J`adore Emma

52049-758

..och snaaaart är hon ju tillbaka i rutan igen med Emmas Värld som drar igång den  7 Maj.
Infon har kanske inte undgått någon men jag ville ändå påminna er..Dont miss!

Idag har jag haft en sån där dag då jag önskar jag kunde klona mig själv...har rätt många sådana dagar..men ändå!
Varför räcker inte tiden till? Hur kan dagar och kvällar bara rusa förbi...gosh..dont get it! Ibland känner jag mig lite dålig på att förstå mig på folk som just är uttråkade.. för jag har då inte tid att vara det;)  !
Kan kanske bero till viss del på mina galna,charmiga barm som tar upp mycket av min tid..men ändå...Tänk att ha så mycket tid över så man hinner känna sig uttråkad....hmmm...låter nästan som en dröm i mina öron..;)!    (men det är det säkert inte för de som är drabbade..)!

Sov så gott!
Tack för alla kommentarer om Tradera , fårse om jag kan få till några auktioner snart då!
Kram/Hannah♥
35 kommentarer
Christine

Nä, ibland räcker inte tiden till alls... Strange.
Ja, Emma får man INTE missa =)

Cicci

Åh, Emma är rolig och rar! Kan inte komma på någon annan person jag vill kalla rar förutom Emma :)! Åh nej, 7maj?? Då är jag i Paris ju (inte så dåligt det heller) så jag missar det! Måste kolla om det går i repris lite senare..!

frida

Ja hon är ju bara för charmg! längtar till sjunde maj!=)

Hanna

Jag håller med! Emma är underbar, det är få som är så glada i tv-rutan som hon. Man blir verkligen glad av att se henne. :)

anina

Jag håller med, Emmas värld den 7/5 får man inte missa. :)
Hoppas att du får en fin fin dag!

Johanna

Det verlar vara ett bra program det där-har bara sett trailer men det är ju allas vår Emma som är programledare,kul! :)

suratanten

Håller med dig:) Tänk om man fick obegränsat med egen tid, att bara göra allt man tänkt på.

Johanna

Jag har väldans mycket tid, för att jag e sjukskriven..Trist för mig såklart. För mig nu är det inte lyx, utan väntar bara på att kunna plugga igen..
Ska se Emmas program sen!

Sofia

Ni är lite lika, är ni inte? Ögonen... Fast jag har ju varken sett emma eller dig i verkligheten så jag vet ju inte. Men på bild så!

Mimo

Jag längtar tills Emma är tillbaka i rutan!

Kalle

No offence men den där Emma är ju bara för mycket!
Titta på mig jag är kändis nu ,typ!
Hon är jättesöt och så men jag fixar inte hennes personlighet.Hon försöker typ representera
"the average girl" på nåt sätt och spela på sin dumhet!!Ännu ett av femmans offer!!
Underbar och charmig!! njaaaa, och framför allt inte "Rar".
Men hellre det än "Linda Rosings värld" dock!!!
Jag ska gå till femman och göra ett eget tv program!! "Kalles värld" things they could not belive..There is three kinds of people i the world,those who do not know what is happening,Those who want to know what is happening,and then it is us from the streets who make things happen!!!!!!!!!!
DR DRE

Anna

Hej Hannah!
Tack för en mycket intressant blogg!
Jag känner ofta att de kläder och produkter som du visar och rekommenderar inte alltid passar en fattig sjuksköterskas plånbok (även om du har budgettips oxå). MEN nu ska jag om någon vecka åka till Shanghai - shoppingens, märkesklädernas och fejkvarornas paradis och jag undrar, du som har koll; vad bara måste jag köpa? Märken? Accessoarer? Färger?
Skulle behöva lite tips, annars är jag rädd att komma hem tomhänt.

Hanna

så kul med emmas värld! vill inte missa! ;)

Linda

Gillar också Emma :) Ser fram emot hennes program!

Det där med tid är lurigt, jag har för lite samtidigt är det såå trist ibland...men det är nog mest för att jag inte har ork :( Men man får göra det bästa utav det man kan :)

Evelina

Åh det har permiär på min födelsedag! :) Det ska bli spännande att se...

hannahsthlm

christine: Nej..inte missa!;)

cissi. Paris! Åhh..ääälskar den stan! Det var ju verkligen inte tokigt det heller..låter snäppet roligare än Emmas Värld tilloch med;)!!

Frida: Yes, Me too=)!

Hanna: Japp, det blir man verkligen=)!

Anina: Tack! Vad gullig du är! Min dag har varit toppen! hoppas det samma för din del!=)

Johanna: Ja med Emma som programledare så kan det ju inte bli annat än bra;)!

Suratanten:mmm..det har jag ens svårt att föreställa mig HUR det skulle vara liksom! MEN kanske är det så att man längtar efter mer tid när man inte har den och om man hade massa över så skulle man kanske tänka på ett annat sätt..hmm..jag vet inte;)!

hannahsthlm

johanna: Åhh..jag förstår att det inte är kul om man är sjuk och inte kan plugga etc. som man vill! Stackars dig!Hoppas det blir bättre snart! förstår att man kanske då kan känna sig mycket uttråkad emellanåt!
Själv har jag ju Söta W och Lilla E som stökar ner hela tiden och brottas så jag hinner liksom inte sitta ner och känna mig uttråkad..Är säkert skillnad om man inte har små barn som far runt etc.=) Kram!

Sofia: ha ha..Det har jag hört flera gånger när jag varit ute...Lite små kul MEN jag tycker kanske inte vi är så jätte lika!Men lite maybe..;)!

Mimo: Jaaa..me too=)!

Kalle: hmmm..inte förolämpa Emma;)! Hon är störtskön och speciell..så det så=)!

hannahsthlm

Anna:Tack=)!Åhh..Shanghai..vad underbart det låter! hoppas du får det riktigt trevligt där=)!!
Jag skulle rek. dig om du ska leta efter kopior att satsa på att köpa "klassisker" dvs. tex. Fendi Spy Bag,Mulberry Roxanne eller Euston eller en Chloe Paddington. Inga LV eller Dior med loggor etc. som alla har kopior på...Gå in på www.netaporter.com och kika runt om du hittar väskor,skor,etc. som du gillar och så skriver du ut bilder och tar med i bagaget och så letar du och jämför på plats så du får något med kvalitet och så likt originalet som möjligt!
Lycka till!

hanna: Jaa..såå kul ska det bli=)!

Linda: jaa..ibland är det säkert så att man inte känner att man hinner allt för man är trött etc. Tänk om man alltid var som en duracell kanin..vad mycket man skulle få gjort då;)!

Evelina: åhh..då får du ta ett litet avbrott i födelsedagsfirandet och kolla=)! GRATTIS i förskott!

vicky

Det första jag tänker på är att du är lite lik Emma...eller?! Hon har en väldans energi att bjuda på i rutan, kan bli kul :)

8ball

is very interesting site...

Kim

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!1

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21e

Hillari

Cool!.. Nice work...

Helga

Many interesting information on your site - keep up good workT

Hillari

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.t

Prohor

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Prohor

I\'m love this great website. Many thanks guy+

Amanda

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!.

Urii

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!b

Katie

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.

Nicole

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...m

Katie

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.h

Jooni

I like it and the background and colors make it easy to read5

Antoniosilja

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.