Dagens mer Lyckade inköp...



Visst var det tråååkigt mad Trenchen från H&M,skorna från Skopunkten samt de gräsliga klänningarna från Ellos....Men för att hitta prinsen måste man kyssa många grodor ..samma regler gäller nog inom området Budegetshopping; ) 
OM  man inte ger upp (vilket man lätt vill göra=) kanske man gör riktiga fynd någon dag i en snar framtid från diveste nätshoppar kategori Budget....men oddsen är kanske inte såå höga dock!;)

Det är ju så mycket lättare att låta sig svepas med inne på Shopaholic, Bubbleroom eller Nelly där man iallafall vet att en storlek XS inte är XL eller dylikt...Sånt tycker jag känns ganska tryggt när man beställer...
Att kläderna även kommer från Kända Märken och inte heter  typ Nightlife eller nåt annat klämkäckt eller är oxå en stor fördel  =)
Ett par jeans från Frankie B är liksom alltid ett par jeans från Frankie B var man nu än råkar komma över dem..
OBS! Ni vet väll att jag väntar på en beställning från  Josefssons   inom en snar framtid oxå?!..ho ho ho...You will know what happens..håll utkik här nästa vecka=)! den som lever får se om hela åker tillbaka bums eller om det finns någon godbit i paketet..har dock inga större förhoppningar!!;)

Trenchen är nu tillbaka på någon klädhängare på Hm och jag saknar den inte ett dugg, istället köpte jag en volangblus som jag senare lämnade tillbaka innan jag ens hunnit hem och pröva den...ha ha..kändes helt fel efter någon timme på stan där jag kikade på den i kassen emellanåt..=)

Detta fick jag dock följa medmed mig hem från min Lilla Friday Shopping:

52049-777
Leggings som endast går till knät..riktigt söta för  149 kr på hm..iallafall tycker jag det som inte blivit "sjösjuk" riktigt än av alla ränder=)



1.SKIN Nutri Cosmetics från Friggs 89 kr på Hemköps Saluhall på Åhlens City
Jättebra tabletter för fin hy..och billiga är de oxå!

2.LANCOME Bienfait Multi-Vital 295 kr från Kicks 
Den där fuktcremen med solskydd och massa vitaminer som jag fick ett prov på förra helgen och blev helsåld på är nu äntligen hemma hos mig!

3.MER  Hallon& Blåbär  12.90  kr för trepack från ICA
Åhh...Världens godaste festis som verkligen smakar sommar!



Nu ska jag försöka sooova lite..
Har varit en hektisk vecka och det är synd att jag inte hunnit blogga så mycket som jag tänkt...Men som sagt..Vet ni någon som är bra på kloning så kontakta mig! =)

Gonatt/Hannah♥

44 kommentarer
anina

Håller med om MER den är supergod. Fina leggings. LANCOME Bienfait Multi-Vital låter som en super creme, solskydd det ska jag satsa på.
Hoppas att du får en bra dag.

Simply me

Klannings-special i min blogg idag :)

hannahsthlm

anina: MER är vekligen såå god,kommer bli min favortit i sommar! Solskydd är super viktigt,satsa på det=)! Ha en härlig Lördag! Kram

Simply Me: Kul! Ska kollas in=)!

kristina

Hm , jag blev nyfike på de där tabletterna . Vad är det för några?

Bohemica

Åh den MER:en är så supergod! Du har väl provat den med jordgubbar också?! ;)

hannahsthlm

kristina: De är superbra tabletter! Man får mer strålande hy etc. och de kostar bara 89 kr. Innehåller vitamin C,E,zink Grönt Te och Olivblansextrakt! Produceras av Friggs och kan köpas på en del livsmedelsbutiker etc. Kan verkligen rek.dem!!

Bohemica: Jaa..den med jordgubbar är awesome den oxå=)!

Emilee

Den är så jäkla god den där :)

therese

hihi va roligt de e o läsa om din shopping=) du låter precis som mej...inte lika roligt dock men...

JessicaN

Söta leggings! :)

Cicci

Hur länge räcker tabletterna?? Söta söta leggings :)!!

Svalling

Super söta leggings, ska ta och kolla upp dom!

Vintage*Jessica

Vilka snygga Leggings :)

suratanten

Fina leggings :) Nu blev jag sugen på både Mer och Lancomes bienfait multi-vital.

hannahsthlm

Emilee: Åhh..absolut..hur god som helst ju=)!

Therese: ha ha..skönt att jag inte är ensam om att shoppa på det här sättet då;)..Hoppas du har en lovely Lördag!

JessicaN: Tack=)! De är super sköna oxå!

Cissi:Tack=)!
Det är 30 tabletter och man ska ta en om dagen..så i en månad ungefär..billigt tycker jag om man jämför med en del andra vitaminer!de är faktiskt jätte bra!

Svalling: Tack=)!Skulle du till Sthlm snart så finns det massor på Hm på Hamngatan( vid NK)Kram!

VintageJessica: Tack=)!

Suratanten: Tack=)!ha ha...Lancome Bienfait Multi Vital kan verkligen rek.=)!(har jag ju skrivit förr..men jag skriver det igen =)

Svalling

Tack för tipset! :) Du är alltid så trevlig och hjälpsam! :) Kramar

Emmy

Jag har också köpt de där leggingsen, de är supersöta.. Hade på mig dem i fredags på jobbet och de är verkligen hur sköna som helst också :)

8ball

is very interesting site...

Smit

Hi friends! Sorry for it, but I very need money! :(u

analbleaching

Hello, nice site

Prohor

I\'l be back... :)s

Jimpson

I like it and the background and colors make it easy to read:

Katie

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.f

Amanda

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Nicole

Hello+admin%2C+nice+site+%21+Good+content%2C+eautiful+design%2C+thank+%21p

Jennifer

Many+interesting+information+on+your+site+%2D+keep+up+good+work.

Meteor

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.B

Jersey

I consider that beside Your site there is future!e

Anna

Your site is very interesting and usefulf

Svetlana

Fascinating site and well worth the visit. I will be back+

Park

Your work is marvelous!!l

Elizabeth

Cool%21..+Nice+work...%2B

Kim

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Luckk

Jones

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..!

Elza

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.y

Amanda

Excellent web site I will be visiting oftenu

Sveta

I consider that beside Your site there is future!+

Katie

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Anna

This site is really superb!!! Thank you for you work! Good Lucki

Nicole

I have your site for its useful and funny content and simple design.

Park

Excellent site, added to favorites!!n

Jesus

Oh o ho! very nice site!%

Nicole

Great Site - really useful information!i

Sveta

I\'m love this great website. Many thanks guyr

Marilyn

Great site. I will bookmark for my sons to view as well!!!i