil Sheer nr 112
8.Ögonen har ramats in längst intill ögonfransarna uppe och längst ut nere med LANCOME Cranyon Kohl
BRUN
9.Längst ut i ögonvrån upptill har jag använt flytande eyeliner från KANEBO  , den heter Kanebo 38 grader och färgen är brun
10.Mascara jag använta både på över och underfransarna är HELENS RUBINSTEIN Lash Queen Feline Brown
11.På läppana har jag använt DIOR ADDICT nr 482 (perfekt läppstift med lippgloss känsla och lagom glans)
12. Ögonbrynen har fyllts i med många små drag med LANCOME Cranyon Kohl Surcils Brun

Håll utkik senare..då kommer dagens lite  mer transparenta look där jag använt lite andra produkter!
Nu ska jag  tvätta till vår Sälenresa som närmar sig med stormsteg(måndag)...och väcka Lilla-E som somnade i vagnen när vi var på stan förrut..svarar på de kommentarer jag såg jag fått lite senare...Hoppas ni har en hääärlig Saturday=)!

Kram/Hannah
26 kommentarer
karolina

Vilken fin mejk,ögonen är bra tycker jag,,söt!

hannahsthlm

Karolina: Tack:)!Makeup är verkligen mitt största intresse;)!

Svalling

Väldigt fin make up måste jag säga! ;) Var jobbar du som? (:

hannahsthlm

Svalling: Tack:)! Håll ukik efter den andra looken som kommer snart också..;)Jag jobbar som makeupartist,meeen det är alltid lättare att sminka andra än sig själv!

Ebba

Det var väl snyggt!

hannahsthlm

Ebba: tack:)!

Svalling

Jaha, var om man får fråga? ;) Vid nästa stockholms besök kanske man skulle överväga att få lite sminktips av dig! :)

hannahsthlm

Svalling: Jag frilansar!Håller på att ev. starta upp en salong inom en snar framtid inom make och styling, men inget är bestämt! Du får gärna mejla mig om du vill ha makeup eller tips när du kommer till Sthlm nästa gång! Min mejl är: [email protected]
Ha det bra!

jessica

haha jaa han vill ju inte skämma bort dig med att ta massa kort heller ;)

jessica

jag vill oxå ha tips eller makeup ju när jag kommer ner i sommar *ler sött*

Micke

Håda bud med en sådan fotograf.. ;)

Hej också, tack för titten. Man kanske kan tacka nej till dessa men inte jag då. Ha en bra söndag.

P.S. Denna matta var bäst! D.S.

hannahsthlm

jessica: ha ha..nej precis..han säger:" Nu är jag klar..du har fått dina kort, de är bra"..sen om jag typ blundar på alla tre spelar ingen roll..typ;)!
Självklart kan du oxå få makeup och tips om du åker till Sthlm..bara att slänga iväg ett mejl=)!

Micke: ha ha..ja det är det allt..men han är rätt charmig när han har sin bestämda min och säger"Bara tre"!;)
Tack för du kika de in själv...Hoppas kotletterna var goda=)..men som sat, inget för moi!;)
Ha en skön Söndag du med!=)

8ball

is very interesting site...

Jooni

Sentimental and nostalgic. Great.d

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Smit

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Elizabeth

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?2

Joon

Great Site - really useful information!

Amanda

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.e

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

Svetlana

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!9

Britney

Your+guestbook+is+example+of+middle%2Dclass+guestbooks.+Congratulation%21+I%92ll+show+your+site+and+guestbook+to+my+friends.p

Anna

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !i

Jesus

Excellent site - do keep up the good work.

Markhedda

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.