Inte bara Pisten...

Vi hade en rätt lugn och skön vintersemester med Spa, bastu och Sälens största bad precis under våran lägenhet....här kommer lite fler bilder (sen ska jag sluta tjata om den här semestern och gå vidare..promise=):
52049-701

Lilla-E, jag och Robbie Williams i den coosey hotell loungen där vi brukade sitta och ta en latte alternativ varm choklad vid den mysiga brasan...
52049-694
Här är  den omtalade brasan och de omskrivna barnen...inredningen var verkligen fab!
52049-699
Försöker föreviga min och Lilla-E:s  skidoutfit..gosh..blev ingen lyckad bild med den där blixten...;) Ser ut som jag står med en ficklampa i högsta hugg.....!

"Vanlig" Afterski i all ära men det var denna Barn afterski Lilla-E ville vara på!

Nu har han vaknat, nu ska vi finally ut...tycker fortfarande jag skymtar liiite sol..hmmm..
Kram!

59 kommentarer
Emmis

D e lungt, e alla fall inte lika kul å fylla år nu som d va när man va "liten"!!! Men tack ändå =) Ha d bäst =)

Frida

Vilken myssemester! (:

hhannahsthlm

Emmis: Synd som sagt att vi missade din dag, men roligt att höra att den var lyckad trots att det ej är som när man var liten direkt:) Ha det toppen du med och hoppas Leya blir bättre snart!

Frida: Ja det var det verkligen!:)

lill-elin

gulligt! är du ensamstående mamma?:)

Christine

Du, har man varit på semester ska man för tusan få tjata om det efteråt. =) Det ska jag göra sen iafl...!
Ser ju väldigt mysigt ut på hotellet. Diggar Robbie Williams... skitcool dress... =P

Anonym

Känns det inte dumt att lägga ut bilder på sina barn på nätet? Jag menar, de bilderna kan finnas kvar för evigt. Bara nyfiken :P

hannahsthlm

Lill-Elin: Tack:)! Japp det är jag, det passar mig bra, jag är nämligen rätt självständig! Men de har ju en pappa såklart oxå som tar hand om dem:)!

Christine: ha ha...tur att du ser det så!Kändes ju lite konstigt att lägga upp bilder från resan nästa vecka eller så..lika bra att få det gjort NU så blir det nya projekt framöver här på bloggen;)!
Hotellet vr hur coosey som helst och självklart var Robbie Williams med och mös framför brasan;)!

hannahsthlm

anonym: Jag har svarat på den här frågan förrut och som jag svarade då svarar jag nu ungefär. Nu för tiden finns allt på nätet, fotbollslagen lägger ut bilder på sina barnlag på sina hemsidor, det finns bloggar och hemsidor överallt med bilder på barn, vissa modellagenturer har alla sina modeller på nätet ,även barn, det är klart att bilderna kan finnas kvar för evigt kanske MEN jag är väldigt noga med vad mina barn har på sig etc. Att lägga ut strandbilder eller badkarsbilder eller dylikt på mina barn kommer aldrig att inträffa! Vad exakt är det som är så dumt med att ha dem här mot att de kanske är med på La redoutes eller hm:s hemsida och visar kläder?

jennifer

håller med dig ang om dina inlägg..visst finns det mkt äckliga gubbar..men om du känner dig så säker att lägga ut bilder så gör det! :) känner åxå en del som lägga ut bilder på deras barn.. men du har såå söta barn men d har jag redan sagt =)

irmeli

En sådan sak måste man väl som förälder få bestämma själv. Finns ju massor av fler ställen som bilder läggs ut på barn, mer än på internet... I tidningar, på "grattissidorna". Där brukar t om en del sätta ut adressen också.

hannahsthlm

jennipher: Tack:)Jaa..det finns så mycket konstiga människor MEN det finns det ju överallt...det är svårt att veta vad som är rätt och fel angående bilder...phuu...Kram!

irmeli: Jag håller med! Jag blir illa berörd när folk skriver sådär för det är klart man värnar om sina barn mest av allt på denna jord!! Mina barn är ändå rätt anonyma här på bloggen och jag ser nog ingen större fara med det hela trotsallt!Kram!

Gloom

Hundfjällshotellets restaurang gillar jag skarpt!!! Åt så djävla gött där i vintras... Hon som driver restaurangen är också söt och mycket trevlig!!!

Poolariet ÄLSKAR mina barn, de vill bada där varje dag (vilket vi inte gör) men om vi skulle bada där mindre än tre timmar börjar de gråta!!!

Mocklis er asså som fått vara där nu!!!

Tinna

Ni verkar ha haft det toppen!

hannahsthlm

ha ha..känner igen det där med badet..var ju ett litet dilemma när vi råkade bo just ovanför;)
Restaurangen var verkligen fab..åhh..lääängtar tillbaka, hela atmosfären var så coosey..får se om det blir Hundfjället en gång till nästa år eller om det blir Högis som är tipptopp det med men tråkigare backar...;)!

Emma

Vad söta ni är. :)

hannahsthlm

Gloom: kommentaren ovan var ju till dig då...:)

Tinna: åhh..det hade vi verkligen:)!

Anonym

Det var jag som skrev det där inlägget om dina barn.
Jag menade ABSOLUT inget illa. Absolut inte, jag bara blev lite nyfiken. Jag förstår att du älskar dina barn väldigt mycket, de verkar väldigt söta. Jag frågade därför att jag själv är lite rädd för att lägga ut bilder på min blogg, och dels för att jag var nyfiken på hur du tänkte. Jag menade inte att döma, jag gör det fortfarande inte. Jag har ingen aning om hur jag skulle göra om det var ombytta roller. Hoppas att du inte tog illa upp, och om du gjorde det så ber jag tusen gånger om ursäkt. Förstår att det är irriterande om många frågar samma sak, men jag hade inte sett att någon frågat det förut. Som sagt var, tusen gånger om ursäkt om du tog illa upp. Kram! Jag gillar din blogg super mycket!

hannahsthlm

anonym :OK! No problem...:)

8ball

is very interesting site...

Bob

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Kim

Just serfed in. Great site, guys!f

Bush

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.%2B

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

http://fm7.biz/pio - gay-anal-sex-tip
a

Meteor

Excellent site - do keep up the good work.B

Prohor

Very+good+web+site%2C+great+work+and+thank+you+for+your+service.c

Amanda

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0AC

Jennifer

http://groups-beta.google.com/group/mature1/web/free+mature+movie+pic+sex.html

Elza

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.t

Jesus

Very good site! I like it! Thanks!u

Sveta

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time%

Elizabeth

Excellent web site I will be visiting oftenl

Svetlana

I%5C%27m+love+this+great+website.+Many+thanks+guyt

Elizabeth

Very good web site, great work and thank you for your service.e

Jooni

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Jones

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time+

Smit

Looking for information and found it at this great site...+

Jesus

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.n

Jones

Nice+site...+Cool+guestbook...d

Sveta

Wonderful%252Bpages%252521%252BKeep%252Bup%252Bthe%252Bgrat%252Bwork.g

Smit

Just serfed in. Great site, guys!b

Bush

I\'l be back... :)b

Britney

Fascinating site and well worth the visit. I will be backB

Bill

Lucky+to+find+you%2C+keep+on+the+good+workk+guys%21+Best+of+luck.e

Bob

I+browse+and+saw+you+website+and+I+found+it+very+interesting.Thank+you+for+the+good+work%2C+greetings%3A

Anna

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.i

Helga

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.d

Sveta

It\'s a great and valuable site!

Jennifer

Very cool design! Useful information. Go on!v

Svetlana

Sentimental and nostalgic. Great.t

Prohor

Very cool design! Useful information. Go on!2

Anna

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Kim

I\'m love this great website. Many thanks guys

Britney

This+site+is+really+superb%21%21%21+Thank+you+for+you+work%21+Good+Luck+

Vasilii

You+have+built+a+good+websiten

Vasilii

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!n

Jimpson

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.m