Gifts from the States...

52049-650

1. Lilla-E:s Polo Jeans T-shirt (ja..jag vet..nu har jag ju redan visat t-shirtsen på dem..men..jag orkar inte ta om bilden..)
2. Söta W:s Quicksilver T-shirt
3.Clear Eyes (varför kan de inte börja tillhanda hålla det på Apoteket..är ju oumbärligt=)
4.Box med sött motiv som man kan stoppa smink eller annat kul i..perfekt med snygg förvaring!
5. Ljus från Hawaii..två små flipflops..verkligen ubercute ju;)!
5. Undies i en perfekt rosa nyans av märket American Apparel (tydligen ett märke på uppgång i USA med superbra kvalitet specialliserade på basplagg utan synliga loggor)

Min L.A style Cardigan kommer på bild imorrn...den är kleinblå och glammig i  träningsoverall stuk..dock inte riktigt min stil..men perfekt som lekparkströja eller dylikt..Söta W tyckte den var grymt snygg iallafall sååå...jag kan ha den när han och jag bowlar eller nåt..det passar den perfekt för=)!

Ska försöka gå och sooova snart nu...Måste klämma mig igenom Ebbas stil som jag INTE gjort än..inte för att den är svårläst precis, snarare tvärtom..men jag somnar ju nästan bums när jag lägger huvudet på kudden..ska det fortsätta så kommer jag väll få hålla på med den till midsommar typ..eller till hennes Chicklitt bok kommer ut! Den är jag verkligen nyfiken på, vad ska den handla om? Jaa..det visar sig..

God natt!/Hannah
40 kommentarer
Nellie

Tack för fin kommentar om dottern min i dopklänning!

Har läst din blogg nu några dagar, hur rolig som helst :-) Maaaassa fina grejor du visar bilder på :-)

frida

tycker oxå att clear eyes borde säljas här. det är hur bra som helst!! Söt box, den gillar jag starkt!!

hannahsthlm

Nellie: åhh..hon var ju såå söt ju=)!
Kul att du gillar min blogg..tack=)!

Frida: Clear Eyes borde vara en rättighet för alla;)!Boxen är supercute...finns massa olika såna i USA på alla varuhus..här är de ju inte lika vanliga på tex. Åhlens=)!

frida

Nej här är det svårt att få tag på. Jag såg några för nån vecka sedan på lagerhaus, men dom var inte alls lika söta som din. Dom var runda och bara enfärgade. Funderar dock på att köpa några iaf, dom är så praktiska =)

hannahsthlm

frida: Jaa..de kommer säkert till användning, de är ju så praktiska för man kan ju stapla dem på varann...enfärgade är ju snyggt det oxå=)!

Fancy Desire

Oh, skall Ebba Von Sydow skriva chiclit?
Vore ju toppen!
Fancy Desire

Natali

söta trosor...ser sköna ut...american apparel har en massa fina saker!

hannahsthlm

Fancy Desire: Jaaa..vet ej när den kommer ut och vad boken ska handla om, men chicklit ska det bli iallafall...spännande;)!

Natali: Jaa...det har de verkligen..me like=)!

irmeli

efter all studentlitteratur jag läst under dagen är det härligt med lite chicklitt...håller på med Devil wears prada nu, bra sätt att öva engelskan också.
Älskar boxen du fick. Latte som är så gott:)

hannahsthlm

irmeli: åhh..jag har inte läst den..måste bara göras snaart..den är väldigt bra, ellerhur?
Boxen är supersööt..just love it..latteälskare som jag är och allt!=)

melissa

Har hört att Djävulen bär Prada har filmatiserats också, ska bli spännande och se hur den är som film!

8ball

is very interesting site...

Smit

i%2Blove%2Bthis%2Bsite.i

Helga

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.2

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.c

Jones

videochatbox++%5BURL%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.com+%5Dvideochatbox%5B%2FURL%5D+++%3Ca+href%3D+http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.net+%3Evideochatbox%3C%2Fa%3E+++http%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox.org+videochatbox+%0D%0Ahttp%3A%2F%2Fhometown.aol.com%2Fvideochatbox%0D%0A

Svetlana

Looking for information and found it at this great site...+

Amanda

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21

Amanda

I like it and the background and colors make it easy to read

Jesus

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!

Urii

Many interesting information on your site - keep up good worka

Smit

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !y

Jersey

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.2

Svetlana

Nice site... Cool guestbook...

Helga

Found%2Byour%2Bsite%2Bin%2Bgoogle%252C%2Band%2Bit%2Bhas%2Ba%2Blot%2Bof%2Busefull%2Binformation.%2BThanx.%2525

Bush

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.m

Keno

Wonderful+pages%21+Keep+up+the+grat+work.e

Meteor

Thank+for+making+this+valuable+information+available+to+the+public.e

Jennifer

Your%2Bguestbook%2Bis%2Bexample%2Bof%2Bmiddle%252Dclass%2Bguestbooks.%2BCongratulation%2521%2BI%2592ll%2Bshow%2Byour%2Bsite%2Band%2Bguestbook%2Bto%2Bmy%2Bfriends.i

Helga

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.e

Prohor

Nice+site...+Cool+guestbook...+

Anna

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.t

Smit

Nice+site...+Cool+guestbook...%2B

Bob

I%2Byou%2Ball%2Blove%2521B

Smit

Very good site! I like it! Thanks!e

Park

I you all love!o

Katie

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.o

Addictive Games

Great idea make it site. Thank you.