Innan för min dörr..

52049-665

..när jag nyss kom hem låg nya ELLE och medföljande Moisture Mask från Nivea och väntade...är väll inte överförtjust i Nivea produkter  direkt MEN har använt deras masker förrut och denna ska absolut testas..kanske redan ikväll?!

På hallgolvet låg även en V.I.P inbjudan från Debenhams till den 20/4.
Brukar inte så ofta gå iväg på deras event men den här kvällen tänker jag inte missa!
Galakvällen anordnas till förmån för SVK-Säkerhetsprogram för Våldsutsatta kvinnor och möjliggör mer terapi och konsultation till drabbade kvinnor!
Förrutom ett gott ändamål med kvällen bjuds det även på 15% rabatt på hela Varuhuset( jag kommer garanterat utnyttja den på Topshop och Pilgrim..och kanske nåt mer..?=) Kändisstylisten Martin Johansson finns på plats och ger stiltips, man får drink och tilltugg och det bästa av ALLT-VÄLFYLLD GOODIEBAG utlovas!
Som gräddet på moset kommer det bli Kändis modevisning! åhhh..vill inte missa när Anna Book, Tilde Fröling och Linda Bengtzing mfl. trippar längs CATWALKEN..kommer nån snubbla? Kan nån verkligen gå "rätt"..frågorna är mååånga....gosh!
Enda kruxet i bägaren (som min mamma säger)är väll Lilla-E...Kvällen är för kvinnor till förmån för utsatta kvinnor! Män är icke välkomna! Om jag sätter på Lilla-E massa röda kläder..tror ni han kommer in då?ho ho ho..förhoppningsvis ser vakterna genom fingrarna när det gäller mini boys... Annars ska de minsann få med mig att göra...;)

Mina barn är på Bilmässa med K..jag slapp följa med..hurra!
Ciao!

Ser inte KATE WINSLET på ELLE:s Cover lite ut som MADONNA? Måste vara frisyren och maken..
34 kommentarer
Anonym

Jo, lite över ögonen och ögonbrynen!
Det här burrigt skarpa!

Sanna

Jo, lite över ögonen och ögonbrynen!
Det här burrigt skarpa!

Maria

Mmm, lite likt är det allt :)

Li

Jag tycker ögonmaken påminner lite om Keiras.

Vintage*Jessica

Lyxigt värre denna fredag nya tidningar välkomnas alltid :)

Hoppas att ansiktsmasken funkar ha den på om du har badar dubbel lyx :)

Hoppas att Lille e komme rin på V I P kvällen men det måste han väl få :)

Du får berätta mer om den kvällen synd man ej är i stockholm då .. Men en del av Mina vänner kommer inbefinna sig där mvh J

Paulina

Det verkar som att min ELLE är lite sen

linda m

hej
hoppas det är ok att jag har en link till din sida från min...
/linda

hannahsthlm

Sanna: mmm..det kanske är det..och muchen (stavas det såå?) som Madonna har..;)!

Maria: Jodå det är det allt..=)

Li: hade jag inte noterat..men ja..kanske;)!

Vintage Jessica: åhh..nya tidningar är godis=)!
har intwe hunnit med ansiktsmasken ikväll, kanske ska ta ett bad imorrn och ha den på som du föreslog!
Jaaa..jag ska allt se til att smuggla in Lilla-E..vi får hoppas på det bästa!=)
Hoppas ni har en trevlig fredag!

Paulina: åhh..vad trist då..sånt e ju inge kul alls=(

Linda m: åhh..klart det är ok..det är ju bara jättekul, tack=)!

frida

det var likt! Det är så kul när man får med tester i tidningar eller när man shoppar nytt och dom skickar med små tester =)Debenhamskvällen låter superkul ju!

corinne

Hej!

Visst ser man fram emot the goodie bag! Äkta Hollywood. Ska bli spännande och se allt annat de kommer hitta på.

Ha det bra!
Corinne

Emelie

Tyckte hon var väldigt lik Kiera Knightley jag :p

hannahsthlm

frida: Visst var det=)!åhh..jag verkligen älskar prov produkter av alla de slag..speciellt de man får i sminkbutiker=)!Tror Debenhams girls night kan bli riktigt rolig;)!(och hoppas på att ingen märker att lilla-E är en kille...=)

hannahsthlm

Corinne: Goodiebagen har jag redan börjat lääängta efter;)! Ska bli mkt intressant det där..ha en bra helg!=)

Emelie: Jaa..Li som skrev en kommentar lite längre upp tyckte oxå det;)!

suratanten

Aaaagh...var är min Elle. Ligger inte i brevlådan.

Aaah en VÄLFYLLD Goodiebag, trevligt.

Jo, Kate var lite lik Madonna på den där bilden.

hannahsthlm

suratanten: Neej..har den inte kommit? =(Not good..men den dyker säääkert upp på måndag!
Goodiebagen ser jag veeerkligen fram emot!
Visst kan man se vissa likheter på omslaget..men det måste ju vara makeupen!;)Kate är ju såå mkt sötare än Madonna irl..

jessica

jag var tvungen att kolla igen, jag trodde det var madonna men då såg jag ju att det inte var det

snow

Oh no!! Varför är inte jag medlem hos debenhams? haha nu vill jag vara det. Låter ju helt underbart med V.I.P kväll ;) Ha det så roligt och fortsätt med ditt undebara jobb med bloggen. Det uppskattas!

hannahsthlm

jessica:Jaa..visst är det sjukt likt på det där omslaget..;)!

snow:åhh.. Tack!:)Roligt att du gillar min blogg!
åhh..synd att du inte är medlem, ibland kan det ju löna sig som tex. när det dimper ner såna här roliga inbjudningar;)!

Matilda

Jag har också tycket hon är kusligt lik madonna (kusligt olik sig själv också för den delen?) Men som du säger, det är nog frisyren och uttrycket? Gud vad kul med Debenhams! Jag är avis! ;)

8ball

is very interesting site...

Bob

I+like+it+and+the+background+and+colors+make+it+easy+to+read

Svetlana

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(r

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Park

Very cool design! Useful information. Go on!e

Vasilii

Greetings%2521..s

Anna

Pretty nice site, wants to see much more on it! :)P

Joon

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.n

Smith

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?3

pfhqsyqftp

Hi! Very nice site! Thanks you very much! igknswklokq

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..s

Hillari

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.

Jersey

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.e

Jones

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.2