Dagens Outfit.....

52049-638
innan dagis överdel:
Hannah: Vit blus Gina Tricot 199 kr (inköpt i Söndags)
Syns inte så mycket och tur är väll det..den har åkt av nu..har bestämmt mig för att lämna tillbaka idag!
Svart Filippa K cardigan  (mitt bästa inköp på länge, är såå nöjd med den, funkar till det mesta)
Pilgrim halsbandet med Hjärta från kryssen är på idag!

Lilla-E: Hade blå sweatshirt från hm vid fotograferings tillfället...den kladdades dock ner utav hans accessoar vid tidpunkten..orange klubba...hmmm...Hans pappa var här igår och skämde bort honom med diverse saker..bla.MASSA GODIS, Denna klubba hade han lyckats packa ur plasten all by him self och gnagde på efter frukosten...gosh...HUR LÄTT VAR DET ATT FÅ LILLA-E ATT SLÄPPA DEN SEN?...
♥Bry er inte om den röriga inbyggda i väggen bokhyllan bakom...ska få en makeover i dagarna...
någon som är intresserade av tidningställen på väggen? Jag känner designern..släng iväg ett mej till :
[email protected] om ni vill köpa! (mina har jag dock gärna kvar på väggen=)


Underdel innan dagis:
Hannah: Svarta miss Sixty jeans och dessa gummistövlar..nu igen...sluta regna dååå!
Lilla-E: Leggings med motiv från Polarn & Pyret, allväderstövlar med dinosaurier, Pippi väska  fullpackad med BILAR och ni skymtar även Brasiliens landslags tröja (hans favorit) som han swidat om till efter missödet med klubban....

Istället för Gummistövlar hade jag gärna trippat iväg till dagis i dessa:
 Cindy Ballerina with Print från Tod´s...$345.00

Nu är jag sen igen! Svarar  på kommentarena jag fått i eftermiddag!
Have tooo goooo! Idag blir det bla. lunch med Petra och Becca..ska bli fun!.
Hoppas ni får en adorable Tisdag ni oxå!
Ciao!


36 kommentarer
Emilee

Gillar verkligen bilderna på väggen! :) har tänkt att göra likadant, har sett supersnygga ramar på Ikea :)

Frida

Åh, verkligen bra idé! Dock så kan det bli lite bråk med pojkvännen om vilka tidningar som skall sitta uppe! Haha.

Ha en trevlig dag, verkar få supermys!

jessica

jag vill oxå ha lunch..

Sofia

Va söta ni är!

Gummistövlar känns så praktiskt i det här vädret, vart kan man hitta fina och prisvärda?

suratanten

De där leggingsen från polarn och pyret är sååå gulliga.

Brilliance.blogg.se

hej. bara en "väldans" nyfiket fråga; vad jobbar du med, eller jobbar du alls?../mvh malle

anina

Ni ser så söta ut :)

anita

sööt

Evelina

Vilken superbra idé med bilderna på väggen, nu vet jag absolut vad jag ska sätta i mina ramar här hemma :)

Jannica

Vet du vad hon vill ha för ungefärligt pris på tidningsställena? Dom är kanonfina!

Cohen

Haha, vilka coola leggins Lilla-E hade ;)

Tinna

Men gud vad söta ni är...Men jag tar nog oxå på mig gummistövlarna i morgon om det ska regna så som det gjorde i morse :)

Vintage*Jessica

Hörredudu pga av dig fick jag lov att spana in ett par gummi stövlar i stan turkosa liknande dina med snörning på din sko billigt bra på barn av Måste bli ett Köp ler :)

sötis han e :)


Hoppas att du haft en bra dag själv har man Jobbat :) och shoppat lite då :)

hermioneflower

Sött! :)

hannahsthlm

Emilee: Jaa..det blir nog jättefint hos dig=)!Jag har fem tidnigsställ på rad på väggen..praktiskt då man kan byta cover varje dag om man har lust;)!

Frida: ha ha..kan tänka mig att pojkvännen kanske skulle ha lite invändnigar om olika omslag;)!
Hoppas du haft en bra dag du med=)!

jessica: ja..det är alltid mysigt att äta lunch ..speciellt i trevligt sällskap;)!

Sofia:tack!=).. mycket praktiskt med gummistövlar är det..dock börjar jag bli lite less på att få ha de så ofta nu för tiden..vill ha sol ju;)!
Tror det finns prisvärda lite här och där faktiskt..Scorett har haft söta vet jag och mina köpte jag på Crispin..annars kan nog en del sportaffärer ha..Intersport har jag sett på iallafall..Hoppas du hittar några du vill ha=)!

suratanten: Visst är Lilla-E:s leggings sööta..han har två par=)!

Malle: Jag är makeupartist och ska ev. starta en egen studio med makeup och styling...det kommer nog dröja ett tag till dock innan den planen sätts i verk;)!

Anina: åhh..Tack=)!

Anita: tack=)!

Evelina: Vad kul att kunna blidra med lite inspiration=)!

Jannica: jag tror han tar 495 kr för dem=)! visst är de snygga..och praktiska!

Cohen: Tack=)! Han älskar dem....

Tinna: ha ha..Tack=)! Jaa..ska det fortsätta regna så här varje dag så har man ju inget annat val..då är gummistövlar ett säkert kort;)!

VintageJessica: ha ha...klart du måste ha gummistövlar;)!Praktiskt när man är ute med barnen i parken oxå ju.. Hoppas du haft en bra dag du med, såg dina shoppingfynd..inte dåligt;)!

Hermioneflower: Tack=)!

Millan

Åh va söta ni e! :)

Varför lämna tillbaka det?

hannahsthlm

Millan: åhh..Tack=)!
Jag glömde lämna tillbaka toppen eller hann rättaresagt inte idag..men imorron ska jag..Jag har en ny regel som innebär att inte behålla plagg jag inte är 100 på...det är allt för mycket som bara hänger där i garderoben..men jag kanske hinner ändra mig till imorrn igen;)!

Sofia

Lycka till med styling-studioplanen! Hör av dig om du behöver nån att öva på! :)

hannahsthlm

Sofia: Tack=)!Hoppas verkligen på att det kan bli av iallafall inom ett år..krävs ju mycket kalkyler och planering innan dock..Lovar att höra av mig om jag saknar modeller eller Behöver träna nya grejer på nån..då får du vara försökskanin;)!

Emma

Vad söta ni är! Och coola tidningsställ. Vill ha! Får nog dock vänta lite, är lite pank.. Tror du han skickar till Skåne? :)

hannahsthlm

Emma: Tack=)!Tror absolut han kan skicka till Skåne , mejla honom någon gång när du inte är riktigt lika pank och fråga=)!

8ball

is very interesting site...

Hillari

I+enjoyed+your+page.+Keep+up+the+good+work%21+Feel+free+to+visit+my+page.+It%5C%27s+cool+too.+

Sveta

This+website+is+Great%21+I+will+recommend+you+to+all+my+friends.+I+found+so+much+useful+things+here.+Thank+you.%2B

Elza

I\'l be back... :)t

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Bush

Hello people! Nice site!e

Park

Nice+site...+Cool+guestbook...r

Bob

Fascinating site and well worth the visit. I will be back

Bob

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time

Hillari

Excellent site - do keep up the good work.n

Svetlana

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...%

Elizabeth

Great+Site+%2D+really+useful+information%21%2B

Jersey

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!e

Tory Burch

Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!