Dagens Missoni

52049-76152049-760

....går i lite samma stil som den fabulousa Pucci jag visade igår men är nästan   (jaa...om det nu  går ..)  ännu  mer adorable..;)
Lägg märke till den söta rosetten..im in looooove!

Vem skulle inte se ut som en prinsessa i den?!  =)

Den heter MISSONI  Venus Mini Dress och kostar  £1542,05.
Jaaaa..jag veeet...Inte precis gratis ..men så är  det verkligen inte "vilken klänning som helst" heller..hmmm;)
Går  ju alltid att beställas från NET-A-PORTER om man har några tusenlappar över!

Ciao!

uppdatering: Hmmm...Skulle just förhöra Söta W på hans läxa om svenska sjöar när jag nu ser att han har somnat i soffan med hela fotbollsmunderingen..Matchtröja,benskydd etc. Han kom just från en fotmollsmatch nämligen..Tyvärr förlorade hans NSK med 1-5..Men Söta W gjord deras enda mål iallafall...=)Ett steg närmare Juventus maybe..;)!
41 kommentarer
Anna

Gokväll.
Jag har precis köpt de rosa döskalle skorna från Ellos, blev inspirerad när jag såg dem hos dig :-)

josefin

söt

therese

ja den va verkligen FIIIN!

hannahsthlm

Anna: åhh..kul!=)
Hoppas du blir nöjd med dina,jag gillar verkligen mina;)!

Josefin: Absolut!=)

Therese: Jaaa..visst ÄR den=)!!

fashionista

läste att du beställt den blå cardigan från h&m... själv blev jag rätt besviken på den, tråkig färg och kvalitén kändes inget vidare :( riktigt cool klänning btw!!

Anonym

Hej Hanna!

Din blogg är underbar!!! Du och dina barn har megastor karisma!

När du gör solpuder test, orkar du skriva en förklaring hur man använder det också?

Kram!/L

Liz

håller med förgående inlägg - din blogg is "the shit"! du verkar vara en sådan ödmjuk, omtänksam, rolig & fin människa, blir så glad av att läsa din blog, & det e så härligt med alla dina tips & all insperation man får :D

hannahsthlm

fashionista: åhhh...det lät ju inte så upplyftande..hmm...kanske kan avbeställa den..ska kolla om beställningen gått iväg för den var tydligen försenad..Dålig kvalitet på koftor är inget jag gillar precis=(! Men den såg snygg ut på Frida dock...
Klänningen är awesome!=)

L : åhh..vad kul att höra! Tack ska du ha=)!
Självklart kan jag skriva lite "instruktioner "angående solpuder användningen i kommande inlägget om det! Det dyker upp någon gång senare i veckan!
Ha det så bra!=)

Liz: åhh..nu blir jag ju nästan rörd av alla fina ord på en gång=)! Tusen tack! Kram!

MissTina

Jag beställde också de rosa skorna, så söta så det finns inte :)

Kolla gärna in mina nya auktioner på Tradera (bla en Filippa K Trench)
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=856933

v

naw va söta pojkar du har, juventus. är det kanske ett favvo lag. annars är barcelona och arsenal att satsa på!(;

hannahsthlm

Miss Tina: åhh..du med..Ja de är riktigt cute=)!
Ska absolut kolla in dina auktioner!

V: Tack:)! Skrev just en kommentar till dig på ett annat inlägg samt i din blogg..vilken telepati=)!
Barcelona är ju en favvo oxå ,speciellt för W..han kan nog tänka sig spela där oxå tror jag..även om han är mest inne på Juventus för tillfället;)!

anina

Åh så Söta W hade somnat, ingen fara han beöver bara kunna den största sjön Vänern för jag bor vid den :)
Klänningen är en dröm. Ha en bra dag! Kram.

Sandra

Näe Hanna nu får nu sluta visa så sjukt snygga kläder.. Super söt verkligen! Som du vet älskar jag oxå Missoni!

Fancy Desire

Klänningen är verkligen en dröm, skulle känna mig som en prinsessa i den! Fancy desire

Millan

Jag tycker klänningen såg lite "påsig" ut, men om man kanske hade nåt fint skärp till :)

Angelica

Usch vad ledsen jag blir... jag blev kär vid första ögonkastet i denna underbara klänning... och sedan såg jag priset....

irmeli

yeeeyyyh vilken lirare! Förstår om han är trött om han är lagets ända hopp..hehe!

hannahsthlm

anina: ha ha..ja Vänern hade han koll på tror jag..ska höra hur det har gått på provet när han kommer hem från skolan sen;)!Hoppas du har en härlig dag!
Kram

Sandra:mmm..Missoni är svårt att inte älska..lovely=)!

Fancy Desire:Ja..man skulle verkligen göra det;)!

Millan:Om man känner för det skulle nog ett skärp funka till oxå;)!

Angelica: ha ha..jaaa priset är ingen höjdare direkt..tyvärr;)!

irmeli: ha ha...jaaa..då har man kanske rätt att somna ifrån läxförhöret;)!

Anonym

gud så söt! loveli! :)

Hanna

från mig!

Hanna

cute!

SOLITAIRE

Nathalie Schuterman tror jag hade inne den där om den är gjord i silke, kostade dock mer än 25 om jag minns rätt :D

Evelina

Har också bloggat om Missoni klänningen, den är så underbar! :)

Joanna

Den här var så otroligt Lovely! Min typ, verkligen;-)!! Den ser ut som nån sorts vas eller nåt, hihi!

yahoo

[URL]http://www.yahoo.autorita.org[/URL] http://www.yahoo.autorita.org

Sexy

Hei! luogo che interessante avete fatto, ben cotto![URL]http://www.sexy.sollazzo.org[/URL] http://www.sexy.sollazzo.org

Babbo

Buon luogo piacevole senza qualsiasi cosa dispari, ben progettata! http://www.babbo.nat3rismo.org

musica

http://www.musica.su0ereva99.org

Peter Hofman

student-games
[a rel="nofollow" href='http://student-games']student-games[/a]
student-games

8ball

is very interesting site...

Prohor

I enjoy your site very much! THANK YOUo

Park

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.%2B

Prohor

Interesting web page is, i\'ll see you later one more timer

Svetlana

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it.

Anna

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.h

Jones

i love this site.r

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.:

Bill

I you all love!o

Joon

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.y

Nicole

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.e

Urii

Excellent site - do keep up the good work.r