Har beställt..nu igen!

52049-660Coverse till Söta W  669 kr



Coverse till mig 649 kr  och  Slip in sko från La Boutique  559 kr.
 Från La Redoute 

Vi är faktiskt i Stooort behov av skor såå...dessa kommer säkert väl till pass!
Det blev ju lite rea med rabatt koder ..bla. 30% på Söta W:s coverse, alltid något;)

Nu ska jag gå och lägga mig på en gång!
Kanske komer en bild på min Busnel kavaj imorrn..gillar den men borde tagit stl 34 istället för 36...men men..den är ok! Tänk på det om ni beställer, de är stora i storleken!

Gonatt/Hannah!

41 kommentarer
Askungen

men vi har inte riktigt förhandlat än om den tjänsten i utbyte - men jag ska tacka han på ett sätt småningom -

men att om du vill ha din stylad och då kanske får du fråga honom om en förhandling - om du inte har någon ork att lära om kodmallar och stilmallar som man har ingen jädrans aning om det -

men min bakgrund är inte ordentligt stylad om - den är grundstylad - väntar på att den blir klar -

=) =) =)

see yeah!

christine

Hihi, när jag får barn ska jag och min baby ha matchande Converse All Star! Super cute =)

hannahsthlm

Askungen: neejj..kodmallar och stilmallar är nog kanske inte mitt starkaste kort i dagsläget..klart man kan lära sig..man just nu har jag inte tid;)!
Kul och se när din blir helt klar sen!
Det är alltid roligt med en egen design som man själv bestämmt ju!=)..istället för blogg.se mallar med skor och blommor eller dylikt..;)

christine: Klart ni ska=) Supercute när man går till parken ju! har inte hittat ngr till Lilla-E än dock..han har ju såna min fossingar..typ stl 25..men det finns säkert någonstans..=)!

suratanten

Berömde precis en klasskompis för hennes snygga vita converse, har t o m tagit kort på dem...ha ha:)

hannahsthlm

suratanten: ha ha..var de såå snygga? Ser fram emot mina som är lite annorlunda i mocca..alltid användbart med converse ju;)!

fruitcocktail

Satt precis och tyckte att dom var snordyra för att vara converse, men om det är mocca så förstår jag varför:) Vilket fall Converse är ursnyggt:)

hannahsthlm

fruitcoctail: Coverse är snyggt och superbra till vardags..dessa var ju lite dyra men..bättre att ta de man verkligen vill ha;)!

8ball

is very interesting site...

Smith

Nice+site...+Cool+guestbook...n

Elizabeth

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.t

Sveta

A fantastic site, and brilliant effort. A great piece of work.

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Jones

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Britney

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckw

Amanda

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Smith

Excellent site, added to favorites!!B

Smith

Very good site! I like it! Thanks!

Anna

Lucky to find you, keep on the good workk guys! Best of luck.u

Amanda

I enjoy your site very much! THANK YOUs

Hillari

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Jooni

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingsf

Helga

Nice site... Cool guestbook...n

Park

Your work is marvelous!!l

Elza

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.

Bob

Just+serfed+in.+Great+site%2C+guys%21B

Joon

The site\'\'s very professional! Keep up the good work! Oh yes, one extra comment - maybe you could add more pictures too! So, good luck to your team!

Meteor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Smit

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.+

Nicole

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...d

Bob

i love this site.w

Kim

Very good web site, great work and thank you for your service.o

Jesus

Hello people! Nice site!+

Bush

I\'l be back... :)o

Jooni

Hi, good morning to all of you... Nice Guestbook ;-) !!!x

Vasilii

Looking for information and found it at this great site...

Keno

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design..

Bill

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!l

Britney

Oh o ho! very nice site!t

Joon

Your+site+is+very+interesting+and+useful.

Jesus

Your site is very interesting and usefulo