Dagens Missoni ...Wedges and Flats...

Rope and Cork Wedgesoch                 

Man behöver både Wedges och Flats till sommaren, dessa från Missioni
skulle jag absolut kunna tänka mig...
Wedges är faktiskt superstabilt, speciellt om man
drar barnvagn när man har dem, då kan man bara ta tag lite graciöst i handtaget om man råkar
slinta med en fot..Såååå om du inte har någon egen..låna en baby med tillhörande vagn och träna att gå
i Wedges=) Annars kan du ju bara köra på Flats...Men för oss som ej är 180 by nature kan det ju vara
kul med några extra centimeter....jag känner mig så himla platt i flats...där av namnet maybe?;)
Men när jag spelar minigolf eller boule föredrar jag ändå Flatsen....

1. Missoni  Rope and cork Wedges $513.00
2. Missioni Gold Rope Flat Sandal $ 513.00

Jag kommer köra lite olika DAGENS tillsvidare istället för Dagens Vuitton och Dagens Dior...sen får vi se om det kommer bli något specifikt märke igen!
Fick förfrågningar om Burberry men jag tycker märket är lite för begränsat för  att presentera nyheter varje dag. Burberry är absolut ett  av de mest classy märkena på uppsving och det finns många söta rutiga grejer att presentera...risken är dock att det skulle bli liite föör rutigt här på min Blogg om Burberry skulle bli Dagens! Jag lovar dock att leta roliga Burberry grejer att presentera oxå !! Absolut! Burberry roules=)

Gonatt & Sov så gott!
åhh...ska bli skönt att sova i min säng efter drygt en vecka hemifrån...hotellsängar är bra men min är helt enkelt bäst..gäääsp! Lilla-E och Söta W somnade såklart i soffan...allt återgår till det normala;)!
(Har inte hunnit svara på alla kommentarer men jag gör det absolut imorrn..kram!)
24 kommentarer
Delinda

Ååå vilka söta skor! Gillar wedges *hehe* visst e d kul att få lite längd:)

hannahsthlm

Delinda: Det är det garanterat:)!

8ball

is very interesting site...

Elizabeth

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.2

Anna

Very good site! I like it! Thanks!e

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Anna

http%3A%2F%2Ffm7.biz%2Fpio+%2D+gay%2Danal%2Dsex%2Dtip%0D%0Aa

Keno

I\'l be back... :)s

Nicole

Very interesting website. Keep up the outstanding work and thank you...

Prohor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.i

Svetlana

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.

Prohor

Cool guestbook, interesting information... Keep it UP. excellent site i really like your stuff.n

Elizabeth

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetingse

Park

Hi%21+Definitely+nice+and+neat+site+you+got+there.r

Svetlana

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.r

Britney

This website is Great! I will recommend you to all my friends. I found so much useful things here. Thank you.o

Prohor

Oh o ho! very nice site!%

Sveta

Nice+site...+Cool+guestbook...e

Helga

Oh+o+ho%21+very+nice+site%21p

Britney

You have built a good websitea

Sveta

Very%2Binteresting%2Bwebsite.%2BKeep%2Bup%2Bthe%2Boutstanding%2Bwork%2Band%2Bthank%2Byou...n

Jimpson

It\'s a great and valuable site!v

Elza

Your work is marvelous!!a